دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایسوس لپ تاپ StudioBook S را با نمایشگر ۱۷ اینچی عرضه می کند!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۹ دی ۱۳۹۷
  • ۰

همزمان با برگزاری CES 2019 محصولات جدید تکنولوژی روانه بازار می شوند. استودیوبوک اس دستاورد جدید ایسوس است که با حافظه داخلی ۴ ترابایتی و رم ۶۴ گیگابایتی معرفی می شود. 

ایسوس در برگزاری نمایشگاه  CES 2019 از لپ تاپ جدید خود با نام  استودیوبوک اس پرده برداری کرده است. این لپ تاپ به نمایشگر ۱۷ اینچی و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ مجهز می باشد. رنگ های کالیبره شده و طیف رنگ ۹۷درصدی DCI-P3 از مشخصات دستاورد جدید ایسوس می باشد.
ایسوس لپ تاپ StudioBook S
با وجود نمایشگر ۱۷ اینچی قابلیت جای گذاری در کیف ۱۵ اینچی را دارد. حافظه رم ۶۴ گیگابایت، وضوح تصویر ۱۲۰۰*۱۹۲۰ و پشتیبانی از وای فای ۶ از امکانات به خصوص این لپ تاپ است.
ایسوس لپ تاپ StudioBook S
از نظر اندازه طولی ۴.۴۴ سانتی متر و از نظر عرض ۳.۱۷ سانتی متر بیشتر از مک بوک پرو اپل می باشد. پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا کوادرو P3200 به همراه پردازنده‌ی اینتل زئنE-2176M از مشخصات به کار رفته در این لپ تاپ می باشد.
ایسوس لپ تاپ StudioBook S

دو فن و ۵ کانال حرارتی دارد. صدای تولید شده توسط این فن ها کم است. به هنگام خنک سازی دستگاه صدایی کمتر از ۳۵ دسیبل دارد. از مشخصات خاص این لپ تاپ باید به تبدیل شدن تاچ پد آن به نام پد اشاره کرد. با حذف این نام پد، دسترسی به اعداد با نوار بالایی سخت می شود.

مرزهای کلید نام پد با نوردهی به تاچ پد مشخص می شود. این لپ تاپ در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ روانه بازار می شود. فعلاً هیچ قیمتی برای این عرضه در نظر گرفته نشده است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *