دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین صبحانه جدید و خلاقانه برای میز صبحانه و سفره های ایرانی

  • یلدا محمدی
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های جدید و متنوع برای تزیین صبحانه با طرح های جذاب و جالب را در این مقاله ملاحظه می فرمایید و با شیک ترین مدل های تزیین سفره و میز صبحانه آشنا خواهید شد.

تزیین صبحانه یکی از کارهای عالی و زیبای کدبانوهای منزل است که تلاش دارند به بهترین شکل از مهمان ها و همچنین اعضا خانواده پذیرایی نمایند. صبحانه با توجه به محتویات آن و اینکه برای چه افراد و به چه منظور تهیه شده به شکل ها و مدل های مختلف و زیبایی تزئین می گردد. در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی مدل های متنوع و جدید تزیینات صبحانه، شما را با ایده های زیبا و جالب در این زمینه آشنا نماییم. در ادامه با این طراحی های زیبا و متنوع همراه ما باشید.

مدل های جدید و زیبای تزیین صبحانه با ایده های خلاقانه :

از آنجایی که برای دیزایین صبحانه زمان زیادی ندارید و اغلب بعد از بیدار شدن و در زمان مشخصی سرو می گردد، انجام آن نیازمند دقت زیاد و همچنین آشنایی با مدل ها و طرح های جدید و اجرا شده است تا از این طریق بهترین و زیباترین تزیینات را ارائه دهید. در ادامه با مدل های متنوع و زیبای این سبک تزیینات جالب و زیبا برای افراد مختلف و با مواد غذایی متنوع آشنا می شوید.

دیزایین صبحانه عروس و داماد :

یکی از رسوم جالب و زیبا، فراهم آوردن صبحانه برای عروس و داماد در اولین صبح از آغاز زندگی مشترکشان است. برای به جا آوردن این رسم زیبا اغلب خانواده عروس و داماد سعی دارند صبحانه را به بهترین شکل دیزایین نمایند.

برای تزئین صبحانه عروس و داماد می توانید از انواع طرح های فانتزی و رمانتیک با ترکیب رنگ زیبا و درخشان استفاده نمایید. در این بخش مدل های متنوع و زیبای تزیینات میز صبحانه را برای عروس و داماد ملاحظه می فرمایید که از این طرح های جالب می توانید نهایت استفاده را ببرید.

تزیین نیمرو عروستزیین صبحانه عروستزیین ظرف صبحانهتزیین میز صبحانهتزیین سفره صبحانهسفره آرایی صبحانهتزیین غذا

تزیین صبحانه کودک :

والدین عزیز همیشه سعی دارند با تزیین غذا کودک و به کارگیری طرح های فانتزی و کودکانه جذابیت خاصی به غذا ببخشند تا کودک با میل و رغبت بیشتری به خوردن غذا بپردازد.

صبحانه نیز از این قاعده مستثنا نیست و والدین عزیز می توانند با تزیینات مخصوص  صبحانه به شکل های زیبای  و فانتزی کودک را به خوردن صبحانه بعد از بیدار شدن از خواب ترغیب کنند. فقط به این نکته توجه نمایید که برای انجام اینگونه تزیینات بهتر است از مواد غذایی خوراکی استفاده نمایید تا کودک بدون مانع و مشکل هر چه را که از بشقاب صبحانه می خواهد نوش جان کند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین صبحانه کودکتزیین گوجه و خیارسفره آرایی کودکانهسفره آراییتزیین بشقاب صبحانهتزیین جدید صبحانهتزیین غذای کودکانه

تزیینات صبحانه مجلسی :

برای همه ما پیش آمده که برای صرف صبحانه مهمان داشته باشیم و ترجیح دهیم تزیینات زیبا و جذابی برای سفره صبحانه داشته باشیم. تصاویر زیر انواع مختلف سفره آرایی میز غذا و صبحانه را نشان می دهد که با الهام گرفتن از این طرح های زیبا و جدید می توانید بهترین و مناسب ترین تزیینات را انتخاب و برای مهمانی ها و مجالس اجرا نمایید.

تزیینات سفره صبحانهتزیین مربا و پنیرتزیینات صبحانه برای مهمانچیدمان میز صبحانهسفره آرایی جدیدتزیین وسایل صبحانه

مدل تزیینات جدیدتر صبحانه دونفره

همانطور که می دانید؛ صبحانه مهمترین وعده غذایی می باشد و خوردن آن در سلامت بدن و میزان دریافت انرژی و شادابی روزانه تاثیر زیادی دارد، حال از آنجا که بسیاری از افراد به خصوص بچه ها, به دلایل مختلفی از جمله دیر شدن برای رفتن به مدرسه یا سر کار و نیز به دلیل بی اشتهایی, تمایلی به خوردن این وعده غذای اصلی و مهم از خود نشان نمی دهند، بنابراین می توان با ایده های متنوع و زیبای تزیینات صبحانه، آنها را تشویق و ترغیب به خوردن آن کرد، در تصاویر بالا با انواع تزیینات صبحانه آشنا شده اید، اکنون در اینجا تصاویر دیگری از مدل تزیینات جدید و زیبای صبحانه دونفره را در اختیارتان قرار می دهیم، بنابراین با ما همراه شوید.

تصاویری از تزیینات صبحانه

چیدن صبحانه دونفره و عاشقانه در صبح روز اول بعد از عروسی می تواند تبدیل به یکی از خاطرانگیز ترین و زیباترین صبحانه هایی شود که در طول زندگی خود خواهید داشت، اما سفره آرایی عاشقانه و تزیین میز غذا و صبحانه تنها مختص به روز اول آغاز زندگی مشترک نمی باشد، بلکه می توانید در همه روز های زندگی تان و یا در مناسبت های خاص دیگر, با چیدن یک صبحانه دونفره و شکیل خوش سلیقگی کرده و ضمن ایجاد یک فضای جذاب و دلنشین, همسرتان را سورپرایز کنید، در اینجا می توانید از مدلهای جدیدتری از سفره آرایی صبحانه دونفره دیدن کنید.

تصویر تزیینات صبحانه

مدل تزئینی برای صبحانه

تزیینات صبحانه کامل

جدیدترین تزیینات صبحانه

انواع تزیینات صبحانه

تزیینات صبحانه لاکچری

تزیینات صبحانه ساده

تزیینات صبحانه خوشمزه

تزیینات لاکچری صبحانه

تزیین صبحانه عروس و داماد

تزیینات و سفره آرایی صبحانه

تزیینات جدید صبحانه

مدل تزیینات صبحانه

تزیینات صبحانه

مدل تزیین صبحانه

با طراحی های زیبا و متنوع برای تزیینات صبحانه آشنا شدید که با الهام گرفتن و همچنین الگوبرداری از این طرح های زیبا و جالب می توانید شیک ترین سفره آرایی و تزیینات میز صبحانه را داشته باشید و از خوردن صبحانه در کنار اعضا خانواده و اطرافیان لذت ببرید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *