دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر جدید از هواوی پی ۳۰ پرو و تجهیزاتش رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

حدود چند هفته تا معرفی هواوی پی ۳۰ پرو باقی مانده و اکنون تصاویر تازه ای از این گوشی افشا شده است. این تصاویر اطلاعات زیادی را درباره این گوشی آشکار می نماید.

تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می دهد که این محصول از نظر دوربین پیشرفت شگرفی کرده و دارنده طراحی مدرن می باشد. گوشی هواوی پی ۳۰ دارای دوربین اصلی در طراحی غیر نرمال می باشد.

در این تصاویر مشخص می شود که یکی از این سه دوربین اصلی دارای طراحی خاصی می باشد. ضمن اینکه فناوری زوم اپتیکال ۱۰ برابری اوپو را تداعی می کند. در این دوربین از یک سیستم با شباهت به پریسکوپ استفاده شده است.

تصاویر جدید از هواوی پی 30

تصاویر جدید از هواوی پی 30

در زیر فلاش LED دوربین چهارم این دستگاه قرار گرفته و احتمالاً این دوربین از نوع ToF است. به احتمال زیاد دوربین ارائه شده در این گوشی قوی ترین دوربین خانواده پی ۳۰ می باشد. ضمن اینکه احتمالاً با فناوری اینترنت نسل پنجم عرضه می گردد.

تصاویر جدید از هواوی پی 30

از گوشی پی ۳۰ قرار است حدود ۴ مدل عرضه شود که این تصاویر مربوط به مدل چهارم این گوشی می باشد. ریچارد یو مدیر بخش موبایل هواوی به تازگی با گوشی پی ۳۰ پرو در فضای مجازی دیده شده و این عکس نشان می دهد که این گوشی ماژول دوربینی شبیه به پی ۳۰ پرو دارد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *