دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوری چراغ های واکنشی فولکس واگن چه عملکردی دارد؟

  • مرضیه نوروزیان
  • ۵ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

فولکس واگن اخیراً از فناوری جدید به کار رفته در چراغ های جلو و عقب خودرویی که نام آن را مشخص نکرده، پرده برداشته است. این چراغ ها از نظر فناوری به قابلیت تازه ای مجهز شده اند. 

قابلیت جدید به کار گرفته شده در چراغ های فولکس واگن علاوه بر اینکه دید راننده را در شب روشن می کند، ایمنی خودرو را نیز در حد توانایی خود برعهده می گیرد. چراغ های جلو نقش چشمگیری در تکامل خودرو دارند.

این چراغ ها از نوع LED هستند و به آن واکنشی می گویند. چراغ های عقب این خودرو با طراحی و گرافیک چراغ های هیچ کدام از مدل های موجود در خط تولید فولکس واگن مطابقت ندارند.
عملکرد فناوری چراغ های واکنشی فولکس واگن
تصاویر مربوط به خودروی تیگوان شاسی بلند با طرح جدید هماهنگی ندارد. شاید بتوان این مدل چراغ ها را در مدل گلف ۲۰۲۰ مشاهده کرد. قرار است این خودرو ها با چراغ های واکنشی عرضه شوند. عملکرد فناوری چراغ های واکنشی فولکس واگن
منظور از چراغ های واکنشی این است که در آن به همراه چراغ های LED، سی هزار نقطه نورانی قرار گرفته است. این موضوع ضمن روشن کردن سطح جاده، منجر به نمایش تصاویر گرافیکی نیز می گردد.
عملکرد فناوری چراغ های واکنشی فولکس واگن
چراغ های عقب LED در مواقع لزوم به رانندگان هشدار می دهند. گذشته از این ها در زمان پارک کردن خطوط پارکینگ را روی زمین شبیه سازی خواهد کرد. این موضوع بسیار شبیه به خودروهای خودران و مطابقت خودرو با خودرو و زیر ساخت های شهری می باشد.
عملکرد فناوری چراغ های واکنشی فولکس واگن

در مورد تاریخ ارائه این خودروها اخباری منتشر نشده و ضمن اینکه نام دقیق این خودروی فولکس واگن مشخص نشده است. این فناوری در نوع خود برای خودروهای تولیدی بسیار جذاب می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *