دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خودروی آلمانی آئودی E-Tron GT در مدل مفهومی معرفی شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۹ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

اخیراً مدل مفهومی خودروی آئودی ای-ترون جی تی در نمایشگاه لس آنجلس به عنوان سومین محصول برقی شرکت آئودی آلمان معرفی شد. 

خودروی آئودی ای ترون جی تی شبیه به تسلا مدل اس است و در نقطه مقابل آن قرار می گیرد. این مدل مفهومی یک کوپه چهار نفره یا لیفت بک با شکل و شمایل اسپرت می باشد. 

برای این ظاهر اسپرتی بر روی دیفیوزر عقب بزرگ، خط سقفی شیب دار، حروف آئودی اسپرت و حالت رو به پایین متمرکز شوید. این خودرو قرار است از پلتفرم گسترش یافته پورشه در خودروی برقی تایکان بهره مند گردد. طول آن ۴۹۷ سانتیمتر، عرض ۱۹۵ سانتی متر، ارتفاع آن برابر با ۱۳۷ سانتی متر می باشد.

خودروی آلمانی آئودی E-Tron GT

خودروی آلمانی آئودی E-Tron GT

سقف این خودرو از کربن تهیه شده و بقیه قسمت های آن از فولاد و آلومینیوم بهره مند گشته است. سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در زمان ۳.۵ ثانیه تجربه می کند. شتاب صفر تا ۲۰۰ کیلومتر نیز ۱۲ ثانیه زمان می برد. حد نهایی سرعتش برابر با ۲۴۰ کیلومتر است.

خودروی آلمانی آئودی E-Tron GT

باتری در کف خودرو تعبیه شده و فرمان گیری خودرو با سیستم چهار چرخ محرک بهبود می یابد. قدرت تولیدی موتورهای سنکرون در این خودرو معادل با ۵۸۲ اسب بخار است و  به چهار چرخ انتقال می یابد.

  •  آرون گروپس

خودروی آلمانی آئودی E-Tron GT

قابلیت های آیرودینامیکی و خنک سازی در بدنه آن به کار رفته و مجهز به رینگ های ۲۲ اینچی می باشد. با پد بی سیم با توان ۱۱ کیلووات شارژ می گردد.

خودروی آلمانی آئودی E-Tron GT

دارای دو نمایشگر سنتی و ساده است. برای صندلی ها از چرم مصنوعی استفاده کرده و صندوق عقب آن ظرفیتی برابر با ۴۵۰ لیتر دارد. قرار است در سال ۲۰۲۰ وارد بازار گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *