دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پولاد کیمیایی و ۲۰ ژست متفاوت از وی

  • فاطمه میرزایی
  • ۹ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با بیوگرافی پولاد کیمیایی آشنا می شوید. وی بازیگر سینما و تلویزیون، همچنین فرزند مسعود کیمیایی کارگردان مشهور و گیتی پاشایی می باشد.

بیوگرافی پولاد کیمیایی و عکس های متنوع وی در ژست های مختلف را در این مطلب مشاهده خواهید کرد. شروع فعالیت بازیگری وی در فیلم های پدرش بود و با بازی خوبش در فیلم سینمایی «حکم» توانایی هایش را به همگان ثابت کرد.

عکس ها و بیوگرافی پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی در ۲۳ تیرماه ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. پدرش مسعود کیمیایی، کارگردان سینما و مادرش گیتی پاشایی خواننده و آهنگساز می باشد. وی فارغ التحصیل رشته هنر های تصویری دیجیتال از آلمان در مقطع کارشناسی می باشد و در سن ۵ سالگی به دلیل گذراندن دوره های موسیقی مادرش به همراه وی به آلمان رفت و در سن ۷ سالگی بعد از بازگشت به ایران، در فیلم سینمایی «سرب» به کارگردانی پدرش بازی کرد.

زندگینامه جدید پولاد کیمیایی

بنابراین اولین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۶۷ با حضور در فیلم سینمایی «سرب» به کارگردانی پدرش شروع کرد. وی همچنین به خاطر بازی در فیلم «تجارت» ساخته مسعود کیمیایی، از آلمان به ایران آمد و در ایران ماندگار شد.

وی تا مدت ها در فیلم های پدرش به عنوان نقش های دوم ظاهر می شد، در فیلم اعتراض بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت، وی در فیلم سینمایی حکم (مسعود کیمیایی) بسیار توانا ظاهر شد و بعد از آن نیز، از او برای بازی در سریال «مرگ تدریجی رؤیا» به کارگردانی فریدون جیرانی دعوت به عمل آمد، بازی روان وی در نقش آراس مشرقی او را به چهره ای شناخته شده در میان مردم تبدیل کرد. از دیگر کارهای وی می توان به صحنه جرم، ورود ممنوع!، شمعی در باد، گشت ارشاد، خفگی، قاتل اهلی و … اشاره کرد. در ادامه عکس های متنوعی از پولاد کیمیایی در ژست های متفاوت قرار داده ایم که می تواند برای شما جذاب باشد.

بیوگرافی متفاوت پولاد کیمیاییبهاره افشاری و پولاد کیمیایی در جشنواره فجر

زندگینامه پولاد کیمیایی+عکسژست پولاد کیمیایی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی درباره پولاد کیمیاییعکس اینستاگرامی پولاد کیمیایی

بیوگرافی و زندگینامه پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی در کنار پدرش و رضا یزدانی

بیوگرافی پولاد کیمیایی+عکسعکس آتلیه ای پولاد کیمیایی

بیوگرافی پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی و مرحوم عزت الله انتظامی

بیوگرافی و عکس پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی و پدرش

بیوگرافی از پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی در برنامه اینترنتی سی و پنج

بیوگرافی کامل پولاد کیمیاییعکس و بیوگرافی پولاد کیمیایی

بیوگرافی متفاوت و جدید پولاد کیمیاییعکس متفاوت پولاد کیمیایی

بیوگرافی دیده نشده پولاد کیمیاییسلفی پولاد کیمیایی در ماشین

بیوگرافی جذاب پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی و محمدرضا فروتن

بیوگرافی دیدنی پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی و پدرش در حرم امام رضا (ع)

بیوگرافی خاص پولاد کیمیاییعکس یادگاری پولاد کیمیایی با ببر بنگال

بیوگرافی جالب پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی و ساعد سهیلی

بیوگرافی جدید پولاد کیمیاییپولاد کیمیایی در کنار ساعد سهیلی و حمید فرخ نژاد

بیوگرافی پولاد کیمیایی

فیلم های سینمایی وی

گشت ارشاد ۳ (سعید سهیلی، ۱۳۹۹)، سلفی با دموکراسی (علی عطشانی، ۱۳۹۸)، معکوس (پولاد کیمیایی، ۱۳۹۷)، خفگی (فریدون جیرانی، ۱۳۹۵)، قاتل اهلی (مسعود کیمیایی ، ۱۳۹۵)، گشت ارشاد ۲ (سعید سهیلی، ۱۳۹۵)، صفر (۱۳۹۵)، متروپل (مسعود کیمیایی، ۱۳۹۲)، گشت ارشاد (سعید سهیلی، ۱۳۹۰)، بوی گندم (۱۳۸۹)، جرم (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۹)، به هدف شلیک کن (۱۳۸۷)، زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)، محاکمه در خیابان (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۷)، رئیس (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۵)، حکم ( مسعود کیمیایی، ۱۳۸۴)، صحنه جرم، ورود ممنوع! (۱۳۸۴)، سربازهای جمعه (مسعود کیمیایی، ۱۳۸۲)، شمعی در باد (۱۳۸۲)، اعتراض (مسعود کیمیایی، ۱۳۷۸)، فریاد (مسعود کیمیایی، ۱۳۷۷)، سلطان (مسعود کیمیایی، ۱۳۷۵)، ضیافت (مسعود کیمیایی، ۱۳۷۴)، تجارت (مسعود کیمیایی، ۱۳۷۳)، سرب (مسعود کیمیایی، ۱۳۶۷)

بیوگرافی جامع پولاد کیمیایی

فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی

مرگ تدریجی یک رؤیا (۱۳۸۷)، ششمین نفر (۱۳۹۰)، خون بها (۱۳۸۵)، ماتادور (۱۳۹۲)، همان روز

بیوگرافی جذاب پولاد کیمیایی

افتخارات و جوایزی که کسب کرده است.

  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جرم از جشنواره فیلم فجر ۲۹ ام
  • نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای بازی در فیلم گشت ارشاد از جشنواره فیلم فجر سی ام
  • نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن دنیای تصویر

زندگینامه پولاد کیمیایی

ماجرای مهاجرت پولاد کیمیایی

وی بعد از حضور در اکران فیلم معکوس در جشنواره سی و هفتنم فیلم فجر با انتشار پستی اینستاگرامی از تصمیمش برای خداحافظی از سینمای ایران و مهاجرتش گفت اما فورا از تصمیم خود منصرف شده و با انتشار پستی دیگر در صفحه شخصی اش دلیل منصرف شدنش از مهاجرت و ماندن در ایران را اینگونه بیان کرد :

سلام به همه دوستان عزیزی که از دیشب تا الان بهم شهامت رو یاد دادین و نشون دادید که چرا مبارزه و ایستادن در مقابل سختی ها نشان مردم سرزمین من است شما ها نشان خدا هستید در روزهای باد و سرما آخرین آتیش مشعل مونده هستید هیچ وقت این مهر رو فراموش نمیکنم.

ممنون از تماسهاتون و پیام هاتون فهمیدم که همیشه کنارم بودین و من نمی دیدم چون در سکوت همراهم بودین واقعی تو این همه سختی که دلتون از همه چیز پره باز منو دلداری میدین و بهم افتخار مهرتونو میدین افتخار میکنم که بین شما ها نفس میکشم تا آخرش کنار شما یاران روزهای سخت خواهم بود تا روزی که نفس دارم حالا میمونم و میجنگم….

حتی از مخالفانم هم ممنونم چون انگیزه بیشتری دارم تا خودم رو بیشتر ثابت کنم همیشه در قلب من هستین و به امید شما هر کاری میکنم کجا برم با وجود فرشته های مثل شما

زندگی نوشته و عکس پولاد کیمیایی

گشت ارشاد ۳

این فیلم تازه ترین فیلم سینمایی با بازی پولاد کیمیایی به کارگردانی سعید سهیلی و حضور بازیگرانی همچون ساعد سهیلی، امیر جعفری، بهنام بانی، میر طاهر مظلومی، ریحانه پارسا و … می باشد که در خلاصه داستان آمده است : حسن و عطا بعد از سالها به ایران برگشته اند و به خاطر امرار معاش رو به نوازندگی می آورند اما سودای خواننگی آنها را گرفته و تمیم بهانتشار آلبوم موسیقی می گیرند و به دنبال آن ماجرا های زیاد یبرا یآنها اتفاق می افتد.

اکران این فیلم قرار بود در نوروز ۱۴۰۰ باشد، اما به دلیل حواشی زیاد پیرامون آن هنوز اجازه اکران پیدا نکرده است. به دلیل موفقیت و استقبال زیاد از گشت ارشاد ۱ و ۲ انتظار می رفت که گشت ارشاد ۳ نیز با موفقیت زیادی همراه باشد، اما این فیلم همچنان توقیف بوده و اجازه پخش ندارد.

تصاویر جذاب و جدید کیمیایی

در ادامه بیوگرافی خواندنی پولاد کیمیایی دعوت می کنیم از دیگر تصاویر منتشر شده این بازیگر توانای سینما و تلویزیون کشورمان در اینستاگرام و سایت های مختلف دیدن کنید.

زندگی نوشته درباره پولاد کیمیایی عکسهای پولاد کیمیایی شرح حال زندگی پولاد کیمیایی زندگی نامه و عکس پولاد کیمیایی زندگی نامه کامل پولاد کیمیایی زندگی سرگذشت پولاد کیمیایی گالری تصاویر پولاد کیمیایی عکس و بیوگرافی پولاد کیمیایی زندگی نوشته متفاوت پولاد کیمیایی زندگی نوشته کامل پولاد کیمیایی جدیدترین بیوگرافی پولاد کیمیایی زندگی نوشته جالب پولاد کیمیایی

در این بخش بیوگرافی پولاد کیمیایی و عکس های جدید و متنوع این بازیگر سینما و تلویزیون را ملاحظه کردید. امیدواریم این مطلب، مورد پسند شما دوستان گرامی واقع شده باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *