دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی ۴ ماسک سفت کننده پوست فوق العاده عالی

  • مهتاب علی پناه
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸
  • ۰

شل شدن پوست بر اثر عوامل مختلفی بوجود می آید که با استفاده از ماسک سفت کننده پوست می توانید از شر پوست افتاده خلاص شوید و پوستی سفت و زیبا داشته باشید.

یکی از نگرانی اکثر خانم شل شدن پوست با افزایش سن و یا به دلایل مختلف است که پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و پوست صورت و گردن حالت کشیدگی خود را ندارد به همین دلیل پوست ممکن است رنگ پریده تر و نازک تر به نظر برسد، در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ماسکهای سفت کننده پوست آشنا کنیم.

شل شدن پوست

انواع ماسک سفت کننده پوست

با استفاده از ماسک های خانگی می توانید به سفت کردن پوست صورت، گردن و بازوها کمک زیادی کنید و از شر پوست افتاده خلاص شوید و همچنین پوستی سفت و درخشان داشته باشید.

سفیده تخم مرغ

سفیده تخم مرغ به دلیل داشتن هیدرولیپیدهای موجود در آن به عنوان یکی از بهترین ماسک برای سفت کردن پوست صورت محسوب می شود، همچنین سفیده تخم مرغ یک قابض طبیعی می باشد. بنابراین دو عدد تخم مرغ را بشکنید و سفیده آن را جدا کنید سپس آن را خوب هم بزنید تا کف کند و حالا این ماسک را بر روی صورت و گردن بمالید و بعد از زمان ۲۰ دقیقه  با آب سرد بشوید، برای داشتن نتیجه بهتر ماسک سفیده تخم مرغ را دو بار در هفته استفاده کنید تا پوستی سفت داشته باشید.

ماسک سفیده تخم مرغ

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا به دلیل داشتن اسید مالیک به بهبود قابلیت ارتجاعی پوست کمک زیادی می کند و همچنین به عنوان یک مرطوب برای پوست محسوب می شود، ژل آلوئه ورا را بیرون بیاورید و بر روی صورت بمالید بعد از زمان ۲۰ – ۱۵ دقیقه آن را با آب گرم بشویید سپس مقداری آب سرد بر روی صورت بپاشید برای اینکه به نتیجه دلخواه برسید این کار را هفته ای یک بار انجام دهید.

ماسک آلوئه ورا سفت کننده پوست صورت

  •  آرون گروپس

عسل یک سفت کننده فوق العاده برای پوست

یکی دیگر از ماسکها برای سفت کردن پوست صورت، عسل می باشد که به دلیل داشتن خواص ضد پیری و آب رسانی کمک زیادی به سفت شدن پوست می کند. دو تا سه قاشق غذا خوری عسل و چند قطره آب لیمو و روغن زیتون را باهم مخلوط کنید، حالا بر روی صورت بمالید و اجازه دهید خشک شود و با آب گرم بشویید برای داشتن نتایج بهتر این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید.

ماسک عسل

ماسک توت فرنگی

توت فرنگی به دلیل داشتن ویتامین C که یک آنتی اکسیدان قوی می باشد تولید فیبر های کلاژن را که به صاف و محکم نگه داشتن پوست کمک می کند را افزایش می دهد همچنین اسیدهای آلفاهیدروکسیل موجود در آن به بهبود ظاهر پوست کمک می‌کند دو تا سه عدد توت فرنگی را له کنید حالا دو قاشق چای خوری ماست و دو قاشق چای خوری عسل را به آن اضافه کنید و این مخلوط را بر روی صورت و گردن بمالید سپس با آب ولرم بشویید این ماسک را روزی یک بار برای چند هفته انجام دهید.

ماسک توت فرنگی برای سفت کننده پوست صورت

بنابراین با استفاده از ماسک سفت کننده پوست می توانید از پوست شل و افتاده خداحافظی کنید و پوستی سفت و زیبا داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *