دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

آدرس و مشخصات خانه معلم گرگان و خانه معلم گنبد کاووس در نزدیکی آن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
  • ۰

گرگان از شهرستان های زیبا و پر جاذبه استان گیلان است. بیشتر گردشگرانی که به گرگان سفر می کنند قبل از سفر محل اقامت خود را در خانه معلم گرگان رزرو می کنند تا در طول سفر با اطمینان خاطر از سفر خود لذت ببرند.

گرگان از شهرهای زیبای توریستی است که هر گردشگری با سفر به شمال کشور دوست دارد تا از جاذبه های توریستی متنوع در این شهر نیز دیدنی کند از جمله مکان های دیدنی گرگان می توان به ناهار خوران، رستوران های شیک و پارک های ملی اشاره کرد. مکان های دیدنی که در اطراف گرگان نیز وجود دارند از دیگر جاذبه ها هستند. در این شهر می توانید از امکانات مختلف مانند خانه معلمان گرگان که برای راحتی گردشگران در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

  مشخصات خانه معلم گرگان

از جمله مراکزی که در گرگان برای گردشگران فرهنگی در نظر گرفته شده است مجتمع فرهنگی خانه معلمان ناهار خوران است که با ارائه خدمات مختلف در اختیار آنها قرار می گیرد. این مرکز آموزشی و فرهنگی از مهمانسراهایی است که با پذیرش افراد واجد شرایط امکانات اسکان ارائه می دهد.

آدرس خانه معلم های گرگان:

گرگان، بلوار ناهارخوران، نبش عدالت ۹۶

تلفن تماس: ۳۲۵۴۵۲۷۷

از جمله مراکز دیگری که می توانید از امکانات آن برای اسکان در طول سفر استفاده کنید مرکز آموزشی و فرهنگی گنبد کاووس است که در نزدیکی شهر گرگان قرار دارد و در صورت پر شدن رزرو خانه معلمان گرگان می توانید از این خانه معلم استفاده کنید.

خانه معلم در گرگان

  •  آرون گروپس

آدرس خانه معلم گنبد کاووس:

گنبد کاووس، کمربندی، میدان بسیج، بلوار معلم، شهرک فرهنگیان فاز یک

شماره تماس: ۳۳۵۵۵۱۴۷

جنگل توکستان از دیگر جاذبه های بسیار تماشایی در گرگان است که می توانید در طول سفر از جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای فوق العاده این جنگل نیز دیدن کنید. جنگل النگدره نزی با مناظیر بکر و رویایی از جاذبه های پر طرفدار در گرکان است که مقصد بسیاری از گردشگران این منطقه است.

اما دریاچه توشن با آب های زلال خود برای گردشگران علاقه مند به تفریحات آبی و شنا کردن می تواند تجربه ای به یادماندنی باشد. آبشار شصت کلاته نیز از تماشایی های باور نکردنی است که با ارتفاع خود زیبایی خاصی دارد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *