دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی آدرس و مشخصات خانه معلم های سیستان و بلوچستان

  • فاطمه میرزایی
  • ۵ اسفند ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب قصد داریم به معرفی خانه معلم های سیستان و بلوچستان بپردازیم؛ خانه معلم ها از مراکز رفاهی و اقامتگاهی برای اسکان قشر فرهنگی جامعه بوده که همه ساله پذیرای مهمانان بی شماری از سراسر ایران می باشد.

سیستان بلوچستان یکی از استان های پهناوری است که در قسمت جنوب شرقی کشور عزیزمان ایران واقع شده است. این استان از دو بخش سیستان که شامل زابل و شهرهای اطرافش و نیز بلوچستان که در برگیرنده زاهدان، چابهار و شهرهای دیگری می باشد، تشکیل شده است و با کشورهایی مانند افغانستان و پاکستان هم مرز بوده و نیز به دلیل داشتن مرز آبی با دریای عمان و قرار گرفتن در موقعیت راهبردی و ترانزیتی از اهمیت بالایی برخوردار است. برای فرهنگیانی که قصد سفر و گردشگری به این استان را دارند، اقامتگاههای اسکان معلمان سیستان بلوچستان می تواند انتخاب مناسبی برای اسکان آنها باشد که در اینجا به معرفی آن پرداخته ایم.

خانه معلم های سیستان و بلوچستان

استان سیستان و بلوچستان دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد، ولی در عین حال دارای تنوع آب و هوایی و اقلیمی ویژه ای است و مناطق کوهستانی و جنگلی زیادی در آن دیده می شود. از این رو سالانه گردشگران زیادی به سوی این استان روانه می شوند. اقامتگاه های اسکانزمعلم های استان سیستان و بلوچستان مکان مناسبی برای اسکان فرهنگیان می باشد که در ادامه این مطلب، آدرس و شماره تلفن های این مکان ها را اختیار شما قرار می دهیم.

خانه معلم سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان دارای مکان های گردشگری و تفریحی زیادی از جمله شهر سوخته، دهانه غلامان، ارگ خان ملک کیانی، ارگ سکوهه، قلعه سام، قلعه رستم، قلع مچی، کهک کهزاد، چهل دختران، آتشکده کرکویه شهرستان هیرمند، آتشکده ورمال، آتشکده کل کنگ، کلات گرد، تپه های تاسوکی، اقلاع رود بیابان، ارگ سردار محمد حسین نارویی، بانک ایران و انگلیس، کاروانسرای فرنگی، گمرک بلژیکی ها، سفارت انگلیس (موزه مردم شناسی سیستان)، تپه شارستان، زاهدان کهنه، تپه رنده، ارگ میرجمال کلانتر، ارگ ورمال، قلعه ناصری ایرانشهر، قلعه ایرندگان خاش، قلعه مکس یا مهرستان، قلعه کافرها، قلعه نیکشهر، قلعه سب سوران، قلعه هریدوک در لاشار، قلعه اسپکه در لاشار، قلعه چانف، قلعه بنت، قلعه بگ، قلعه مسکوتان، محوطه چهل دختران، محوطه هاتین، قلعه تیس، قلعه بلوچ گت تیس، قلعه بمپور، قلعه قصر قند، قلعه سرباز، قلعه نوشیروان سنگان، کاروانسرای نصرت آباد، قلعه دامن، محوطه تاریخی سپیدژ، قلعه خاش، قلعه مدانچ، گورستان دختران مدانچ، قلعه حیدرآباد خاش، گورستان هفتاد ملا، آتشکده مهرگان سراوان، مسجد جامع تیس، قلعه جوقنوک در گو خوش آباد، غار گواتامک ایرندگان خاش، غار لادیز میرجاوه، غار خوش آباد گو می باشد، از این رو توریست ها و گردشگران زیادی را از سراسر ایران و نیز خارج از کشور به سمت خود جذب می نماید. در زیر می توانید آدرس و شماره تلفن های خانه معلم های سیستان و بلوچستان را مشاهده نمایید.

خانه معلم های زاهدان

خانه معلم زاهدان

آدرس : خیابان مصطفی خمینی، خیابان فرهنگ، خانه معلم

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شماره تلفن : ۰۵۴۳۳۴۱۹۸۷۷

خانه معلم زابل

آدرس : خیابان وحید دستجردی، جنب شورای شهر، خانه معلم

شماره تلفن : ۰۵۴۳۲۲۲۶۴۴۰

خانه معلم راسک

آدرس : اداره آموزش و پرورش، خانه معلم

شماره تلفن : ۰۵۴۳۷۱۴۲۰۱۷

خانه معلم خاش

آدرس : خیابان شهید بهشتی، خانه معلم

شماره تلفن : ۰۵۴۳۳۷۲۸۴۱۰

خانه معلم ایرانشهر

آدرس : خیابان شهید درزاده، جنب اداره آموزش و پرورش

شماره تلفن : ۰۵۴۳۷۲۲۱۶۰۱

خانه معلم سراوان

آدرس : خیابان انقلاب، جنب اداره ثبت احوال، خانه معلم

شماره تلفن : ۰۵۴۳۷۶۴۴۰۹۸

خانه معلم استان سیستان و بلوچستان

خانه معلم نیکشهر

آدرس : میدان بسیج، روبه روی بانک مهر اقتصاد، دبیرستان خاتم الانبیا

شماره تلفن : ۰۵۴۳۵۲۲۲۹۰۶

خانه معلم کنارک

آدرس : خیابان اسکله سنگی، روبه روی نیروگاه گازی، دبیرستان خدیجه کبری (س)

شماره تلفن : ۰۵۴۳۵۳۸۲۹۰۱

خانه معلم های سیستان و بلوچستان

خانه معلم چابهار

آدرس : بلوار شهید ریگی، خیابان کشتیرانی، روبه روی درب دانشگاه دریانوردی، آموزشگاه پسرانه کشتیرانی

شماره تلفن : ۰۵۴۳۵۳۲۰۴۱۳

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *