دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی شهره سلطانی و چند عکس جالب از وی و همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی شهره سلطانی بازیگر مطرح ایرانی و عکس های شخصی وی در کنار همسرش را ملاحظه می کنید. وی مدتی است در زمینه موسیقی و آواز فعالیت می کند.

بیوگرافی شهره سلطانی را می خوانید. وی متولد ۱۳۴۸ در بجنورد و فارغ التحصیل لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. در ادامه با این بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان بیشتر آشنا می شوید.

معرفی بیوگرافی شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر ۴۹ ساله ایرانی، با بازی در تئاتر در سال ۱۳۶۶، فعالیت خود در زمینه بازیگری را آغاز کرد و از سال ۱۳۷۲ با حضور در فیلم سینمایی «عبور از تله» به سینما راه یافت. وی سپس در سریال «روزی روزگاری» ایفای نقش کرد، بازی او در کنار ژاله علو و خسرو شکیبایی بسیار دیده شد و بعد از آن پیشنهاد های زیادی در زمینه بازیگری به وی شد. سلطانی علیرغم شهرت و محبوبیتش در تلویزیون، در سینما حضور موفقی نداشته است.

زندگی نامه شهره سلطانی+عکس

وی مدتی است که در کنار بازیگری در زمینه خوانندگی نیز فعالیت می کند. او ردیف های آوازی را نزد هنگامه اخوان آموزش دیده و هم اکنون به عنوان سرپرستی یک گروه موسیقی مشغول فعالیت است.

بیوگرافی متفاوت شهره سلطانی

شهره سلطانی متاهل می باشد و با بهروز پناهده ازدواج کرده است. در این بخش می توانید عکس های متنوع و جدید شهره سلطانی و همچنین عکس های وی در کنار همسرش را مشاهده نمایید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی کمتر دیده شده شهره سلطانیشهره سلطانی و همسرش

بیوگرافی شهره سلطانیشهره سلطانی و سولماز حصاری در نمایشگاه عکس

بیوگرافی جدید شهره سلطانیشهره سلطانی به همراه گروه موسیقی اش در تالار وحدت

بیوگرافی جالب شهره سلطانیعکس و بیوگرافی شهره سلطانی

بیوگرافی جذاب شهره سلطانیسارا خوئینی ها و شهره سلطانی

بیوگرافی کامل شهره سلطانیعکس شهره سلطانی در یک مراسم

بیوگرافی خاص شهره سلطانیعکس زیبای شهره سلطانی

بیوگرافی در مورد شهره سلطانیشهره سلطانی با تیپی متفاوت

بیوگرافی از شهره سلطانیشهره سلطانی در کنسرت رضا یزدانی

بیوگرافی جدید و جذاب شهره سلطانیعکس دیدنی شهره سلطانی

بیوگرافی و عکس شهره سلطانیشهره سلطانی و همسرش در کنار فریبا کوثری

بیوگرافی شهره سلطانیهنرنمایی شهره سلطانی در صحنه تئاتر

بیوگرافی درباره شهره سلطانیعکس اینستاگرامی شهره سلطانی

زندگینامه شهره سلطانیتیپ مشکی شهره سلطانی

بیوگرافی و زندگینامه شهره سلطانیشهره سلطانی و مادرش

بیوگرافی شهره سلطانی+عکسعکس جذاب شهره سلطانی

بیوگرافی شهره سلطانیشهره سلطانی در برنامه خندوانه

زندگی نامه و عکس شهره سلطانیعکس عاشقانه شهره سلطانی و همسرش

زندگینامه جالب شهره سلطانیشهره سلطانی و شبنم قلی خانی

زندگینامه متفاوت شهره سلطانیشهره سلطانی در کنار ژاله علو و گوهر خیراندیش

بیوگرافی جذاب و جدید شهره سلطانیسلفی شهره سلطانی

زندگینامه جالب و دیدنی شهره سلطانی

فیلم های سینمایی که شهره سلطانی در آن حضور داشته است.

زیگزاک (۱۳۸۸)، شیرین (۱۳۸۷)، قرنطینه (۱۳۸۶)، حس پنهان (۱۳۸۵)، جای او دیگر خالی نیست (۱۳۸۴)، قتل آن لاین (۱۳۸۴)، تارا و تب توت فرنگی (۱۳۸۲)، این زن حرف نمی زند (۱۳۸۱)، رای باز (۱۳۸۱)، قرمز (۱۳۷۷)، توطئه (۱۳۷۴)، آدم برفی (۱۳۷۳)، سه مرد عامی (۱۳۷۲)، عبور از تله (۱۳۷۲)

زندگینامه جدید شهره سلطانی

مجموعه های تلویزیونی

خانه امن (۱۳۹۹)، شرایط خاص (۱۳۹۸)، لحظه گرگ و میش (۱۳۹۷)، پنچری (۱۳۹۶)، قاب خاطره (۱۳۹۴)، ترش و شیرین (۱۳۸۶)، پای پیاده (۱۳۸۴)، جوانی (۱۳۸۰)، رستوران خانوادگی (۱۳۸۰)، همسفر (۱۳۷۹)، طاغوت (۱۳۷۴)، شلیک نهایی (۱۳۷۴)، ضلع ششم (۱۳۷۳)، این خانه دور است (۱۳۷۴)، روزی روزگاری (۱۳۷۰)، برای آخرین بار

بیوگرافی دیدنی شهره سلطانی

مدیریت کافه

خانوم سلطانی همچون بسیاری از بازیگران ایرانی در کنار بازیگری به شغل دیگری نیز مشغول است. وی مدتی است که به همراه خواهر زاده اش مدیرت کافه ای را برعهده گرفته و علاوه بر کافه داری به فعالیت های فرهنگی و هنری در آنجا مشغول است. وی در یکی از مصاحبه هایش در مورد راه اندازی این کافه اینطور توضیح داده است :

وقتی به اتفاق خواهرزاده‌ ام این کافه را باز کردیم، هدف‌ مان این نبود که فقط محلی برای بیزنس باشد، بیشتر دلم می‌ خواست آن را تبدیل به جایی فرهنگی هنری کنم.

ورزش کردن

شهره سلطانی بسیار اهل ورزش است و در گذشته نیز والیبال و تیراندازی را با جدیت دنبال می کرد، اما به دلیل مشغولیت های کاری مدتی را از انجام این ورزشها به دور بود تا اینکه اخیرا دوباره فعالیت های ورزشی اش را از سر گرفته و این دو رشته ورزشی را در برنامه روزانه اش قرار داده است.

جدیدترین بیوگرافی شهره سلطانی

علاقه به زادگاهش

شهره سلطانی در شهر بجنورد واقع در خراسان شمالی متولد شده است. وی درباره زادگاهش می گوید؛ تاکنون هیچگاه این موضوع را انکار نکردم، زیرا مردم این دیار افرادی نجیب، خونگرم و مهربان هستند.

به گفته خودش، وی به همراه خانواده اش تا ۶ سالگی در بجنورد سکونت داشتند، شغل پدرش ارتشی بود و به همین خاطر مجبور بودند به شهر های مختلفی سفر کنند، اما با این وجود وی همواره عاشق شهرش است و حتی زندگی کوتاهش در بجنورد باعث نشده تا چیزی از عشق و علاقه اش به آنجا کم شود.

جدیدترین تصاویر شهره سلطانی و همسرش

در ادامه زندگینامه خواندنی شهره سلطانی هنرپیشه مشهور ایرانی می توانید در اینجا تصاویر جدیدتری از این بازیگر توانمند کشورمان را ملاحظه نمایید.

گالری عکسهای شهره سلطانی سرگذشت شهره سلطانی سرگذشت خواندنی شهره سلطانی تصاویر شخصی شهره سلطانی شرح حال زندگی شهره سلطانی زندگی نوشته متفاوت شهره سلطانی زندگی نوشته در مورد شهره سلطانی زندگی نوشته درباره شهره سلطانی عکس و بیوگرافی شهره سلطانی زندگی نوشته خواندنی شهره سلطانی زندگی نوشته جالب شهره سلطانی زندگی نوشته جذاب شهره سلطانی زندگی نوشته جدید شهره سلطانی بیوگرافی شهره سلطانی +تصاویر جدید

در این بخش بیوگرافی شهره سلطانی و عکس های متنوع وی را ملاحظه کردید. شما همواره می توانید با مراجعه به قسمت عکس بازیگران از انواع مطالب دیدنی به همراه عکس های جدید و جذاب بازیگران ایرانی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *