دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کلاه بافتنی پسرانه جدید با طرح های مدرن و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مجموعه مدل های بسیار زیبا و جذاب از کلاه بافتنی پسرانه ویژه زمستان ۲۰۱۶ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم بتوانید با مشاهده این مدل ها کلاه مناسبی را انتخاب کنید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

از انواع لباس های بافت می توان به شال و کلاه بافت اشاره کرد که بسیار پرطرفدار است در این بخش از دنیای مد انواع متنوع از مدل کلاه بافتنی پسرانه را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

با رسیدن فصل سرما مردم تمایل زیادی به پوشیدن لباس ها با مدل بافتنی، پیدا می کنند. کلاه بافت از جمله لباس های بافت بسیار مفید و ضروری است که شما با پوشیدن آن می توانید در برابر سرمای زمستان مقاوم تر شوید در ادامه مطلب مدل کلاه بافت ساده و طرح دار پسرانه را مشاهده خواهید کرد.

کلاه عروسکس پسرانه به رنگ زرد و آبی

انواع مدل های کلاه بافتنی پسرانه

شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی برای فرزندتان کلاه ها با طرح ساده و یا کلاه های طرح دار را با بافت ها و رنگ های متنوع انتخاب کنید. اگر شما مهارت بافت کلاه پسرانه را دارید می توانید با الهام گرفتن از این مدل ها کلاهی را با طرح بافت متنوع و زیبا ببافید.

جدیدترین مدل های کلاه بافتنی

مدل ساده کلاه بافت پسرانه

اگر شما تمایل دارید که کلاه هایی با بافت ساده را برای فرزند خود انتخاب کنید بهتر است مدل کلاه بافتنی، با رنگ های شاد را انتخاب کنید تا فرزند شما جذاب تر به نظر برسد.

کلاه بافتنی پسرانه 2016کلاه بافتنی با ترکیب دو رنگ کلاه بافتنی کلاه بافتنی پسرانه و دستکش پسرانه کلاه بافتنی با رنگ کامواهای متنوع کلاه شیک و جذاب پسرانه مدل های ایده آل کلاه بافتنی کلاه بافتنی ساده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل کلاه گرم نوزادی پسرانه

در این بخش مدل های زیبا و جذاب کلاههای بافتنی نوزاد را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این تصاویر لذت ببرید.

کلاه بافتنی نوزاد انواع مدل های کلاه بافتنی نوزادان پسر کلاه پسرانه با طرح آدم برفی انواع کلاه های بافتنی کلاه بافتنی پسرانه شیک و جذاب 2016 مجموعه ای از کلاه های بافتنی پسرانه

کلاه بافت پسرانه طرح دار

اگر شما تمایلی به استفاده از کلاه ها با طرح های ساده را ندارید و ترجیح می دهید که از کلاه های بافت با چند رنگ کاموا و طرح های مختلف استفاده کنید مدل های کلاه بافت پسرانه زیر را مشاهده کنید.

کلاه بافتنی پسرانه دکمه دار کلاه بافتنی پسرانه ویژه زمستان 1394 کلاه بافتنی پسرانه با چند رنگ کاموا   کلاه بافتنی پسرانه با طرح ماشین کلاه بافتنی پسرانه طرح دار مدل کلاه بافتنی نقاب دار  کلاه بافتنی پسرانه با رنگ خاکستری مدل های متنوع و جدید کلاه بافتنی کلاه نقاب دار پسرانه 2016 کلاه بافتنی با دو رنگ کاموا کلاه بافتنی پسرانه ویژه زمستان 2016 مدلهای جدید و متنوع از کلاه بافت پسرانه

کلاه و شال گردن بافت یکی از پوشش های گرم مخصوص بچه ها و البته بزرگتر ها در فصل سرد سال می باشد که استفاده از آنها به منظور جلوگیری از سرماخوردگی حتما لازم و ضروری می باشد، امروزه انواع مدلهای مختلف کلاه بافتنی زیبا در طرح های متنوع ساده و طرحدار شیک دخترانه و پسرانه طراحی و تولید می شوند که می توانید مناسب ترین آن را برای کودکان خود خریداری کنید، همچنین بسیاری از مادران خوش سلیقه و با ذوق می توانند با الگوگیری از طرح های زیبا به سادگی, بافتهای مختلف برای کلاه و شال گردن را ایده بگیرند و برای فرزند دلبند خود در منزل ببافند، در ادامه انواعی از مدل کلاه های بافت پسرانه، گلچین کرده ایم که از روی این مدلها می توانید ایده دلخواه خود برای بافتن کلاه مورد نظرتان را بدست آورده و یک کلاه بافتنی زیبا در منزل ببافید.

کلاه بافت زیبای پسرانه

استفاده از کلاه بافتنی های بچگانه می توانند تاثیر زیادی در زیبایی استایل کودکان داشته باشند، کلاه های بافتنی برای بچه های خردسال را می توان در انواع بافت کشباف، مدل منگوله دار، روگوشی، مدل پیچ و غیره و نیز در طرح های فانتزی و عروسکی تهیه و خریداری کرد، در اینجا دعوت می نماییم از مدلهای زیبا و جدیدتری از کلاه بافت بچگانه مخصوص پسر بچه ها دیدن کنید.

تصاویری از کلاه بافت پسرانه

کلاه بافت جدید پسرانه

مدل کلاه بافت پسرانه

انواع کلاه بافت پسرانه

کلاه بافت پسرانه خاص

کلاه بافت پسرانه فانتزی

کلاه بافتنی پسرانه شیک

کلاه بافت پسرانه جدید

کلاه بافت پسرانه جذاب

کلاه بافت پسرانه زیبا

کلاه بافت پسرانه

کلاه بافتنی پسرانه جذاب

کلاه بافتنی در فصل سرما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پس شما باید مدلی را انتخاب کنید که مورد پسند فرزندتان نیز باشد تا از پوشیدن کلاه رضایت بیشتری را داشته باشد در این بخش از کلاه بافتنی مدل های متنوع از کلاه بافتنی بچگانه برای پسران را مشاهده کردید که امیدواریم بتوانید با الهام گرفتن از این مدل کلاه ها انتخاب ایده آل و متفاوتی را داشته باشید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *