دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

میلیاردرهای دنیا چه خودروهایی سوار می شوند؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

شاید برای بسیاری از شما جالب باشد که بدانید افراد میلیاردر از چه خودروهایی استفاده می کنند. در این مطلب خودروی هفت میلیاردر را معرفی کرده ایم. 

همه ما تصورمان درباره افراد میلیاردر این است که همه آن ها دارای اتومبیل های شخصی گران قیمت هستند اما همیشه این طور نیست. بلکه بعضی از این افراد از خودروهای نه چندان گرانی استفاده می کنند.

 جف بزوس

ثروتمندترین مرد جهان که ثروتی برابر با ۱۲۸ میلیارد دلار دارد، از یک خودروی ساده و قدیمی استفاده می کند. خودروی او هوندا آکورد ۱۹۹۶ است که در حال حاضر قیمتی برابر با ۴ هزار دلار دارد.

خودروهای افراد میلیاردر

استیو بالمر

مدیر عامل سابق شرکت مایکروسافت حدود ۴۰ میلیارد دلار ثروت دارد. از طرفداران شرکت فورد(کمپانی پدرش) است. ماشین شخصی اش یک فورد فیوژن هیبرید است که قیمتی برابر با ۲۵ هزار دلار دارد. او این خودرو را از آلن مولالی(رئیس شرکت فورد) در زمان مدیر عامل بودنش گرفته است.

خودروهای افراد میلیاردر

جک ما

میلیاردر کارآفرین که شرکت عظیم چینی علی بابا را تاسیس کرده است، خودروی ریوه آر.ایکس ۵ شاسی بلند به زیر پا دارد که قیمت در نظر گرفته برای آن معادل ۲۵ هزار دلار می باشد. این خودرو توسط SAIC و علی بابا تولید شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

خودروهای افراد میلیاردر

مارک زاکربرگ

موسس فیس بوک و ششمین میلیاردر جهان است. بسیار اقتصادی است و بابت لباس، مسافرت و خودرو هزینه نمی کند. خودروهای شخصی او شامل هوندا فیت، فولکس واگن جی.تی.آی و آکورا تی. اس. ایکس می باشد که همه آن ها زیر ۳۰ دلار قیمت دارند.

خودروهای افراد میلیاردر

وارن بافت

مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره شرکت یرکشایرهاتاوی است و ثروتی برابر با ۸۰ میلیارد دلار دارد. یک کادیلاک ۲۰۱۴ ایکس.تی.اس با قیمت ۵۵ هزار دلار دارد. خودروی قبلی خود را با قیمت ۱۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار برای یک موسسه خیریه به حراج گذاشت.

خودروهای افراد میلیاردر

جیم والتون

بنیانگذار شرکت وال مارت بوده و اکنون نیز رئیس هیئت مدیره آروست بانک می باشد. ثروت ۴۷ میلیارد دلاری دارد. شرکت وال مارت ارزش بیشتری از مجموعه دارایی بیل گیتس و وارن بافت دارد. خودروی او دوج داکوتاست و کمتر از ۹ هزار دلار می باشد.

خودروهای افراد میلیاردر

مایکل بلومبرگ

موسس بلومبرگ و تاجر آمریکایی با ثروتی برابر با ۴۵ میلیارد دلار می باشد. ۸۸ درصد از سهام خود را برای بلومبرگ قرار داد و ۵ میلیارد دیگر را به دلایل مختلف اجتماعی ارزانی کرده است. خودروی شخصی او شورلت سابربان با قیمت ۴۰ هزار دلار است.

خودروهای افراد میلیاردر

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *