دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ویژگی های رفتاری مردانی که عاشق شده اند، چیست؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

زن و مرد ابراز علاقه خود را به روش های مختلف انجام می دهند. البته این وضعیت در استثناء کمی متفاوت می باشد. در ادامه ویژگی های مردان عاشق را به شما توضیح می دهیم.

امیلی دیکنسون درباره رفتار می گوید: «رفتار، چیزی است که انسان انجام می دهد، نه آن چیزی که فکر می کند، احساس می کند و یا عقیده دارد.» بسیاری از زن ها پس از چند صباحی زندگی مشترک می گویند:« این مرد دیروز بهترین مرد دنیا بود و اکنون یک احمق تمام عیار است.» البته این خانم ها درست می گویند.

کاری که یک مرد انجام می دهد و حرفی که بر زبان می آورد، می تواند گیج کننده باشد. زن ها دارای روحیه ای حساس و وفق پذیر می باشند و این دو ویژگی برای مردان مشکل ایجاد می کند.

به حرف های شما با تمام وجود گوش می دهد

زن ها از مردها شنونده های بهتری هستند اما این عمل در بسیاری از مردان ضعیف می باشد و تحمل آن ها را غیر ممکن می کند. مردها بر روی چیزهایی که به آن علاقه مند هستند، متمرکز می شوند، بنابراین گوش کردن به حرف های شما یعنی به شما بسیار علاقه مند می باشند.

ویژگی های رفتاری مردان عاشق

فداکاری می کند و از آن ابایی ندارند

عاشق واقعی از اینکه معشوقه خود را در رنج و سختی ببیند، ناراحت می شود و برای راضی کردن او هر کاری انجام خواهد داد. او در همه حال شما را به خودش ترجیح می دهد و به خاطر شما از منطقه امن و آرام خود بیرون می آید و برنامه هایش را عوض می کند.

نقاط ضعف خود را نشان می دهد

مردها بسیار مراقب هستند که رفتاری مبنی بر ضعف از خود نشان ندهند اما با عاشق شدن این نگرش از بین می رود و فرد مقابل تمایل دارد که شما آسیب پذیری او را بدانید. چون بدین طریق احساس راحتی بیشتری خواهد کرد. این نقاط ضعف در هر رابطه ای نمودهای مختلفی دارد.

وقتی به خودتان نمی رسید، باز هم در نظر او زیبا هستید

همه در روزهای اول آشنایی تمایل دارند که زیبا باشند اما به مرور زمان کم کم شرایط متفاوت می شود. مرد عاشق پس از شروع رابطه حقیقی همچنان به شما متمایل است و شما نگران صورت بدون آرایش و لباس راحتی خود در منزل نیستید. وقتی مردی عاشق زنی می شود، آن زن تحت هر شرایطی برای او زیباست.
ویژگی های رفتاری مردان عاشق

به وجود شما در کنارش افتخار می کند و تمایل دارد شما را به دیگران نشان دهد

به وجود شما و خود شما افتخار می کند و تمایلی به مخفی کردن شما ندارد. از شما تعریف و تمجید می کند و به خاطر تمام کارهای تحسین برانگیز شما چه به عنوان همسر، چه به عنوان مادر و چه به عنوان کارمند به شما افتخار خواهد کرد. اگر آدم رقابتی باشد، هیچ گاه از جلو زدن شما ناراحت نمی شود. بلکه بیشتر به شما مفتخر می گردد.
ویژگی های رفتاری مردان عاشق

به خاطر شما می جنگد

اگر متوجه تغییر تن صدای شما از پشت تلفن شود و بفهمد کسی شما را اذیت کرده، وارد یک جنگ اساسی خواهد شد.

با شما می جنگد

مرد عاشق روی شما سرمایه گذاری کرده و گاهی نیز با خود شما وارد جنگ می گردد. البته بسیاری از این ویژگی ها بین زن و مرد مشترک است. کافی است که احساس کند در حال از دست دادن شما می باشد. در این صورت جنگ او را با خودتان خواهید دید. البته این نشانه تعهد و عشقش می باشد.

به دوستان، خانواده و … شما احترام می گذارد

این موضوع کاملاً طبیعی است. خانواده شما برای شما عزیز است. شما برای مردی که عاشق تان می باشد، عزیز هستید، بنابراین خانواده شما و هر آن که برای شما محترم است برای او نیز عزیز و محترم است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *