دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معرفی مشخصات فنی و قیمت هیوندای النترا ۲۰۱۹

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

در پی معرفی شدن هیوندای نسخه لیفت سدان اسپرت النترا در ماه گذشته، حالا شاهد اعلام مشخصات فنی و قیمت این خودرو هستیم.

قیمت تیپ های مختلف النترا توسط خودروساز کره جنوبی اعلام شده و هیوندای طراحی سدان اسپرت النترا(Elantra) را با تمرکز بر ظاهر زاویه دار به روز کرده است.
قیمت پایه این خودرو در تیپ SE از ۱۷,۱۰۰(با جعبه دنده شش سرعته) شروع می شود. قیمت مدل SEL زیر ۲۰۰۰۰ دلار است و با قیمت ۱۹,۴۰۰دلار عرضه می گردد.
هیوندای النترا ۲۰۱۹
هیوندای النترا ۲۰۱۹ در حقیقت فیس لیفت مدل معرفی شده در سال ۲۰۱۶ است که با طراحی اسپرت و تهاجمی شامل تغییر در چند پنل بدنه و قطعاتی از جمله کاپوت، گلگیرهای جلو، چراغ، سپر جلو و جلوپنجره مشبک می شود. در حالی که سدان اسپرت هیوندای با تغییرات برجسته در فضای داخلی و خارجی و فناوری های بیشتر همراه شده است اما سیستم  محرکه و پیشرانه آن بدون تغییر مانده است.
هیوندای النترا ۲۰۱۹

در مدل SE، جعبه دنده ۶ سرعته اضافه و قیمت به ۱۸,۱۰۰ دلار رسیده است. این در حالی است که قیمت تیپ ولیو هیوندای النترا با جعبه دنده اتوماتیک از ۲۰,۴۰۰ آغاز می شود و تیپ اکو مجهز به پیشرانه ۱.۴ لیتری با توربوشارژر و جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته دو کلاچه با قیمت ۲۰,۹۵۰ دلار شروع می شود.

هیوندای النترا ۲۰۱۹

تیپ لیمیتد به قیمت ۲۲,۶۰۰ دلار رسیده است.  گران قیمت ترین تیپ این خودرو، تیپ اسپرت آن می باشد که دارای جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه و قیمت های ۲۲۴۰۰ و ۲۳۵۰۰ دلار عرضه می شود.

هیوندای النترا ۲۰۱۹

هیوندای النترا ۲۰۱۹ در قسمت پیشرانه بدون تغییر و در نمای داخلی و خارجی بسیار تغییر کرده است. تیپ های SE، SEL و لیمیتد دارای پیشرانه ۲ لیتری با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و تیپ اکو دارای پیشرانه ۱.۴ لیتری مجهز به توربوشارژر با ۱۲۸ اسب بخار قدرت می باشد.

هیوندای النترا ۲۰۱۹

تیپ SEL از پکیج هیوندای اسمارت سنس بهره می برد. این مجموعه فناوری شامل جلوگیری از خروج خط، سیستم پیش گیری از برخورد با جلو و هشدار توجه راننده می شود. از دیگر ویژگی های ایمنی می توان به پایش نقطه کور دید راننده، دستیار تغییر خط حرکت و هشدار برخورد عقب در ترافیک اشاره کرد.

  •  آرون گروپس

هیوندای النترا ۲۰۱۹

النترا یک سدان کامپکت و اسپرت می باشد. تیپ پایه SE دارای دوربین عقب، اتصال بلوتوث، کنترل های صوتی نصب شده در فرمان و صفحه نمایش لمسی ۵ اینچ می باشد. این خودرو از گزینه های عالی برای خریداران اروپایی و آمریکایی است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *