دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی اکبر عبدی و عکس های وی در گذر زمان

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۷
  • ۰

اکبر عبدی از بازیگران سرشناس و توانای تلویزیون و سینمای ایران است که تا کنون بازی در نقش های متفاوت و جذابی را تجربه کرده است. در این مطلب بیوگرافی اکبر عبدی و عکس های وی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی اکبر عبدی بازیگر ۵۸ ساله ایرانی را می خوانید. وی به دلیل ایفای نقش های متفاوت و دیدنی با گریم های سنگین و در قالب شخصیت های مختلف به عنوان چهره ای دوست داشتنی و توانا در میان مردم شناخته شده است. او همچنین دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر می باشد.

بیوگرافی اکبر عبدی به همراه تصاویر

اکبر عبدی آقا باقر در ۴ شهریور ۱۳۳۹در محله نازی آباد تهران متولد شد. پدر وی اردبیلی و مادرش تهرانی می باشد. او در سال ۱۳۵۸ بعد از اخذ دیپلم، فعالیت های هنری خود را با انجام نمایش های آماتوری شروع کرد و سپس در سال ۱۳۶۲ وارد تلویزیون شد و تاکنون در فیلمهای تلویزیونی و سینمایی بی شماری بازی کرده است. عبدی را بیشتر با فیلم های طنز می شناسند زیرا بیشتر در نقش های کمدی و خنده دار ظاهر شده است. در عین حال وی در نقش های جدی نیز بازی های درخشانی از خود به جا گذاشته است؛ به عنوان مثال بازی زیبای وی در فیلم سینمایی «مادر» ساخته علی حاتمی را نمی توان نادیده گرفت.

بیوگرافی اکبر عبدی عکس اکبر عبدی

اگر چه اکبر عبدی در چند سال اخیر در فیلم های تجاری و ضعیف ظاهر شده است ولی وی زمانی از جمله بازیگران مشهور و پول ساز ایرانی به شمار می رفت. بازی های به یاد ماندنی وی در فیلم سینمایی آدم برفی به کارگردانی داود میر باقری و همچنین هنر پیشه ساخته محسن مخملباف فراموش شدنی نیست. اکبر عبدی در زمینه بازیگری جوایز و افتخارات زیادی کسب کرده است و در آیین نکوداشت افتتاحییه جشنواره فجر که در بهمن ۱۳۹۶ برگزار شد، از وی تقدیر به عمل آمد.

بیوگرافی خاص اکبر عبدی نقش آفرینی اکبر عبدی در یک فیلم

اکبر عبدی از جمله بازیگرانی است که در زندگی خانوادگی خود نیز موفق عمل کرده است. وی بارها از پدر و مادر خود با احترام سخن گفته است و برادرش از شهدای دفاع مقدس می باشد. همسر اکبر عبدی نینا نام دارد که گویا دختر دایی محمدرضا شریفی نیا است. حاصل ازدواج آنها یک دختر به نام المیرا می باشد. در ادامه بیوگرافی اکبر عبدی تصاویر متفاوتی از این بازیگر قرار داده ایم که ملاحظه می فرمایید.

  •  آرون گروپس

بیوگرافی متفاوت اکبر عبدی اکبر عبدی بازیگر فیلم های کمدی و طنز

بیوگرافی جذاب اکبر عبدی علی ضیا در کنار اکبر عبدی  بیوگرافی جالب اکبر عبدی عکسی از اکبر عبدی

بیوگرافی دیدنی اکبر عبدی اکبر عبدی در نقش یک مادر

بیوگرافی دیده نشده اکبر عبدی عکس اکبر عبدی در کنار مادرش

بیوگرافی از اکبر عبدی عکس جالب اکبر عبدی

بیوگرافی کامل اکبر عبدی اکبر عبدی و دخترش در برنامه سه ستاره

بیوگرافی اکبر عبدی عکس و بیوگرافی اکبر عبدی

بیوگرافی درباره اکبر عبدی گریم اکبر عبدی در فیلم دزد عروسک ها

بیوگرافی متفاوت و جدید اکبر عبدی اکبر عبدی و داریوش ارجمند در فیلم آدم برفی

بیوگرافی و تصاویر اکبر عبدی اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی و عکس اکبر عبدی تصویری از گریم متفاوت اکبر عبدی

بیوگرافی در مورد اکبر عبدی اکبر عبدی در کنار علی پروین و پسرش

زندگینامه جالب اکبر عبدینقش آفرینی اکبر عبدی در فیلم مادر

بیوگرافی جدید اکبر عبدیعکس اکبر عبدی با گریم زنانه

بیوگرافی اکبر عبدی+عکسپشت صحنه مجموعه شبی با عبدی

زندگینامه اکبر عبدی تصویر کودکی اکبر عبدی

بیوگرافی و زندگینامه اکبر عبدی عکسی از پشت صحنه سریال بازم مدرسم دیر شد  زندگینامه متفاوت اکبر عبدی  عکس جالب و بامزه اکبر عبدی در یک فیلم

زندگینامه جدید اکبر عبدیاکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی

فیلم شناسی اکبر عبدی

فیلم های سینمایی

جنجال بزرگ، مردی که موش شد، مأموریت، اجاره نشین‌ها، غریبه، گراند سینما، مادر، ریحانه، دزد عروسک‌ها، ای ایران، سفر جادویی، در آرزوی ازدواج، ناصرالدین شاه آکتور سینما، مدرسهٔ پیرمردها، سیرک بزرگ، دلشدگان، هنرپیشه، روز فرشته ، سفر بخیر، رویای نیمه شب تابستان، تحفهٔ هند، آقای شانس ،آرزوی بزرگ ،آدم برفی، یک داستان واقعی، مرد آفتابی، پاکباخته ،عشق گمشده، شب روباه، پنجه در خاک ،بدلکاران، چشم عقاب، جنگجوی پیروز،  دارا و ندار، علی و دنی،  نان و عشق و موتور ۱۰۰۰، تارزن و تارزان، کفش‌های جیرجیرک دار،  هدف اصلی،  گوشواره، قاعدهٔ بازی، اخراجی‌ها،  مظفرنامه، کلاغ پر، تسویه حساب، نظام از راست، دلداده، در شب عروسی، کیش و مات، اخراجی ها ۲، چشمک، افراطی ها، زمهریر، شرط اول، مستخدم، مصادره، اخراجی ها ۳

بیوگرافی اکبر عبدی
مجموعه های تلویزیونی

شبی با عبدی، دورهمی، خنداننده برتر، مذاکرات مستقیم آقای عبدی، معراجی ها، بچه های نسبتا بد، اولین انتخاب، تله فیلم داستان عوضی، تله فیلم خسیس، بیدار باش، شوق پرواز، تله فیلم نفر دهم، پرانتز باز، سالهای مشروطه، در چشم باد، پاتوق، تله فیلم جاده آسمان، گل یا پوچ، جابربن حیان، ثارالله، معصومیت از دست رفته، زیر آسمان شهر (سری سوم)، آبدارشاه، به همین سادگی، پدر خوانده، شب روباه، هتل پیاده رو، راه سوم، زیر بازارچه، گل منگلی،به سوی افتخار، چشم به راه، خاله خانم، آخرین ستاره شب، مش خیرالله و صندوقچه اسرار، زندگی، هزار برگ و هزار رنگ، نگهبان، وزیر مختار، امام علی(ع)، سلامتی چه خوبه، چراغ خانه، با سلسله حکمت، خانواده عجیب، تله تئاتر با جناق ها، درخانه، طنز آوران جهان، اطائف الطوائف، جنگی برای فردا، تله فیلم ابوریحان، باز هم مدرسم دیر شد، محله بهداشت، داستان ریاضی دانان، محله برو بیا، مثل آباد، تله تئاتر سنجاب ها

بیوگرافی و زندگی نامه اکبر عبدی

در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای این بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، امیدواریم از مطالعه بیوگرافی اکبر عبدی لذت برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *