دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فورد موستانگ مسابقات سوپرکارز ۲۰۱۹ با قابلیت های ویژه رونمایی شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

فورد پرفورمنس اخیراً خودروی مسابقه‌ای موستانگ ۲۰۱۹ نسخه سوپرکار مخصوص حضور در مسابقات استرالیا را معرفی کرده که در ادامه این جزئیات را توضیح خواهیم داد.

فورد پرفورمنس برای نخستین بار نسخه سوپرکار موستانگ ۲۰۱۹ را بدون استتار پوشش رنگ بدنه در نظر گرفت. این محصولات همیشه با رنگ اختصاصی بدنه برای مسابقات عرضه می شوند.
مدل ارائه شده طراحی منحصر به فردی دارد. نسخه سوپرکار فورد موستانگ برای حضور در تیم های تیک‌فورد ریسینگ (Tickford Racing) و ۲۳Red Racing عرضه می گردد.
فورد موستانگ مسابقات سوپرکارز ۲۰۱۹
البته قبل از این نیز فورد اقدام به انتشار ویدیوها در شبکه های اجتماعی کرده است و این گونه نتایج تست را در اختیار عموم قرار می دهد. این خودرو برای مسابقات استرالیا آماده می شود.

رایان استوری، مدیر تیم DJR Team Penske در این باره گفته است:

«امروز زمانی است که طرفداران موستانگ سوپرکار واقعاً می‌توانند ببینند این خودرو چگونه عمل می‌کند و به چه چیزی شباهت دارد؛ درحالی‌که خود را برای مسابقات قهرمانی خودروهای سوپرکار ویرجین استرالیا ۲۰۱۹ آماده می‌کند. این پروژه بدون پشتیبانی فورد استرالیا، استودیو طراحی فورد در آسیا اقیانوسیه و همکاری عمیق فورد پرفورمنس در ایالات متحده امکان‌پذیر نبود.»

کی هارت، رئیس و مدیرعامل شرکت فورد استرالیا و نیوزیلند در این باره گفته است:

این لحظه‌ای تاریخی است. برای رسیدن این پروژه به چنین وضعیتی، همه‌ی افراد درگیر بودند و هیجان زیادی داشتند؛ حالا امروز برای موستانگ ۲۰۱۹ فصل جدیدی آغاز شده است. موستانگ متعلق به پیست بود و علاوه‌بر فورد، طرفداران ما نیز منتظر این لحظه هستند.

برایان نواک، سرپرست بخش موتوراسپرت فورد پرفورمنس اعلام کرده است:

من واقعا از همراهی با این تیم‌ها که در آمریکا و استرالیا فعالیت می‌کنند، خوشحال هستم. ما از همان فرایندهایی برای توسعه نسخه سوپرکار استفاده می‌کنیم که در فورد موستانگ نسکار، موستانگ GT۴ و خودروی موستانگ NHRA انجام دادیم. توسعه‌ی این مدل‌ها در سری مسابقات مختلف انجام می‌شود؛ به‌عنوان مثال خودروی فورد GT در لمانز شرکت کرد و توسعه یافت، سپس ما این دانش را به محصولات جاده‌ای نیز انتقال می‌دهیم.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *