دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

قیمت و مشخصات فنی مرسدس بنز EQC افشا شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
  • ۰

شرکت مرسدس بنز تولید شاسی بلند الکتریکی EQC را برعهده گرفته و این خودرو با قیمت پایه ۷۱,۲۸۱ یورو عرضه می گردد.

نخستین شاسی بلند برقی مرسدس بنز با نام EQC روند تولیدی خود را در آلمان سپری می کند. این مدل با نام  EQC 400 4Matic تولید شده و ظرفیت پیمایش آن در وضعیت استاندارد NEDC از ۴۴۵ تا ۴۷۱ کیلومتر ارتقاء یافته است.

به باتری ۸۰ کیلووات ساعتی مجهز شده و قدرت تولیدی برابر با ۴۰۲ اسب بخار و گشتاوری معادل با ۷۶۰ نیوتن متر دارد. سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۵.۱ ثانیه تجربه می کند. بیشترین سرعت تجربه شده توسط این خودرو برابر با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

 مرسدس بنز EQC

قیمت پایه ای این خودرو برابر با ۷۱,۲۸۱ یورو می باشد. مارکوس شافر، عضو هیئت مدیره مرسدس بنز درباره این خودرو گفته است: مرسدس بنز EQC

انعطاف‌پذیری و بهره‌وری ستون‌های اصلی ما در استراتژی شبکه جهانی تولید خودروهای مرسدس بنز هستند. تولید مدل EQC اثبات این ادعا است. کارکنان خط تولید بِرمن تجربه بالایی در ساخت مدل‌های مختلف با قوای محرکه‌ی متفاوت دارند. ما از این دانش در ساخت خودروهای الکتریکی هم بهره می‌بریم.

در این مدل از یک سیستم مبنا بر هوش مصنوعی MBUX استفاده شده و داشبورد آن به دو صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی تقسیم می شود. در کنسول وسط آن شاهد تاچ پد این نمایشگرها هستیم.

 مرسدس بنز EQC

  •  آرون گروپس

 مرسدس بنز EQC

سرویس تعمیرات و نگه داری تا ۶ سال و تا کارکرد ۱۵۰ هزار کیلومتر خدمات لازمه را ارائه می نماید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *