دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

استیشن فوکوس ST واگن فراتر از یک خودروی اسپرت!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

شرکت فورد از مدل استیشن واگن فوکوس ST مدل ۲۰۱۹ برای بازار اروپا رونمایی نمود. این رونمایی با هدف قرارگیری این خودرو در خودروهای اسپرت منظور شده است. 

این خبر برای علاقه مندان به خودروهای اسپرت آمریکایی در اروپا بسیار خوشحال کننده است. فورد در سال ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که هاچ بک و سدان را دیگر برای بازار آمریکا متوقف خواهد کرد.

با توقف این شرکت در این زمینه قرار شد بر روی تولید خودروهایی چون وانت پیکاپ، شاسی بلند و کراس اور متمرکز شود. بنابراین تولید هاچ بک فوکوس ST و فورد فیستا ST متوقف شد.

استیشن فوکوس ST واگن

حالا مدل  استیشن واگن فوکوس ST با قدرت فوق العاده به بازار عرضه می گردد. موتورهای چهار سیلندر بنزینی ۲/۳ لیتری اکوبوست (EcoBoost) و ۲ لیتری دیزلی برای فروش تابستانه این خودرو در نظر گرفته شده و موتور بنزینی آن قدرتی معادل با ۲۷۶ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۲۰ نیوتن متر دارد.

استیشن فوکوس ST واگن

به جعبه دنده ۶ سرعته  یا مدل خودکار ۷ سرعته مجهز شده و سرعت صفر تا ۱۰۰ را در کمتر از ۶ ثانیه تجربه می کند. نمونه خودروی دیزلی آن با موتور  اکوبلو (EcoBlue)، قدرت ۱۸۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور معرفی می گردد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

استیشن فوکوس ST واگن

 دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، فرمان برقی سریع، سیستم تعلیق مستقل عقب با کمک‌فنر فعال و صندلی‌های ریکارو از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو می باشد.

استیشن فوکوس ST واگن

خروجی‌های اگزوز دایره‌ای در دو طرف سپر، جلوپنجره مشبک لانه زنبوری، رینگ‌های آلیاژی اختصاصی، سرپوش سیاه آینه‌های جانبی و تریم آلومینیومی از مشخصات مربوط به این خودرو است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *