دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وانت فورد F-150 با تیونینگ Roush و موتور ۶ سیلندر ارائه شد!

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

وانت فورد F-150 در دو نسخه سفارشی ارتقاء یافته رویت می شود. تیونر Roush تولید و آماده سازی این دو نسخه را بر عهده داشته و برای آن مشخصات فنی نیز در نظر گرفته است. 

گاهی ممکن است خودروی تولیدی خودروی محبوب ما باشد اما از نظر قدرتی کمتر از حد موردانتظار ما عمل کند. به همین خاطر فورد F-150 با قابلیت های مناسب فنی دیده می شود. در این خودرو از موتور ۶ سیلندر خورجینی استفاده می شود. این موتور توربوشارژ قدرت موتور را از ۴۵۰ به ۶۵۰ می رساند. 

این خودرو در وضعیت استاندارد قادر به تولید قدرت ۴۵۰ اسب بخار بوده و نمونه ۵ لیتری آن نیز نسبت به نمونه ۶ سیلندر قدرت کمتری دارد. تیونر Roush برای ارتقاء کیفیت و قدرت این موتور دست به کار شده و دو گزینه متفاوت را به مشتریان عرضه می کند.

وانت فورد F-150

گشتاوری این خودرو به ۸۲۷ نیوتن متر و قدرتی معادل با ۶۵۰ اسب بخار می رسد. تیونر Roush سیستم اگزوز خودرو را در وضعیت ۴ حالته تقویت کرده و راننده قادر خواهد بود که آن را به وسیله اپلیکیشن و با سوئیچ موجود در کنسول مرکزی کنترل نماید.

وانت فورد F-150

سیستم تعلیق آن بهبود یافته و به کیت بالا برنده ۵ سانتی متری در جلو مجهز شده است. توانایی فنرها و کمک فنرها در این سیستم تعلیق بهبود یافته و خودرو دارای جلوپنجره بزرگ، گلگیرهای برجسته و رینگ های ۲۰ اینچی می باشد.

وانت فورد F-150

  •  آرون گروپس

وانت دوم سفارشی برای مشتریان Roush Nitemare 2019 می باشد. دارای موتور ۵ لیتری خورجینی با ۶ سیلندر و قدرتی معادل با ۶۵۰ اسب بخار و گشتاوری ۸۲۷ نیوتن متر دارد.

در قسممت اگزوز ۴ حالته است و به جای رینگ های ۲۰ اینچی دارای رینگ های ۲۲ اینچی می باشد. ارتفاع خودرو در این مدل به دلیل نزدیک شدن به حالت اسپرت و فرمان پذیری بهتر کم می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *