دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی ستاره اسکندری و عکس های زیبا و متفاوت این بازیگر محبوب

  • فاطمه میرزایی
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

ستاره اسکندری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان و خواهر لاله اسکندری می باشد، در ادامه می توانید بیوگرافی ستاره اسکندری به همراه فیلم شناسی و تصاویر متنوع وی را ببینید.

این مطلب را به بیوگرافی ستاره اسکندری اختصاص داده ایم، وی در ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در شهر تربت حیدریه یکی از شهرهای خراسان رضوی به دنیا آمده و بازیگر می باشد؛ او به خاطر بازی زیبایش در نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» از جشنواره تئاتر فجر ۱۳۷۹ برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد.

بیوگرافی ستاره اسکندری+تصاویر شخصی و خانوادگی وی

ستاره اسکندری بازیگر ۴۴ ساله ایرانی است که تا چهار سالگی در تربت حیدریه زندگی می کرد، پدرش کاشمری و مادرش اهل تربت حیدریه است؛ وی دو خواهر به نام های سارا و لاله و یک برادر به نام سیامک دارد که هر سه آنها در وادی هنر فعالیت می کنند. لاله اسکندری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، سیامک عکاس و سارا گریمور می باشد، ضمن اینکه مرحوم حسین اسکندری عموی آنها بود که در زمینه اجرا و گویندگی فعالیت داشت.

 بیوگرافی ستاره اسکندری

ستاره در رشته مترجمی زبان قبول شد، اما بعد از آشنایی با تئاتر و به خاطر علاقه اش به این حرفه، تحصیل در رشته دانشگاهی اش را رها کرده و به بازیگری روی آورد، هر چند که او تا قبل از این نیز در سنین پایین، بازیگری را تجربه کرده بود. وی با بازی در مجموعه دفترخانه شماره ۱۳ به شهرت رسید.

 بیوگرافی ستاره اسکندری

فعالیت ستاره در تلویزیون از سال ۱۳۷۳ آغاز شد. وی قبل از آن هم در تئاتر های دانشجویی نمایش هایی بازی می کرد و حتی سه بار هم از جشنواره تئاتر دانشجویی کاندید دریافت جایزه شده بود. فعالیت او در سینما در سال ۱۳۷۵ و با فیلم «حریف دل» به کارگردانی عبدالرضا گنجی آغاز شد.

  •  آرون گروپس

 بیوگرافی ستاره اسکندری

بازی در سریال «نرگس» به کارگردانی سیروس مقدم سکوی پرتاب ستاره اسکندری محسوب می شود. وی در این مجموعه تلویزیونی پرطرفدار ایفاگر نقش اصلی داستان و جایگزین اجباری پوپک گلدره شد. پوپک گلدره طی یک حادثه رانندگی به کما رفت و بعد از حدود ۸ ماه فوت کرد.

 بیوگرافی متفاوت ستاره اسکندری

ستاره اسکندری علاوه بر بازیگری فعالیت اقتصادی دیگری نیز دارد. وی بنیانگذار گروه تار اول است و به همراهی گروهش در یک پاساژ معروف به طراحی و بافت پارچه مشغول می باشد.

 بیوگرافی جذاب ستاره اسکندری

ستاره به تایید خواهرش لاله، چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل می باشد، اما با این حال وی هیچگونه عکس یا تصویری از خود و همسرش منتشر نکرده است.

 بیوگرافی ستاره اسکندری

اکنون بعد از آشنایی با بیوگرافی ستاره اسکندری می توانید عکس های شخصی و خانوادگی اش را مشاهده کرده و فیلم شناسی وی را را ببینید.

 بیوگرافی جدید ستاره اسکندریعکس جدید ستاره اسکندری

 بیوگرافی ستاره اسکندری   ستاره اسکندری در نمایشگاه عکس

 بیوگرافی جالب ستاره اسکندریستاره اسکندری و زهرا داوودنژاد

 بیوگرافی ستاره اسکندریعکس ستاره اسکندری در اختتامیه جشنواره فجر

 بیوگرافی ستاره اسکندریستاره و لاله اسکندری

بیوگرافی از ستاره اسکندری ژست زیبای ستاره اسکندری    بیوگرافی ستاره اسکندریعکس ستاره اسکندری

 بیوگرافی خواندنی ستاره اسکندریعکسی از ستاره اسکندری بازیگر تلویزیون و سینما

 بیوگرافی از ستاره اسکندریعکس ستاره اسکندری با لباس سنتی   بیوگرافی جامع ستاره اسکندریعکس ستاره اسکندری و خواهرش لاله  بیوگرافی در مورد ستاره اسکندریعکس و بیوگرافی ستاره اسکندری

 بیوگرافی درباره ستاره اسکندریتیپ متفاوت ستاره اسکندری در اکران یک فیلم   بیوگرافی ستاره اسکندری+تصاویرعکس جذاب ستاره اسکندری

 بیوگرافی ستاره اسکندریعکس ستاره اسکندری در جشنواره فجر

 بیوگرافی و عکس ستاره اسکندریعکس ستاره اسکندری هنرپیشه مشهور ایرانی

 بیوگرافی و زندگینامه ستاره اسکندریعکس جالب خواهران اسکندری

زندگی نوشته ستاره اسکندریعکس خانوادگی ستاره اسکندری

 بیوگرافی ستاره اسکندریتیپ شیک ستاره اسکندری در جشنواره فجر

 بیوگرافی و تصاویر ستاره اسکندریتصویری زیبا از ستاره اسکندری

زندگینامه جدید ستاره اسکندریعکس ستاره اسکندری در یک مراسم

 بیوگرافی ستاره اسکندریعکس جدید ستاره و لاله اسکندری

 بیوگرافی ستاره اسکندری  سلفی ستاره اسکندری در کنار بازیگران مشهور

زندگینامه متفاوت ستاره اسکندری   ستاره اسکندری و الهام کردا

زندگینامه درباره ستاره اسکندریعکس سارا، ستاره و لاله اسکندری در گذر زمان

زندگینامه کامل ستاره اسکندریستاره و لاله اسکندری در کنار مهران مدیری

 بیوگرافی ستاره اسکندریعکسی از سامیه لک در کنار ستاره اسکندری

زندگی نوشته ستاره اسکندری+تصاویرعکس و زندگینامه ستاره اسکندری

زندگینامه ستاره اسکندری+عکس

فیلم شناسی ستاره اسکندری

فیلم های سینمایی

کمیکال (۱۳۹۷)، دریاچه ماهی (۱۳۹۵)، خانه کاغذی (۱۳۹۵)، نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)، نزدیکتر (۱۳۹۳)، فردا (۱۳۹۲)، ناخواسته (۱۳۹۲)، هیس! دختر ها فریاد نمی زنند (۱۳۹۱)، شیر تو شیر (۱۳۹۰)، آقا یوسف (۱۳۸۹)، ایستگاه آخر، اپیزود ملاقات (۱۳۸۹)، چسپ زخم، اپیزود ملاقات (۱۳۸۹)، قبرستان غیر انتفاعی (۱۳۸۹)، قصه پریا (۱۳۸۹)، ملاقات (۱۳۸۹)، شبانه روز (۱۳۸۷)، شبانه (۱۳۸۴)، مواجهه (۱۳۸۳)، تارزن و تارزان (۱۳۸۰)، مسافر ری (۱۳۷۹)، حریف دل (۱۳۷۵)

زندگینامه جذاب ستاره اسکندری

مجموعه های تلویزیونی

ماه مهربان (۱۳۷۴)، لیلا (۱۳۷۵)، زندگی تازه (۱۳۷۵)، ماجراهای خانه شماره ۱۳ (۱۳۷۵)، ماجراهای خانه قدیمی (۱۳۷۷)، ایستگاه (۱۳۷۸)، زن گرفتن خیلی سخته (۱۳۷۸)، داستان یک شهر (۱۳۷۸)، ماجراهای تقی جان (۱۳۷۸)، وکیل محله (۱۳۷۹)، با من بمان (۱۳۷۹)، حامی (۱۳۸۱)، روزهای بیاد ماندنی (۱۳۸۱)، بیگانه ای در میان ما (۱۳۸۲)، عشق گمشده (۱۳۸۳)، بوی گل های وحشی (۱۳۸۴)، نرگس (۱۳۸۵)، تا صبح (۱۳۸۵)، مرگ تدریجی یک رؤیا (۱۳۸۶)، فاکتور هشت (۱۳۸۸)، شوق پرواز (۱۳۹۰)، حیرانی (۱۳۹۱)، هفت سین (۱۳۹۱)، همه بچه های ما (۱۳۹۲)، زعفرانی (۱۳۹۴)، گمشدگان (۱۳۹۶)

 بیوگرافی کمتر دیده شده ستاره اسکندری

نمایش خانگی

دندون طلا (۱۳۹۴)، رقص روی شیشه (۱۳۹۷)

زندگینامه جالب ستاره اسکندری

تئاتر

رومئو ژولیت (۱۳۷۹، علی رفیعی)، دندون طلا (داوود میر باقری)، سعادت لرزان مردمان تیره روز (محسن علیخانی)، شب هزار و یکم (بهرام بیضایی)، هم هوایی (افسانه ماهیان)

 بیوگرافی ستاره اسکندری

با سپاس از همراهی شما دوستان همیشگی آرگا، امیدورایم مطالعه این بخش برای شما جذاب بوده باشد، در صورت علاقمندی برای خواندن بیوگرافی سایر بازیگران و ستارگان تلویزیون و سینما می توانید بر روی قسمت عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *