دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های هفت سین چوبی شیک و زیبا با تزئینات متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۴ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب مدل هایی از هفت سین چوبی با طرح های شیک و جدید را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا مطابقت و همخوانی داشته باشند.

سفره هفت سین چوبی از انواع مدل های شیک و خاص است و اگر شما تمایل دارید برای سال جدید سفره هفت سینی متفاوت و منحصر به فرد داشته باشید می توانید یکی از این خلاقیت های زیبا با چوب را انتخاب نمایید، بنابراین به ما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه کا باشید.

مدل های هفت سین چوبی شیک و خاص

ظروف و آینه و شمعدان هفت سین در انواع طرح و جنس های مختلف موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه ای که برای ساخت هفت سین در نظر گرفته اید بستگی دارد. در مطالب قبلی مدل های هفت سین سفالی و هفت سین نمدی و ایده هایی برای تزیین ظرف هفت سین را مشاهده کردید در ادامه این مطلب مدل هایی از سفره هفت سین  با طرح چوب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل هفت سین طرح چوب

طرح های هفت سین چوب

اگر شما تمایل دارید ظروف هفت سین را خودتان در منزل بسازید می توانید به کمک چوب ظرف هایی خاص و متفاوت را طراحی کنید. یکی از انواع ایده های جالب برای ساخت ظروف هفت سین این است که شما می توانید با کمک چوب جعبه هایی را بسازید سپس درون جعبه ها را با اجزای هفت سین پر کنید همچنین می توانید چوب را به شکل تنه های درخت برش دهید و بوسیله تنه درخت های کوچک چیدمانی متفاوت را برای سفره هفت سین تان داشته باشید.
هفت سین درختی از انواع مدل های هفت سین چوبی است که در این روش می توانید ظروف هفت سین را از شاخه های درخت آویزان کنید که بهتر است برای جذابیت بیشتر این مدل هفت سین ظروف را از جنس چوب انتخاب نمایید.

هفت سین زیبا و شیک

هفت سین طرح چوب

هفت سین درختی

  •  آرون گروپس

مدل هفت سین درختی

هفت سین طرح چوب

هفت سین چوب شیک و خاص

هفت سین چوبی

مدل ظروف هفت سین

هفت سین شیک

مدل هفت سین شیک و ساده

مدل هفت سین

هفت سین شیک با طرح شیک

مدل هفت سین طرح چوب

مدل هفت سین سنتی 

هفت سین چوب

هفت سین فانتزی و زیبا

هفت سین با جنس چوب به صورت آماده نیز در بازار موجود می باشد که در برخی از این مدل ها برای جذابیت بیشتر ظروف از وسایلی نظیر مروارید و نگین و … برای تزیین آن ها استفاده شده است همچنین در برخی از مدل های هفت سین با طرح چوب روی سطح ظروف به صورت منبت کاری تزیین شده است.
در برخی از طرح های هفت سین چوب نیز از ترکیب سفال یا شیشه با چوب برای ساخت ظروف هفت سین استفاده شده است که این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

هفت سین زیبا و چوبی

مدل هفت سین کوچک و زیبا

هفت سین شیک و خاص

مدل زیبا و شیک هفت سین

هفت سین شیک

هفت سین با طرح شیک و جذاب

هفت سین شیک و جذاب

مدل ظروف طرح چوب برای هفت سین

هفت سین فانتزی

هفت سین فانتزی و زیبا

هفت سین فانتزی

مدل هفت سین فانتزی و خاص

مدل هفت سین زیبا

هفت سین شیک و جذاب

هفت سین شیک

مدل هفت سین زیبا و جدید

هفت سین به شکل تنه درخت

سفره هفت سین به شکل تنه درخت

هفت سین شیک و جالب

مدل هفت سین شیک و خاص

هفت سین زیبا و شیک

هفت سین شیک و جالب با طرح زیبا

جدیدترین مدل های تزیین سفره  هفت سین درختی

همانطور که می دانید چیدمان سفره عقد در زمان عید نوروز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که دارای انواع مختلفی است و بسته به سلیقه تان  می توانید سفره ای زیبا و شیک بچینید که یکی از پرطرفدار آن چیدمان درختی می باشد  و برخلاف دیگر سفره های هفت سین که با گل، ظروف سنتی و ربان تریین می شد  برخی ها تمایل به تزیین سفره هفت سین به شکل جدید و خاصی دارند.

تزیینات جالب هفت سین

یکی از ایده های جالب بری تزیین سفره هفت سین چیدمان به شکل درختی است  که بسیار زیبا و جذاب است به همین خاطر در ادامه مطلب جدیدترین مدل های تزیینات سفره هفت سین درختی را گرد آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید سفره هفت سین زیبا و خاصی بسازید، بنابراین اگر شما دوستان عزیز  به دنبال ایده های خاص و منحصر به فرد جهت تزیین سفره هفت سین هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 مدل هفت سین درختی زیبامدل هفت سین شیک و خاصهفت سین فانتزی و زیباهفت سین درختی شیک و جذابمدل هفت سین زیبا و جدیدهفت سین شیک و خاصهفت سین درختی زیبا و خاصمدل زیبا و شیک هفت سینهفت درختی با طرح ایده آلمدل سفره هفت سین چوبیجدیدترین مدل سفره هفت سین چوبیخاص ترین مدل سفره هفت سین چوبیسفره هفت سین درختی با ایده های جذابدیزاین سفره هفت سین با ایده خلاقانه

در این مطلب با انواع تزئینات سفره هفت سین چوبی آشنا شدید که امیدواریم این طرح های شیک و خاص با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید، در  پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل جهت مشاهده انواع سفره هفت سین می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *