دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مرسدس AMG CLA 35 مدل ۲۰۲۰ با تقویت پیشرانه به بازار می آید!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

مدل AMG CLA 35 مرسدس بنز با موتور تقویت شده ارائه می شود و این موتور قادر به تولید ۳۰۲ اسب بخار می باشد. 

مدل جدید CLA 250 در نمایشگاه CES معرفی شد و بعد از آن نمونه تقویت شده مرسدس AMG CLA 35 به بازار خواهد آمد. این مدل دارای موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر و مجهز به توربوشارژر می باشد.

قدرت تولیدی این موتور ۳۰۲ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۴۰۰ نیوتن متر دارد. مرسدس بنز CLA 250 با قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاوری ۳۵۰ نیوتن متر عرضه شد.
مرسدس AMG CLA 35 مدل ۲۰۲۰

موتور توسعه یافته بر مبنای پیشرانه چهار سیلندر M 260 می باشد. دارای جعبه دنده دوکلاچه هفت سرعته AMG و با دو توربوشارژ عرضه می شود. خروجی به سیستم تمام چرخ محرک منتقل می شود.

مرسدس AMG CLA 35 مدل ۲۰۲۰

سرعت صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در ۴.۶ ثانیه تجربه می کند. فناوری توئین اسکرول در توربوشارژر سبب کم شدن زیان های دوجانبه بین سیلندرهای موتور می شود.

مرسدس AMG CLA 35 مدل ۲۰۲۰

استانداردهای مناسبی برای این خودرو در نظر گرفته شده و این استانداردها شامل مدیریت هوشمند حرارتی پیشرانه و روغن، احتراق چند جرقه‌ای، استفاده از کنترل متغیر سوپاپ کم‌ترونیک (CAMTRONIC) و انژکتورهای بسیار دقیق پیزو می شود.

مرسدس AMG CLA 35 مدل ۲۰۲۰

  •  آرون گروپس

مدل توصیف شده دارای رینگ های ۱۸ اینچی است اما امکان سفارش رینگ های ۱۹ اینچی نیز برای آن وجود دارد. دارای صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی برای داشبورد بوده و سیستم روشنایی  محیطی LED آن با ۶۴ رنگ تامین می گردد. نخستین معرفی این خودرو در نمایشگاه نیویورک انجام می گیرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *