دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های جدید مازیار فلاحی به همراه بیوگرافی کامل

  • یلدا محمدی
  • ۲ دی ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه از جدیدترین عکس های مازیار فلاحی خواننده محبوب و پرطرفدار را به همراه بیوگرافی و رازهایی درباره زندگی شخصی این خواننده عزیز را در این مقاله ملاحظه فرمایید.

مازیار فلاحی یکی از خواننده های جوان و خوش صدای ایرانی است که جای به خصوصی در قلب همه ایرانی های هنردوست دارد و اغلب با صدای این خواننده عزیز آشنا هستیم. در این مقاله سعی نموده ایم بخشی از عکس های زیبا و جدید این خواننده را به همراه بیوگرافی کامل آن ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان واقع گردد و از مشاهده آنها لذت ببرید. تا پایان همراه ما باشید.

جدیدترین عکس های مازیار فلاحی  به همراه بیوگرافی کامل و جالب :

یکی از خواننده های خوش صدا و باذوق نسل جوان مازیار فلاحی است که طی سال های گذشته توانسته محبوبیت خاصی کسب کند و طرفداران زیادی خصوصا در بین جوانان جذب نماید. در این مقاله ضمن مظالعه بیوگرافی و زندگینامه این خواننده عزیز می توانید عکس های وی را نیز مشاهده نمایید.

بیوگرافی کامل مازیار فلاحی

مازیار فلاحی در 26 مهرماه سال 1356 در تهران به دنیا آمده و نوزاندگی گیتار را در سال 1368 شروع نمود و سه سال بعد یعنی در سال 1371 وارد دانشگاه شده و در رشته مهندسی صنایع ادامه تحصیل داد با این حال از عالم هنر غافل نشده و همزمان در مرکز آموزش های هنری مشغول به یادگیری دوره کارگردانی شد و در سال 1374 توانست با رتبه عالی مدرک کارگردانی خود را دریافت نماید. فیلم کارگردانی مطرود اولین فیلم سینمایی به کارگردانی مازیار است. از دیگر فعالیت هایش در آن سالها می توان به مجموعه داستان های کوتاه به عنوان (کلاغ -پاییز کودکی ) نام برد.

مازیار در سال 1380 وارد گروه کر شد و طی شش سال زیر نظر استاد حمیدرضا دیبازر به یادگیری موسیقی پرداخت.  ساز اصلی و حرفه ای مازیار فلاحی گیتار است اما با این حال در نوازندگی پیانو و دیگر آلات موسیقی نیز تبحر دارد که در ادامه با بخشی از فعالیت های هنری وی آشنا می شوید.

کنسرت مازیار فلاحی

آثار هنری مازیار فلاحی

مازیار علاوه بر خوانندگی و نوازندگی به ساخت آهنگ های مختلف و همچنین ترانه سرایی و بازیگری نیز مشغول است و علاوه بر کنسرت هایی که اجرا می نماید و آلبوم هایی که روانه بازار نموده است به ساخت تیتراژهای مختلف برای فیلم ها و برنامه پرداخته است. در ادامه بخشی از کارنامه هنری مازیار فلاحی را ملاحظه می فرمایید.

اجرای ترانه های فیلم (مجنون لیلی) را می توان اولین فعالیت هنری رسمی در عرصه سینما و موسیقی دانست که به دعوت قاسم جعفری انجام گرفت. از جمله کارهای دیگر وی می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر یک زیبایی خاص خود را دارند: ساخت ترانه و مویقی برای فیلم های دو راه حل برای یک مساله، مدرسه ای برای دیگران، ققنوس، لحظه دیدار، نبش قلب و فیلم های دلواپسی،خوشبختی، سرسپرده، بی ستاره، دختران، فیلم پروانگی به زیلان انگلیسی و عربی، سریال یلدا و همچنین تیتراژ برنامه رادیویی جوان ایرانی و برنامه راه شب. از دیگر فعالیت های هنری مازیار که د رآن بسیار خوش درخشید می توان به ترانه های سه فصل سریال قلب یخی اشاره نمود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مازیار فلاحی تابحال تعداد زیادی کنسرت در تهران و شهرهای مختلف اجرا نموده است و همچننی آلبوم های متعددی از جمله لعنت به من، بزار دستاتو ببوسم، خاص، قلب یخی و آلبوم ماه هفتم را روانه بازار نموده است.

عکس مازیارفلاحی جدید

جدیدترین عکس های مازیار فلاحی

در این بخش از شما دعوت می کنیم جدیدترین و زیباترین عکس های مازیار فلاحی این خواننده عزیز و توانا را مشاهده فرماید. اغلب این تصاویر مربوط به کنسرت های وی و همچنین تصاویر خاص و ویژه ای از مازیار است که بیانگر خواننده بودن وی  و همچنین علاقه اش به موسیقی است.

مازیارفلاحیعکس مازیارفلاحیمازیارفلاحیعکس های مازیارفلاحیعکس مازیار جدیدمازیار فلاحیعکس مازیار فلاحیمازیارفلاحیعکس مازیارکنسرت جدید مازیارمازیار فلاحیعکس مازیار فلاحی جدید

مازیار فلاحی دوستان و طرفداران زیادی در بین بازیگران سینما و تلویزون و همچنین دیگر خواننده ها دارد که در این بخش می توانید جدیدترین عکس های گروهی و دسته جمعی مازیار را به همراه حامد بهداد، مرحوم علی طباطبایی،  محمدرضا گلزار، شقایق دهقان و همسرش و دیگر بازیگران و خواننده های گرامی ملاحظه نمایید.

عکس مازیار فلاحیعکس جدید مازیارفلاحی

عکس مازیار فلاحی و محمد رضا گلزار

عکس گروهی مازیارعکس جدید مازیاربیوگرافی مازیار فلاحیمازیار فلاحیعکس های مازیارفلاحیکنسرا مازیار جدید

امیدواریم از مشاهده عکس های جدید و زیبای مازیار فلاحی لذت برده باشید و با مطالعه این مقاله با بیوگرافی وی به طور کامل آشنا شده باشید. پیشنهاد می کنیم در بخش عکس بازیگران از دیگر تصاویر زیبا و جدید مربوط به بازیگران مختلف و همچنین بیوگرافی و زندگینامه بازیگران آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *