دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

تسلا مدل ۷ و مدل ۳ در چین به مرحله تایید رسید

  • مرضیه نوروزیان
  • ۸ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

اخبار منتشر شده نشان می دهد که ساخت و افتتاح گیگافکتوری در شانگهای چین، تولید تسلا مدل ۳، کراس اور برقی تسلا مدل ۷ تا سال ۲۰۱۹ را به دنبال خواهد داشت.

ایلان ماسک از تایید کیفیت ساخت نسخه پروتوتایپ برای تسلا مدل ۷ خبر داد. کراس اور برقی تسلا به تولید نهایی نزدیک شده و به نظر می رسد تولید انبوه تسلا مدل ۷ تا سال ۲۰۲۰ رخ نخواهد داد.

تسلا طی دو سال اخیر به سودآوری در سه ماه اول دست یافته است. تایید شدن تولید نهایی کراس اور تسلا مدل ۷ می تواند تکمیل کننده آن باشد. این خودرو قرار است تا سال ۲۰۱۹ رونمایی گردد.

تسلا مدل 7 و مدل 3 در چین

تسلا ۳۰ درصد از ظرفیت گیگافکتوری را در ایالت نوادا مورد استفاده قرار داده است. در این مواقع می توان از فضای کافی برای تولید محصول استفاده کرد. این شرکت فعلاً باتری های مورد نیاز برای تمام خودروهای الکتریکی، سیستم انتقال قدرت تسلا مدل ۳ را در گیگافکتوری نوادا تولید می کند.

تسلا مدل 7 و مدل 3 در چین

هر جایی که کراس اور برقی تسلا مدل ۷ ساخته شود، فرصتی بزرگ برای این شرکت فراهم می گردد. تکرار موفقیت آمیز تسلا مدل ۳ با یک محصول شاسی بلند کوچک تر و مقرون به صرفه انجام خواهد شد و این موضوع بر خودروسازی آمریکا تاثیر به سزایی گذاشته است.

  •  آرون گروپس

تسلا مدل 7 و مدل 3 در چین

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *