دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیونینگ منهارت برای عرضه بی ام و سری ۸ پیش قدم شد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۴ دی ۱۳۹۷
  • ۰

با وجود اینکه هنوز نسخه اسپرت بی ام و سری ۸ با نام M8 معرفی نشده اما شرکت تیونینگ منهارت قصد دارد نسخه قدرتمندی از سری ۸ بی ام و روانه بازار کند. 

قدرتمندترین مدل بی ام و سری ۸، مدل ۸۵۰i می باشد. ضمن اینکه خودروهای اسپرت بی ام و با نام M power هنوز مدل M8 را رونمایی نکرده است. این تیونینگ ویژگی های قابل توجهی برای عرضه بی ام و سری ۸ دارد.

هدف از انجام این پروژه(پروژه MH800 ) افزایش کیفیت و قابلیت سری ۸ بی ام و می باشد. این خودرو با رنگ مشکی و نوار طلایی عرضه می شود. در این خودرو ارتفاع سیستم تعلیق سری ۸ به کمک فنرهای اسپرت H&R کاهش یافته و این خودرو دارای رینگ های آلومینیومی ۲۱ اینچی می باشد.
در بدنه خودرو تغییراتی مشاهده نخواهیم کرد و فقط اسپویلرهایی در جلو و عقب خودرو در نظر گرفته شده است.
قطعات خودرو از جنس فیبر کربن می باشند. خروجی های چهارتایی در قسمت اگزوز در نظر گرفته شده که مولد صدای جذابی در این قسمت است. موتور به کار رفته در این خودرو از نوع خورجینی با ۸ سیلندر است و قدرتی برابر با ۵۳۰ اسب بخار تولید می کند. گشتاوری این خودرو برابر با ۷۵۰ نیوتن متر است.
عرضه بی ام و سری 8
قابلیت های خودرو با به کار بردن تیونر در آن به گشتاوری ۸۷۰ نیوتن متر و قدرت ۶۲۱ اسب بخار می رسد.
گشتاوری و قدرت در نظر گرفته شده برای این خودرو احتمالاً از مدل های M8 Competition و  M8 بیشتر می باشد. شتاب خودروی تولیدی برابر با ۳.۶ ثانیه می باشد.
تیونر احتمالاً بعد از نسخه ۸۵۰i، به سراغ نسخه های دیگر چون مدل دیزلی  ۸۴۰d نیز می رود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *