دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب وضو گرفتن چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب با تعبیر خواب وضو گرفتن در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا هستیم که امیدواریم این مطلب تعبیر خواب مورد توجه تان قرار بگیرد.

دیدن اعمال مذهبی نظیر نماز خواندن و وضو گرفتن و … در خواب دارای تعبیری نیکو است و معبران اسلامی برای این نوع خواب ها تعابیر مختلفی را ذکر کرده اند. تعبیر خواب وضو گرفتن نیز از دیدگاه معبرین دارای تعابیری مختلف است و شما می توانید با توجه به خوابی که دیده اید آن را تفسیر و تعبیر نمایید. 

تعبیر خواب وضو گرفتن از دیدگاه معبرین اسلامی

تعبیر کردن خواب ها برای اغلب افراد جالب و هیجان انگیز است از این رو معبران اسلامی و غربی برای اغلب خواب هایی که افراد در طول شبانه روز می بینند تعابیری را بیان کرده اند. در مطالب قبلی تعبیر خواب حمام و تعبیر خواب رودخانه و تعبیر خواب تگرگ را مطالعه کردید در ادامه این مطلب تعبیر خواب وضو گرفتن را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

تعبیر خواب وضو گرفتن

وضو گرفتن در خواب دارای چه تعبیری است ؟

  • منوچهر مطیعی تهرانی 

اگر فردی در خواب ببیند که وضو می گیرد اما آب وضو تاریک و گل آلود و کدر است تعبیر خواب وی خوب نیست و برای خواب بیننده مشکلاتی پیش می آید که درمانده می شود و به طور کلی تعبیر خواب وضو گرفتن در خواب نیکو است.

  • امام جعفر صادق 

اگر فردی در خواب ببیند که وضو می گیرد و کسی به وضو گرفتن او نگاه می کند آن فرد به دست خواب بیننده توبه می کند.
اگر فردی در خواب ببیند در حالی که وضو می گیرد به صورت شخصی عالم نیز نگاه می کند خواب بیننده به دست آن شخص عالم توبه می کند.

وضو گرفتن در خواب دارای چه تعبیری است ؟

  • ابراهیم کرمانی 

اگر فردی بدون وضو گرفتن نماز بخواند نشانه این است که دین و ایمان وی ضعیف است و مال و اموالی را که در اختیار او است از دست می رود.
اگر فردی در خواب ببیند که بعد از وضو گرفتن اتفاقی باعث باطل شدن وضوی او می شود نشانه این است که در کسب و کار خود ناتوان و عاجز خواهد شد.
اگر فردی در خواب ببیند که بعد از وضو گرفتن اتفاقی باعث ابطال وضوی وی شد و خواب بیننده دوباره وضو گرفت و نماز خواند ولی نمازش را به صورت کامل تمام نکرد نشانه این است که بزودی از دنیا می رود و اگر خواب بیننده در خواب ببیند که بعد از وضو گرفتن دوباره نماز نخواند تعبیر این خواب بهتر است.

  •  آرون گروپس

تعبیر دیدن وضو گرفتن در خواب از دیدگاه معبران اسلامی

در این مطلب تعبیر خواب وضو گرفتن از دیدگاه معبران اسلامی را مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این مطلب تعبیر خواب مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *