دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل ریش مردانه جدید و متفاوت برای انواع صورت ها

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

داشتن ریش و سبیل برای آقایان فواید و مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که در این بخش از دنیای مد شما را با برخی از فواید ریش گذاشتن و مدل ریش مردانه جدید و جذاب آشنا خواهیم ساخت تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ریشها عضوی زیبا از اعضای بدن مردان است که به آن محاسن نیز گفته می شود.  گذاشتن ریشو سبیل فواید بسیار زیادی را دارد که در این مجموعه انواع مدل ریش، را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

گذاشتن ریش فواید معنوی و مادی را برای مردان دارد و بیماری پوستی را از شما دور می کند. در روایات اسلامی توصیه اکیدی به مردان در گذاشتن ریش شده است. مدل ریش خود را متناسب با فرم چهره خود انتخاب کنید تا جذاب تر به نظر برسید. مدل مو و مدل ریش مناسب در چهره مردان نقش بسیار زیادی را ایفا می کند.

انواع مدل های ساده و پروفسوری ریش

مدل های جدید ریش مردانه

مردانی که ریشو سبیل می گذارند کمتر به سرطان پوست مبتلا می شوند زیرا ریش صورت را در برابر اشعه های مضر آفتاب حفظ می کند و ریش برای آقایان همانند یک ضد آفتاب خوب و قوی عمل می کند و هرچه میزان ریشو سبیل بیشتر باشد پوست شما بیشتر و بهتر در برابر اشعه های آفتاب حفظ می شود.

مدل ریشها در دنیای مد مردانه نقش قابل توجهی را ایفا می کنند. این مد گرایی در گریم  و بازیگران به خوبی دیده می شود.

ذکر فواید ریش برای مردان و مدل ریش و سبیل بهرام رادان
ریش و سبیل
ریشها رطوبت پوست را به خوبی حفظ می کند و خاصیت مرطوب کنندگی دارد و باعث می شود تا پوست شما نرمی و لطافت خود را حفظ کند و همواره پوست شاداب و جوانی را داشته باشید.

همچنین از خشکی پوست در مقابل نور آفتاب و باد به خوبی پیشگیری می کند و  یک درمان خوب و طبیعی برای مقابله با پیری زود رس پوست صورت شما است. ریشو سبیل مانع ورود گرده گیاهان به دستگاه تنفسی شما می شوند و ابتلا به بیماری های تنفسی را در شما به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

  •  آرون گروپس

مدل ریشها باید دارای جذابیت و متناسب با چهره شما باشند. در ادامه عکس های مدل ریشهای مردانه متفاوت و جذابی را با هم مشاهده می کنیم.

مدل های ریش و سبیل مردانه مدل ریش پسرانه جدیدمدل های ریش پسرانه و مردانه واید ریش برای مردان و مدل ریش
مردانی که ریشو سبیل نمی گذارند پوست آن ها دربرابر نور آفتاب و سرما و باد خشک و چروک خواهد شد.
از دیگر فواید انتخاب مدل ریشهای بلند می توان به در هنگام ابتلا به سرما خوردگی و گلو درد ریش تا حدودی نقش یک درمانگر را دارد و گلو را گرم نگه می دارد و باعث می شود تا زودتر سرما خوردگی شما بهبود پیدا کند. آیا فکر می کردید گذاشتن مدل ریشو سبیل علاوه بر تنوع در تیپ و چهره شما به سلامت پوست شما نیز کمک کند؟

مدل ریش 2016مدل ریش متناسب مردانه ریش پسرانه 2015مدل های متنوع ریش پسرانه
مدل ریش های متفاوت و متنوع چهره مردان تغییر میدهد ضمن اینکه گذاشتن ریش جوش های پوست صورت شما را کاهش می دهد.

مدل های متنوع ریش مردانه مدل ریش پسرانه

مدل ریش کوتاه پسرانه مدل ریش و سبیل پسرانه بلند و مشکی

مدل ریش پروفسوری

برخی از آقایان تمایل دارند تا از مدل های ریش پروفسوری برای مدل ریش خود استفاده کنند در این بخش انواع مدل ریش پروفسوری را مشاهده خواهید کرد.

ریش پروفسوری ریش مردانه ریش و سبیل مردانه متفاوت ریش و سبیل مردانه ریش پسرانه جدیدمدل ریش پروفسوری مردانه

مدل ریش کوتاه و ته ریش برای آقایان

ریش کوتاه و ته ریش از انواع مدل های پرطرفدار در بین آقایان به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید ظاهری مردانه و جذاب داشته باشید بهتر است همیشه ریش هایتان را کوتاه نگه دارید.

ریش و ته ریش برای آقایانی که تمایل دارند ظاهری رسمی و جذاب داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. اگر شما از آن دسته از آقایانی هستید که تمایل دارید همیشه ریش داشته باشید بهتر است به اصلاح ریش های خود نیز توجه داشته باشید.

انتخاب مدل ریش مناسب برای آقایان از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما مدل ریش را با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید.

ریش مردانه مدل ریش مخصوص آقایان ریش کوتاه ته ریش ریش جذاب مردانه مدل ریش برای آقایان ریش مردانه ته ریش مردانه ریش جذاب مردانه ته ریش مردانه ریش مردانه جدید ریش مخصوص آقایان مدل ریش مردانه

اگر می خواهید ریش بگذارید و فواید ذکر شده از ریش بر روی شما تاثیر گذار باشد حتما بهداشت ریش خود را به خوبی حفظ کنید و روزانه ریش های خود را با مقداری آب و شامپو شستشو دهید و شانه بزنید و به اندازه مناسبی ریش خود را کوتاه نگه دارید. برای مشاهده انواع عکس مدل های ریش مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *