دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل تور عروس جدید ساده و طرح دار بسیار شیک و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل تور عروس با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تور نوعروسان از انواع اکسسوری های لازم برای لباس عروسی است که در انواع مدلهای کار شده و ساده موجود می باشد و شما می توانید با توجه به مدل لباس عروسی و مدل شینیون مو و فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین این طرح ها توری مناسب را انتخاب نمایید.

مدل تور عروس با طرح های زیبا و جدید

همانطور که لباس عروسی تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد طرح تور عروس، و تاج عروسی نیز می تواند روی زیبایی ظاهر عروسان تغییرات مثبتی را ایجاد کنند بنابراین بهتر است شما در انتخاب این اکسسوری ها حساسیت لازم را به خرج دهید.

تور عروس

طرح های تور نوعروس

تور عروسی در انواع اندازه های مختلف بلند و کوتاه و متوسط موجود است همچنین این اکسسوری در انواع طرح های ساده و کار شده دوخته می شود. تورهای ساده  زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و اگر شما تمایل دارید ظاهری ساده و آراسته داشته باشید بهتر است از این طرح استفاده نمایید.
تور کار شده نوعروس با انواع تزیینات مختلف موجود است و برای تزیین این اکسسوری از وسایل تزیینی مختلف نظیر سنگ و نگین تزیینی و گل های دانتل و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت و بی نظیر در جشن عروسی تان داشته باشید بهتر است از این طرح ها استفاده کنید.
توجه به اندازه قد تور از اهمیت زیادی برخوردار است و در هنگام پرو لباس عروسی بهتر است شما تور را روی موهایتان قرار دهید و توری را انتخاب نمایید که با اندازه قد لباستان مطابقت و همخوانی داشته باشد.
اغلب تور های کوتاه قسمت هایی از صورت نظر پیشانی و چشم ها و بالای گونه ها را می پوشانند و برای دوخت این طرح تورها از پارچه های توری با بافت درشت استفاده می شود.
تورهای سنتی همه قسمت صورت را پوشش می دهند و بلندی این طرح ها تا روی گردن یا روی بازوها است علاوه بر این تورهای سنتی زیبایی لباس عروس را کامل می کنند.
اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان شنل نپوشید بهتر است از تورهایی استفاده کنید که بلندی آن ها تا آرنج شما می باشد.

تور حاشیه دار عروس

تورهای شیک عروس

مدل تور حاشیه دار برای عروس

  •  آرون گروپس

تور حاشیه دار عروسی

تور کار شده عروس

تور زیبا و حاشیه دار

تور حاشیه دار و زیبا عروس

طرح تور نوعروس

مدل تور زیبا عروس

توری زیبا و جدید برای عروس

تور ساده عروس

تورهای ساده برای عروسی

تور ساده و شیک برای عروس

تور زیبا و ساده برای عروسی

تور زیبا و شیک عروس

تور ساده و شیک برای عروسان

تور زیبا برای عروس

طرح تور نوعروس

تور ساده برای عروس

تور زیبا و ساده برای نوعروس

تور بلند عروس

مدل تور بلند عروس

تور ساده عروس

تور ساده و شیک برای عروسی

تورهای بلند نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و این طرح تورها برای عروس هایی که تمایل دارند ظاهری متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
رنگ تور همچنین تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهر و طرح لباس عروسی دارد بنابراین بهتر است شما رنگ تور را همرنگ با لباس عروسی انتخاب نمایید تا هماهنگی بی نظیری در استایل تان ایجاد شود.
قبل از انتخاب نهایی برای تور بهتر است مدل شینیون موهایتان را انتخاب کنید و با توجه به شینیون انتخاب شده مدل تور را انتخاب کنید تا تور و مدل شینیون موهایتان با یکدیگر تناسب خوبی داشته باشند.
علاوه بر مدل شینیون مو در هنگام انتخاب تور بهتر است به طرح سایر اکسسوری هایی که برای تزیین موهایتان به کار برده می شوند توجه کنید و اکسسوری ها را به گونه ای انتخاب نمایید که بتوانند تور را روی سر شما محکم تر نگه دارند و علاوه بر این زیبایی شینیون و طرح تور را بیشتر کنند.

مدل تور عروس

طرح توری بلند عروس

مدل تور برای عروس

تور زیبا و شیک برای نوعروس

تور ساده برای عروس

توری ساده عروس

تور کوتاه برای عروس

توربان کوتاه عروس

تور ساده برای عروس

تور زیبا و شیک برای عروسان

تور کوتاه عروس

توربان کوتاه و شیک عروس

تور کار شده برای عروس

تور کار شده عروسی

تور حاشیه دار عروس

 تور عروسی شیک

تور زیبا برای عروس

تور کار شده برای نوعروس

در این مطلب با انواع مدل تور عروس آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها توری با طرح و تزیینات مناسبی را انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *