دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

از کدام مکان های دیدنی نور دیدن کنیم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

شهر نور یکی از مناطق گردشگری شناخته شده در شمال ایران است این شهر باجاذبه های توریستی متنوع و بی نظیر خود گردشگران زیادی را جذب خود می کند. در این مطلب با مکان های دیدنی نور آشنا خواهید شد.

از جاذبه های زیبایی که می توانید در شهر تفریحی نور از آن دیدن کنید آبشار آب پری، پارک جنگلی کپشل و دریاچه الیمالات است که انبوهی از گردشگران را جذب خود کرده است. مکان های گردشگری نور دارای تنوع و تعداد بسیاری است که هر یک از این جاذبه ها دارای چشم اندازی خاص برای گردشگران است.

  مناطق دیدنی نور

مکان های دیدنی نور را بهتر بشناسید

رودخانه و رشته کوه هایی که در نور قرار دارد از جمله مکان های تفریحی در این شهر محسوب می شود در ادامه با برخی دیگر از جاذبه های گردشگری نور آشنا می شوید.

جاذبه ها و مکان های دیدنی نور

دریاچه الیمالات:

این دریاچه دیدنی در فاصله ۸ کیلومتری از شهر نور واقع شده است جنگل های انبوه اطراف این دریاچه و چشم اندازهای زیبای آن در فصل های مختلفی از سال مورد توجه گردشگران است.

دریاچه معروف نور

آبشار ونوش:

این آبشار تماشایی از جاهای دیدنی نور است و در روستای ونوش قرار گرفته است در اطراف این منطقه نیز رشته کوه های زیادی وجود دارا که خود از جاذبه های این منطقه محسوب می شود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آبشار زیبای نور

آبشارهای موجود در این منطقه شمال مجموعه ای از آبشارهای کوچک و بزرگ است همچنین وجود حوضچه ای از آب این آبشار محلی برای تفریحات گردشگران است.

پارک جنگلی کپشل:

این جاذبه که در مسیر ییلاقی لاویج و شهر زیبای چمستان قرار گرفته است از دیگر مناطق توریستی در این منطقه به شمار می رود. جنگل سر یبز و خیره کننده ای که در این منطقه به چشم می خورد محلی برای گردشگران است.

جاذبه های متنوع نور

آبشار آب پری:

این آبشار که در فاصله ۵ کیلومتری از شهر نور قرار گرفته است دارای طبیعتی بکر و دست نخورده است ارتفاع این آبشار که بسیار کم است آن چشم اندازی همانند رودخانه دارد.

زیبایی های نور

آبشار سیسنگان:

این آبشار در تنگه نهر رودبار واقع شده است و چشم اندازهایی که در اطراف این منطقه قرار دارد به جذابیت های بی نظیر آن افزوده است.

جذابیت های طبیعی نور

آبشار حرام او:

بیشتر جاذبه هایی که در نور قرار دارند آبشار حرام با ۱۵ متر ارتفاع از دیگر آبشار ها و مکان های دیدنی نور است که دارای جذابیت های خاص خود است.

مکان های گردشگری نور دارای تنوع و تعدد بسیار است این منطقه از مازندران به دلیل جاذبه های بی نظیر خود بسیار شناخته شده است.

مناطق دوست داشتنی نور

روستاهایی که در مناطق اطراف نور قرار دارد نیز از جذابیت های بی نظیری برخوردار است و هر کدام دارای تنوع مختلفی است. این روستاها محل مناسبی برای تفریح گردشگران این منطقه است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *