دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای ست رنگ سبز برای تیپ جذاب در خانم ها و آقایان

  • سحر بهرامی
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

رنگ سبز، رنگ سردی است که نماد طبیعت است ، همانطور که می دانید رنگ سبز طیف گسترده دارد به طور مثال سبز یشمی ، سبز چمنی، سبز سدری ، سبز تیره، سبز روشن … دارد که هر کدام از رنگ ها زیبایی خاص خودش را دارد اما می توان با کمک  رنگ های دیگر  با ست  رنگ سبز ظاهری زیبا و جذابی را به وجود آورید.

 سبز به عنوان نشانه مهربانی و دلسوزی شناخته شده است ،انتخاب کردن ست لباس سبز برای لباس یک خانوم یا آقا می تواند نشان دهنده این باشد که شخصیت با اراده و قوی باشد. البته باید گفت  که طیف رنگی سبز طرفداران زیادی دارد و از آنجایی که طیف رنگی آن گستره است می توانید با استفاده از خلاقیت خود ترکیب رنگهای زیبایی را به وجود آورید.

راهنمای ست رنگ سبز برای تیپ جذاب

رنگ سبز، از آن دسته رنگهایی است که حتما باید اصول ست کردن آن با رنگهای دیگر را بدانیم زیرا با هر رنگی ست نمی شود بهترین تن رنگهایی که می شود با سبز ست کرد : آبی ، قرمز،  زرد، سفید و مشکی است.

شاید باورتان نشود ولی پوشیدن لباس سبز اضطراب و تنش را از انسان دور می کند. بهترین انتخاب لباس رسمی برای مردان شیک پوش سبز تیره است چرا که حس بزرگی و قدرت را را به دیگران منتقل می کند که می توانید با استفاده از لوازم جانبی  مانند کیف، کفش، کمربند، در رنگهای مختلف جلوه زیبایی را به وجود آورد.

ست رنگ سبز با سفید

از آنجایی که سبز، سرد است نباید برای ست آن از رنگی سرد دیگر استفاده کرد زیرا باعث به وجود آمدن احساسات منفی می شود به همین علت با استفاده از رنگهای گرم  تعادل را باید برقرار کنید.

ویژگی های رنگ سبز

سبز نشانه آرامش ،سلامتی، پیروزی، خوشبختی  است که حالت آرامش بخش آن سمبل شفقت، مهربانی، تعادل روح و روان است.

  •  آرون گروپس

این رنگ مهربانی و دوستی را در بین انسان ها افزایش می دهد. رنگ سبز تیره رنگ پول است که نشان دهنده ثروت است اما سبز کدر نشانه طمع و حرص نیز می باشد.

شاید این دسته رنگ  با رنگ های ذکر شده  دور از ذهن ست می شوند ولی باید خودتان امتحان کنید و ببینید. اگر طبق چیدمان رنگی که در تصویر زیر است لباس ها یتان را انتخاب کنید، خواهید دید  که چه ظاهر زیبایی را به وجود آوردید.

سبز و زرد 

کنار هم قرار دادن رنگهای مشابه زرد و سبز روشن ترکیبی جوان و شاد به وجود می‌آورد. رنگهای نارنجی و قهوه‌ای نیز با بیشتر سبزها مانند سبز پررنگ و یشمی هماهنگ می‌شوند و ترکیبی ایده آل  ایجاد می‌کنند. سبزها با زرد نیز به خوبی ست می شوند.

ست رنگ سبز با زرد روشن

ست خاص و جذاب با زرد

انواع ست رنگ سبز با زرد

ست خیره کننده رنگ سبز با زرد

ست رنگ سبز تیره با زرد

نحوه ست سبز با زرد

ست رنگ سبز با زرد

استفاده از رنگ زرد برای ست کردن لباسها

ست رنگ سبز سدری با زرد

سبز و قرمز 

اگر لباس شما سبز پررنگ است می توانید از رنگهای متضاد قرمز در کنار آن استفاده کنید مکمل سبز، قرمز است این دو در کنار  هم ترکیب مناسبی  هستند و انرژی خیلی زیادی از خود ساطع می کنند این نوع ترکیب رنگی فرد را  منحصر به فرد جلوه می دهد.

ست جذاب رنگ سبز با قرمز

ست زیبای سبز با قرمز

ست رنگ سبز با قرمز

ست سبز لجنی با قرمز

ست زیبای رنگ سبز با قرمز

ست شیک سبز

ست رنگ های سبز با قرمز

ست سبز تیره با قرمز

ست رنگ سبز با قرمز برای خانوم ها و آقایون

سبز با آبی

اگر چه هر دو رنگ سردی هستند اما آبی مکمل رنگی سبز است، که با رنگهای مکمل خودش خیلی خوب ترکیب می شود. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید زیبایی و ترکیب این دو طیف رنگی را درک خواهید کرد.

ست رنگ سبز زیبا با آبی

ست سبز روشن با آبی

ست رنگ سبز ارغوانی با آبی تیره

ست های خیره کننده سبز با آبی

ست رنگ سبز با آبی فیروزه ای

ست فوق العاده لباس سبز با آبی

ست رنگ سبز تیره با آبی

سبز با مشکی

به طرز بسیار زیبایی سبز با مشکی ست می شود . از آنجایی که اغلب خانم ها و آقایون در لباس از طیف رنگی مشکی استفاده می کنند می توانند با ست سبز ترکیبی زیبایی را به وجود بیاورند.

ست رنگ سبز با مشکی

ست شیک و لباس مردانه و زنانه

ست رنگ جذاب سبز با مشکی

ست های متنوع سبز با مشکی

نحوه ست رنگ سبز با مشکی

ست های مجلسی سبز با مشکیست رنگ سبز با مشکی

 سبز با سفید

 ست لباس سبز با سفید به نوعی یک حس سرزندگی و انرژی دهنده ای را به فرد القا می کند که می توان از آن در قرار های دوستانه استفاده کرد.

ست رنگ سبز برای خانم ها و آقایون

ست بسیار شیک سبز با سفید

ست رنگ سبز با سفید

ست بسیار زیبای سبز با سفید

ست رنگ سبز روشن با سفید

امیدواریم از این مطالب بهره کافی را در ست کردن این رنگ بسیار دوست داشتنی با رنگ های ذکر شده برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *