دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

قدرتمندترین خودروی جاده ای شرکت فورد عرضه می گردد

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۲۰ به عنوان قدرتمندترین خودروی جاده ای تاریخ فورد با موتور V8روانه میدان می گردد. این خودرو قرار است در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ رونمایی گردد. 

شرکت آمریکایی فورد همزمان با نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۱۸ بیشترین توجه خود را بر روی برند لوکس لینکلن گذاشت. این موضوع باعث شد نشانه هایی  از مدل ۲۰۲۰ فورد موستانگ شلبی GT500 مورد توجه قرار بگیرد.

در غرفه فورد یک دستگاه موستانگ شلبی مدل ۱۹۶۷ با تاریخ ۱۹.۱۴.۱ دیده می شود. این تاریخ بیانگر روز چهاردهم ماه اول ۲۰۱۹ و مصادف با اولین روز نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ می باشد.

 قدرتمندترین خودروی جاده ای شرکت فورد

فورد در اولین تصویر رسمی جدید به تاریخ نمایشگاه اشاره کرده است. این خودرو قرار است قدرتمندترین خودروی جاده ای شرکت فورد باشد. قدرت تولیدی موتور آن برابر با ۷۰۰ اسب بخار و گشتاوری بیش از ۸۸۰ نیوتن متر دارد.

 قدرتمندترین خودروی جاده ای شرکت فورد

سرعت نهایی آن بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت است و نسبت به چلنجر وزن کمتری دارد. البته تمام اطلاعات منتشر شده درباره این خودرو هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 قدرتمندترین خودروی جاده ای شرکت فورد

 قدرتمندترین خودروی جاده ای شرکت فورد

قرار است با قیمتی معادل با ۷۰ هزار دلار روانه بازار آمریکا شود. عرضه این خودرو در سال ۲۰۱۹ همزمان با نمایشگاه دیترویت خواهد بود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *