دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اسمارت فون آنر با برند مازراتی و سه دوربین عرضه خواهد شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۵ دی ۱۳۹۷
  • ۰

آنر گوشی هوشمندی است که به عنوان زیر گروه شرکت هواوی شناخته می شود. محصول تازه این زیر گروه قرار است با برند یکی از خودروهای اسپرت روانه بازار شود. 

اکنون بسیاری از شرکت های موبایل گوشی خود را با برند خودروهای اسپرت محبوب عرضه می کنند. این موضوع محبوبیت و فروش بیشتر برای دستگاه تلفن را در پی خواهد داشت. 
آنر نیز در راستای همین ابتکار قدم برداشته و قرار است هفته آینده از محصول خود رونمایی کند. آنر V20 نسخه مازراتی به شکل آنلاین در Weibo رویت شده اما هنوز به شکل رسمی رونمایی نشده است.

طراحی این گوشی از نظر ظاهر شبیه به V20 معمولی می باشد اما در لوگوی پشت سر با یکدیگر اختلاف دارند. عکس منتشر شده از وجود سه دوربین در دستگاه خبر می دهد. موبایل از فلز و شیشه تهیه شده و طرح متفاوتی در زیر شیشه دارد.

آنر V20 در ماه ژانویه در بازار بین المللی با نام آنر View 20 معرفی مجدد می شود. این دو گوشی از نظر ظاهر شبیه به یکدیگر و احتمالاً از نظر حمایت از شبکه های تلفن همراه عملکرد متفاوتی دارند.

اسمارت فون آنر با برند مازراتی

احتمالا نسخه مازراتی این گوشی با رم و حافظه بیشتر از آنر وی ۲۰ عرضه می شود. نمایشگر به کار رفته در قسمت جلویی این گوشی بدون حاشیه می باشد. صفحه نمایش نامبرده آخرین صفحه نمایش شرکت آنر می باشد.

کرین ۹۸۰ در نسخه مازراتی این گوشی به کار می رود. این پردازنده ۸ هسته و ۶۴ بیتی می باشد. اکنون مهم ترین پردازنده هواوی قلمداد می شود. این گوشی با اندروید ۹ پای عرضه می شود و رابط کاربری  Emotion UI (EMUI) 9 در آن به کار رفته است.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *