دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

از کجا بفهمیم دختری عاشقمان شده است؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

عاشق شدن همیشه با تغییراتی در فرد همراه است و بسیاری از تحقیقات نشان می دهد که این تغییرات دارای منشا بیوشیمیایی نیز می باشد. نشانه های عاشق شدن دختران نیز به دلیل همین تغییرات است که گاهی در رفتار آن ها بروز پیدا می کند.

عشق فرایندی پیچیده دارد که کمتر کسی می تواند از آن سر درآورد شاید یکی از نکات جالب در زمینه عشق وجود تغییراتی باشد که در ذهن فرد ایجاد می شود و پی بردن به این فرایند می تواند برای هر کس جالب توجه باشد. تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که انسان چگونه عاشق می شود و چه زمان متوجه می شود که این حس در او ایجاد شده است. بی تردید این فرایند می تواند با مشخصه هایی همراه باشد که شاید در میان دخترها و پسرها متفاوت باشد. اما در اینجا نشانه های عاشق شدن دخترها و نحوه ایجاد این حس در قلب و ذهن آن ها را توضیح خواهیم داد.

   عاشق شدن دختران

نشانه های عاشق شدن دختران:

یکی از بحث انگیز ترین مباحث در عاشق شدن نوع تاثیراتی است که تغییرات شیمیایی در درون فرد عاشق ایجاد می کنند و با این تصور شما ممکن است در نگاه اول فکر کنید که تنها نقش تغییرات شیمیایی در بدن انسان در زمینه جسم و بعد فیزولوژیکی آن است. اما این تغییرات به شدت می توانند در روان و روح انسان نیز تاثیرگذار باشند و حس عاشقی نیز یکی از این موارد است که در آن می توان به تاثیر تغییرات شیمیایی پی برد.

یکی از تاثیرات قابل ملاحظه ای که تغییرات شیمیایی می تواند در حس عاشق شدن فرد، ترشح دوپامین در مغز است که موجب افزایش هورمون های تستوسترون خواهد شد. یکی از نشانه های عاشق شدن دخترانف بالا رفتن میزان فنیل اتیلامین است که موجب افزایش تمرکز آن ها خواهد شد و در نتیجه توجه بیشتری بر روی فرد علاقه مند خود دارند.

نشانه عشق در دختران

این نشانه ها می توانند در مورد مردان نیز در مواردی درست باشند اما بهتر تا بدانید که ویژگی های رفتاری مردان عاشق چیست تا بهتر بتوانید به عشق یک مرد نسبت به خود پی ببرید.

ارتباط چشمی زیاد:

یکی از بارزترین نشانه هایی که از طریق آن می توانید به عشق یک دختر نسبت به خودتان پی ببرید برقراری ارتباط چشمی است در اینگونه از ارتباط او سعی دارد تا نگاهش را به چشمان شما بدوزد و از این طریق احساس بیشتری را به شما متنقل کند. یا ممکن است در یک جمع متوجه شوید که او به شما خیره شده است و بعد از نگاه شما سریعا نگاه خود را برمی گرداند و این می تواند یکی دیگر از نشانه ها باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

توجه به شما:

در میان جمع او سعی دارد تا بیشتر با شما ارتباط برقرار کند، هم کلام شود و بیشتر بخندد و زمانی که شما در میان جمع نباشید ممکن است از دیگران سراغ شما را بگیرد. این مورد نیز یکی از نشانه های عاشق شدن دخترها است.

رفتارهای متفاوت:

زمانی که با او صحبت می کنید یا ارتباط برقرار می کنید او دارای رفتارهای متفاوتی نسبت به بقیه است و سعی دارد حسی عاطفی را در شما ایجاد کند این می تواند یکی از نشانه های عاشق شدن دختران باشد. یکی از مصادیق بار از این موضوع این است که به سرعت رفتار او مورد تغییر قرار می گیرد.

علائم عاشق شدن دختران

واکنش سریع:

این امر زمانی است که با او صحبت می کنید یا به او پیام می دهید در چنین مواقعی او به سرعت پاسخ پیام شما را می دهد و در صورتی که با او صحبت می کند سریعا جواب سوال شما را می دهد یا صحبت های شما را تایید می کند.

جزییات را به خاطر دارد:

او به طور دقیق جزئیات روابط خود با شما را در ذهن دارد و اطلاعات کلیدی مهمی را در مورد شما می داند و یا سعی دارد تا به آن ها پی ببرد. استفاده از تیکه کلام های شما یا انجام دادن کارهایی که شما به آن علاقه مند هستید یکی از موارد جزئی نگری در دختران است که سعی دارند از طریق آن توجه شما را جلب کنند.

علائم عاشق شدن دختران

لبخند زدن و خوش برخورد بودن:

یکی دیگر از نشانه های عاشق شدن دختران سعی در برقراری ارتباط خوب و موثر با شما است آن ها اغلب به شما لبخند می زنند تا از این طریق توجه شما را جلب کنند. همچنین می تواند یکی از نشانه های دوست داشتن واقعی باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *