دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

نسخه میانی تسلا مدل ۳ روانه بازار شد+عکس

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

تسلا مدل ۳ برای عرضه در بازار جهانی آماده می گردد. قیمت پایه برای نسخه میانی این خودرو برابر با ۴۵ هزار دلار می باشد. برای اطلاع از سایر جزئیات همراه ما باشید. 

نسخه میانی تسلا مدل ۳ ارزان تر است و با شعاع حرکتی نسبتاً بالا عرضه می گردد. نسخه جدید با قیمت ۴۵ هزار دلار عرضه می گردد. برای این نسخه سیستم انتقال قدرت محور عقب در نظر گرفته شده و ۹ هزار دلار از مدل ۳ با شعاع حرکتی بالاتر است.

سرعت صفر تا ۱۰۰ را در بیش از ۵.۵ ثانیه تجربه می کند. حد نهایی سرعت برای نسخه میانی برابر با ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت می باشد. فناوری پک باتری در هر دو مدل تسلا یکی است. در بیانیه تسلا گفته شده است که:

نسخه میانی تسلا مدل 3

با افزایش تولید و فروش مدل ۳، ما به حجم ثابتی در ظرفیت تولید رسیده‌ایم؛ به‌همین دلیل، امکان تنوع محصولات و عرضه به مشتریان بیشتر، فراهم شده است. باتری جدید با شعاع حرکتی متوسط، این هفته در ایالات متحده و کانادا تولید می‌شود تا پاسخ‌گوی تقاضای مشتریان ظرفیت پیماپیش مختلف و مالکان مدل ۳ باشد.

نسخه میانی تسلا مدل 3
گران ترین مدل تسلا ۳ با ۲ موتور الکتریکی و تمام چرخ محرک عرضه می شود. ارزان ترین نسخه سدان تمام برقی مدل ۳ با قیمت ۳۵ هزار دلار عرضه می گردد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *