دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آئودی R8 V10 از نسخه متفاوت خود رونمایی کرد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

آئودی می خواهد به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی مدل R8 V10 پرفورمنس از نسخه ای با تولید محدود به نام دسنیوم با قیمت ۲۵۰ هزار دلار رونمایی کند. 

آئودی R8 در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. حالا نسخه ای دیگر از این شرکت(R8 V10)  با نام دسنیوم معرفی شده است. قرار است این خودرو با تعداد ۲۲۲ دستگاه در کارخانه بولینگر هوف آئودی اسپرت تولید گردد.

این خودرو برای رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ آماده شده و در نوع کوپه عرضه می گردد. رنگ مات خاکستری رنگ شاخص این خودرو می باشد. البته رنگ های دیگری نیز برای این خودرو قابل سفارش است.

آئودی R8 V10

برای رکاب های جانبی، دیفیوزر و اسپویلر جلو از رنگ سیاه براق کمک گرفته شده و رینگ های استاندارد ۲۰ اینچی و منیفولد ورودی نیز با رنگ مات در دسترس قرار می گیرد.

آئودی R8 V10

مجهز به موتور ۵.۲ لیتری خورجینی از نوع ۱۰ سیلندر است و قدرت تولیدی این موتور برابر با ۶۱۱ اسب بخار و گشتاوری آن برابر با ۵۸۰ نیوتن متر می باشد. دارای جعبه دنده اتوماتیک ۲ کلاچه ۷ سرعته و نیروی آن توسط سیستم چهار چرخ محرک کواترو به چرخ ها فرستاده می شود.

آئودی R8 V10

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

سرعت صفر تا ۱۰۰ را در ۳.۱ ثانیه تجربه می کند و بیشترین سرعتش معادل ۳۳۱ کیلومتر برساعت است. لوگوی «Decennium» در قسمت رکاب درها و کنسول مرکزی حک شده و این خودرو با قیمت ۲۲۰ هزار یورو روانه بازار خواهد شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *