دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی اندیشه فولادوند و عکس های دونفره با همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی اندیشه فولادوند را می خوانید و با جدیدترین عکس های منتشر شده از این بازیگر آشنا می شوید. وی بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و فارغ التحصیل کارشناسی فلسفه می باشد و تاکنون در فیلم های سینمایی و سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر ایرانی، وی در ۷ مهر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است. او فعالیت خود در سینما را با فیلم سینمایی «سربازهای جمعه» به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد و تاکنون در فیلم های زیادی از جمله مریم مقدس، سنگ کاغذ قیچی، چهار انگشتی، سن پترزبورگ و نیز مجموعه های تلویزیونی نظیر شیدانی، تنهایی لیلا، پشت بام تهران، بچه مهندس، ایراندخت به ایفای نقش پرداخته است.

آسنایی با بیوگرافی اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند از جمله بازیگران زن توانای ایرانی می باشد که اصالت لرستانی دارد. پدرش فرهاد فولادوند شاعر است و در زمینه ادبیات فعالیت می کند و مادرش فرهنگی و معلم می باشد. وی اولین بار در سال ۱۳۷۹، زمانی که ۱۸ سال داشت بازیگری را شروع کرد، اما به صورت حرفه ای با نقش نقره در فیلم سربازهای جمعه وارد این حرفه شد. بعد از آن مدتی از سینما دور بود، تا اینکه دوباره با فیلم سینمایی «ستاره ها» ساخته فریدون جیرانی به سینما بازگشت.

بیوگرافی کامل اندیشه فولادوندعکس جدید اندیشه فولادوند

اندیشه فولادوند موفق به دریافت نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنواره جام جم، به خاطر فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر ابراهیم فروزش شد. بازی او در تلویزیون و در سریال «پشت بام تهران» و هنر نمایی وی در کنار بازیگران مطرحی چون ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، لعیا زنگنه، کامبیز دیرباز، سام درخشانی، لیندا کیانی و …  باعث شهرت بیشتر وی شد، هر چند که قبل از آن نیز در مجموعه های تنهایی لیلا و شیدایی خوش درخشیده بود.

بیوگرافی اندیشه فولادوند اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر ایرانی

او در کنار بازیگری، در زمینه شعر و ترانه نیز صاحب سبک است و موسیقی را خوب می شناسد؛ اولین کتاب فولادوند در سال ۱۳۸۷ با عنوان «عطسه های نحس» به چاپ رسید که بازتاب زیادی در محافل ادبی داشت، آخرین اثر او نیز کتابی با نام «شلیک کن رفیق» توسط انتشارات ثالث به چاب رسیده است، وی همچنین اخیرا  آلبوم  « یک خیابان سهم یک افسانه نیست» با موضوع جنگ و با آهنگسازی کارن همایونفر را منتشر کرد که با جنجال های بسیاری همراه بود. در ادامه بیوگرافی اندیشه فولادوند شما را به دیدن عکس های دیدنی وی دعوت می کنیم.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی اندیشه فولادوندعکس جذاب و متفاوت اندیشه فولادوند

بیوگرافی جدید اندیشه فولادونداندیشه فولادوند در هوای برفی

بیوگرافی متفاوت اندیشه فولادوندتیپ سنتی و زیبای اندیشه فولادوند

بیوگرافی متفاوت اندیشه فولادونداندیشه فولادوند و مهدی پاکدل

بیوگرافی جالب اندیشه فولادوندبیوگرافی جالب اندیشه فولادوند

بیوگرافی کامل اندیشه فولادوندتصویر متفاوت اندیشه فولادوند

بیوگرافی دیدنی اندیشه فولادونداندیشه فولادوند و دوستان بازیگرش   بیوگرافی کمتر دیده شده اندیشه فولادوندعکس دیدنی اندیشه فولادوند

بیوگرافی جامع اندیشه فولادوندعکس اینستاگرامی اندیشه فولادوند

بیوگرافی دیده نشده اندیشه فولادوندعکس آتلیه ای اندیشه فولادوند

بیوگرافی مختصر اندیشه فولادونداندیشه فولادوند با ظاهری پسرانه

بیوگرافی مختصر اندیشه فولادوندفیگور اندیشه فولادوند

بیوگرافی از اندیشه فولادوندتیپ شیک و دیدنی اندیشه فولادوند

بیوگرافی و عکس اندیشه فولادونداندیشه فولادوند در کنار حامد بهداد و رضا یزدانی

بیوگرافی و عکس جدید اندیشه فولادونداندیشه فولادوند بر روی فرش قرمز در جشنواره فیلم فجر   بیوگرافی و تصویر اندیشه فولادونداندیشه فولادوند در کنار مرحوم ملک مطیعی

بیوگرافی و زندگینامه اندیشه فولادوندعکس تتوی اندیشه فولادوند

بیوگرافی و انواع عکس اندیشه فولادوند

لباس زیبای اندیشه فولادوند در یک مراسم

زندگینامه متفاوت اندیشه فولادوندعکس اندیشه فولادوند

زندگینامه جذاب اندیشه فولادونداندیشه فولادوند و طناز طباطبایی  زندگینامه و انواع عکس اندیشه فولادوندتصویری جالب از اندیشه فولادوند و امیر جعفری

بیوگرافی اندیشه فولادوند+عکسظاهر عجیب اندیشه فولادوند

زندگی نامه جذاب اندیشه فولادونداندیشه فولادوند، رضا یزدانی و علی اوجی

بیوگرافی اندیشه فولادوندسلفی جدید اندیشه فولادوند و بهنوش بختیاری

فیلم شناسی

فیلم سینمایی : ترانه (۱۳۹۶)، کروکودیل (۱۳۹۶)، دم سرخ ها (۱۳۹۶)، مستطیل قرمز (۱۳۹۵)، راه رفتن روی سیم (۱۳۹۵)، انزوا (۱۳۹۵)، حریم شخصی (۱۳۹۵)، مرداد (۱۳۹۵)، گاهی (۱۳۹۴)، دو ساعت بعد مهرآباد (۱۳۹۲)، خانوم (۱۳۹۲)، کلاشینکف (۱۳۹۲)، نفرین (۱۳۸۹)، سنگ اول (۱۳۸۸)، سن پترزبورگ (۱۳۸۸)، زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)، چهار انگشتی (۱۳۸۵)، سنگ، کاغذ، قیچی (۱۳۸۵)، ستاره ها ۳ : ستاره بود (۱۳۸۴)، ستاره ها ۲ : ستاره است (۱۳۸۴)، ستاره ها ۱ : ستاره می شود (۱۳۸۴)، سربازهای جمعه (۱۳۸۲)

بیوگرافی و عکس جالب اندیشه فولادونداندیشه فولادوند در فیلم سینمایی خانوم

سریال های تلویزیونی : شیدایی (۱۳۹۰)، تنهایی لیلا (۱۳۹۴)، پشت بام تهران (۱۳۹۴)، چرخ و فلک (۱۳۹۵)، ایراندخت (۱۳۹۷)، بچه مهندس (۱۳۹۷) و در تئاتر نیز در نمایش چاله (آذر و دی ۱۳۹۱) اجرا داشته است.

بیوگرافی خاص اندیشه فولادوندهنرنمایی اندیشه فولادوند در سریال ایراندخت

کتاب هایی که تا کنون منتشر کرده است :

مجموعه شعر عطسه های نحس (انتشارات ثالث، ۱۳۸۷)، مجموعه شعر شلیک کن رفیق ( انتشارات ثالث، ۱۳۹۳)

بیوگرافی جذاب اندیشه فولادوندتیپ مشکی اندیشه فولادوند

آلبوم شعر و موسیقی:

آخرین حرف معاصر با صدای اندیشه فولادوند و آهنگسازی فریبرز لاچینی (۱۳۸۰-۱۳۹۰)

یک خیابان سهم یک افسانه نیست، شعر و اجرای اندیشه فولادوند و تنظیم کارن همایونفر (۱۳۹۲)

زندگینامه کامل اندیشه فولادوندعکس اندیشه فولادوند

آغاز بازیگری در سن هیجده سالگی

این بازیگر نخستین بار در سال ۱۳۷۹ زمانی که هیجده سال سن داشت در فیلم مریم مقدس با نفش فرعی کوتاهی مقابل دوربین قرار گرفت و در سال ۱۳۸۲ در فیلم سرباز های جمعه به ایفا نقش پرداخت.

جایزه سینما و تلویزیون و شهرت اندیشه فولادوند

در  سال ۱۳۸۸ در نهمین تجربه خود در سینما برای فیلم سنگ اول جایزه نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی از جشنواره جام جم به ایشان تعلق گرفت و زمانی که ۲۹ سال سن داشت در سال ۱۳۹۰  به ایفای نقش سریال شیدایی در کنار گلاره عباسی و امیر جعفری پرداخت و در مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت، در مورد شهرت ایشان می توان گفت در سال ۱۳۹۴ ابتدا با بازی در سریال تنهایی لیلا و بعد با سریال پشت بام در همان سال مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت.

عکس دیدنی بازیگر ایرانی اندیشه فولادوند

کارگردان های مورد علاقه

ایشان با تمام کارگردان های مورد علاقه اش از جمله : فریون جیرانی، سعید سهیلی، رسول صدرعاملی، بهروز افخمی و مسعود کیمیایی کارکرده اند و محبوب ترین فیلم از نظر ایشان سنگ اول آقا فروزش می باشد که بر طبق داستانی از آقا هوشنگ مرادی کرمانی ساخته شده است.

 سرگذشت اندیشه فولادوندآشنایی با بیوگرافی اندیشه فولادوندزندگینامه و بیوگرافی اندیشه فولادوندبیوگرافی اندیشه فولادوند همراه با تصاویرشرح حال زندگی بازیگر ایرانی اندیشه فولادوندتصویر جالب و خاص اندیشه فولادونداندیشه فولادوند در کنار ساره بیاتژست جالب اندیشه فولادوندعکس های دیدنی اندیشه فولادوندشرح حال زندگی بازیگر ایرانی اندیشه فولادوندزندگینامه اندیشه فولادوند بازیگر ایرانیزندگینامه جالب اندیشه فولادوندسرگذشت اندیشه فولادوندشرح حال زندگی اندیشه فولادوندزندگینامه اندیشه فولادوند

ضمن سپاس از همراهی شما دوستان گرامی ، امیدواریم از مطالعه بیوگرافی اندیشه فولادوند و تماشای عکس های متنوع و جذاب وی لذت برده باشید، جهت آشنایی بیشتر با اندایشه فولادوند می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *