دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

شاسی بلند برقی بایتون با چهره ای متفاوت و نمایشگر ۴۸ اینچی معرفی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

استارتاپ بایتون از شاسی بلند برقی خود با نام M-Byte رونمایی کرده است. این خودرو دارنده بزرگ ترین کابین دیجیتال جهان می باشد. 

این خودرو تا پایان سال ۲۰۱۹ روانه بازار می گردد و مجهز به بزرگ ترین صفحه نمایش جهان در کابین خود شده است. دارای نمایشگر ۴۸ اینچی سید می باشد و تمام عرض داشبورد را شامل می شود.
شاسی بلند برقی بایتون
این صفحه نمایش اطلاعاتی نظیر نقشه های ناوبری، شعاع حرکتی، شارژ باتری و سرعت را نشان می دهد. محتوای چند رسانه ای نیز در این نمایشگر دیده می شود.
شاسی بلند برقی بایتون

قرار است این نمایشگر بزرگ متناسب با نور محیط تنظیم شود تا در رانندگی سبب اختلال و حواس پرتی نشود. بین راننده و سرنشین جلو نیز یک صفحه تاچ ۸ اینچی قرار دارد. سرنشینان عقب نیز دارای صفحه نمایش سرگرمی هستند.

شاسی بلند برقی بایتون

دریچه های تهویه و طراحی جدید داشبورد، سیستم نظارت بر راننده، اهرم تعویض دنده و فناوری رانندگی نیمه خودران در سه سطح از امکانات در نظر گرفته شده برای این خودرو می باشند. به فناوری ۵G و هوش مصنوعی مجهز می باشد.

شاسی بلند برقی بایتون

در میانه سال ۲۰۱۹ رونمایی و تا اتمام سال در کشور چین به مرحله تولید می رسد. تا سال ۲۰۲۰ اولین مدل های آن به آمریکا وارد می گردند. مدل پایه RWD آن با شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتر و پکیج باتری ۷۱ کیلووات ساعت عرضه و مدل AWD آن با شعاع حرکتی ۵۲۰ کیلومتر و باتری ۹۵ کیلووات ساعت عرضه می گردد. مدل پایه آن با قیمت ۴۵ هزار دلار در آمریکا ارائه می گردد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *