دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سوپر اسپرت فوق العاده آئودی PB-18 E-Tron تولید می گردد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

آئودی به طور رسمی اعلام کرده که خودروی سوپر اسپرت برقی P-18 E-Tron را در تعداد محدود تولید خواهد کرد. برای آگاهی از سایر جزئیات ما را دنبال بفرمایید. 

آئودی در Monterey Car Week 2018 از خودروی مفهومی PB-18 e-tron پرده برداری کرده و حالا در ادامه به تولید این خودروی رونمایی شده اشاره نموده است. 

عرضه این محصول در سال آتی انجام می گیرد و تنها با ۵۰ دستگاه به بازار خواهد آمد. مشخصات فنی آئودی PB-18 E-Tron منتشر نشده اما برای مدل مفهومی آن از قدرت ۶۷۱ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۸۳۰ نیوتن متر سخن به میان آورده شده است.

 آئودی PB-18 E-Tron

آپشن هایی نیز برای این خودرو قابل سفارش هستند که قدرت موتور را به شکل موقت به مرز ۷۶۴ اسب بخار می رسانند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو در نمونه مفهومی برابر با ۲ ثانیه می باشد.

 آئودی PB-18 E-Tron

آئودی گفته است که در نمونه تولیدی از باتری های پیشرفته خشک بهره مند می شود. باتری در نظر گرفته شده حدود ۹۵ کیلووات ساعت ظرفیت داشته و شعاع حرکتی آن در مدل مفهومی برابر با ۵۰۰ کیلومتر می باشد.

 آئودی PB-18 E-Tron

  •  آرون گروپس

به کمک شارژر سریع ۸۰۰ ولتی در ۱۶ دقیقه شارژ و توانایی استفاده از شارژ بی سیم را نیز دارا می باشد. راننده در این خودرو مانند مک لارن F1  در وسط قرار می گیرد. البته امکان تغییر موقعیت به چپ و راست خودرو برای او فراهم می باشد. فعلاً قیمتی درباره این خودرو عرضه نشده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *