دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی فرهاد آئیش و عکس های زیبای وی و همسرش

  • فاطمه میرزایی
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

فرهاد حشمتی عقدایی، معروف به فرهاد آئیش نمایش نامه نویس، کارگردان تئاتر و بازیگر سینما و تلویزیون است. در ادامه می توانید بیوگرافی و عکس های متنوع این بازیگر و همسرش را ببینید.

در بیوگرافی فرهاد آئیش می خوانیم وی فارغ التحصیل فیلمسازی از دانشگاه انگلستان و عکاسی از آمریکا است. تقریبا ۲۷ سال در خارج از کشور زندگی کرده و بعد به ایران برگشت و فعالیت هنری خود را ادامه داد.

بیوگرافی فرهاد آئیش و عکس های وی و همسرش

فرهاد آئیش متولد شهریور ۱۳۳۱ در شمیران است. و اصالتاً اهل شهر عقدا می باشد. او در هفت سالگی پدرش را از دست داده است و بعد از پایان تحصیلات دبیرستان، با کمک مادرش به انگلستان و سپس آمریکا سفر کرد و به تحصیل فیلم سازی و عکاسی مشغول شد، وی بعد از مدتی همکاری خود را با گروه های تئاتر شروع کرد. آئیش در مدت ۲۷ سال زندگی در شهر های مختلف سانفرانسیسکو، واشنگتن، بوستون، برلین به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان های فارسی و انگلیسی مشغول بود. سرانجام در سال ۱۳۷۶ به ایران برگشت تا فعالیت های هنری خود را در کشورش دنبال کند.

بیوگرافی فرهاد آئیشعکس جدید فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

ازدواج فرهاد آئیش با مائده طهماسبی

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی در زمان دانشجویی و هنگام اجرای یکی از برنامه های تئاتری در آلمان با یکدیگر آشنا شدند و بعد از مدتی احساس کردند که می توانند زوج مناسبی برای هم باشند، بنابراین با هم ازدواج کردند. این زوج فرزندی ندارند و نیز تاکنون بچه دار نشده اند و دلیل آن را محدود نکردن آزادی های فردی و شرایط زندگی خود به خاطر وجود فرزند عنوان کرده اند.

فرهاد آئیش که از دوستان نزدیک رامبد جوان می باشد، مدتی است با گروه خندوانه همکاری کرده و در واقع به عنوان یکی از داوران مسابقه استندآپ کمدی در این برنامه فعالیت می کند. بعد از مطالعه بیوگرافی فرهاد آئیش اکنون می توانید عکس های متفاوت و زیبای وی و همسرش را مشاهده نمایید.

بیوگرافی جامع فرهاد آئیشفرهاد آئیش و مائده طهماسبی

  •  آرون گروپس

بیوگرافی کمتر دیده شده فرهاد آئیشعکس دونفره فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

بیوگرافی متفاوت فرهاد آئیشهنرنمایی فرهاد آئیش در سریال پرده نشین

بیوگرافی جالب فرهاد آئیشتیپ جالب فرهاد آئیش

بیوگرافی کامل فرهاد آئیشحضور فرهاد آئیش در برنامه خندوانه به عنوان داور مسابقه

بیوگرافی مختصر فرهاد آئیشعکس بامزه فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

بیوگرافی از فرهاد آئیشعکس و بیوگرافی فرهاد آئیش

بیوگرافی دیدنی فرهاد آئیشعکس دسته جمعی فرهاد آئیش با بازیگران خانوم

بیوگرافی دیده نشده فرهاد آئیشفرهاد آئیش و همسرش   بیوگرافی و تصویر فرهاد آئیشعکسی از چهره بامزه فرهاد آئیش

بیوگرافی همراه عکس فرهاد آئیشفرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی

بیوگرافی فرهاد آئیشعکسی از فرهاد آئیش و مهدی هاشمی

 

بیوگرافی در مورد فرهاد آئیشعکس زیبای فرهاد آئیش و همسرش

بیوگرافی درباره فرهاد آئیشعکس متفاوت و جالب فرهاد آئیش

بیوگرافی و زندگینامه فرهاد آئیشعکس فرهاد آییش

زندگینامه فرهاد آئیشبیوگرافی فرهاد آئیش

زندگینامه جدید فرهاد آئیشفرهاد آئیش در کنار همسرش

زندگینامه متفاوت فرهاد آئیشعکس عاشقانه فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی

زندگینامه فرهاد آئیش به همراه عکسجشن تولد ۶۵ سالگی فرهاد آئیش

بیوگرافی فرهاد آییشفرهاد آئیش و همسرش پای سفره هفت سین

بیوگرافی جدید فرهاد آییشفرهاد آئیش و رضا رویگری

بیوگرافی فرهاد آئیشعکس فرهاد آئیش در کنار بزرگان سینما

کارنامه هنری فرهاد آئیش

فیلم های سینمایی

پنجاه کیلو آلبالو (۱۳۹۵)، یک دزدی عاشقانه (۱۳۹۵)، آینه شمعدون (۱۳۹۱)، هیس! دخترها فریاد نمی زنند (۱۳۹۱)، چک (۱۳۹۰)، یک عاشقانه ساده (۱۳۹۰)، پریناز (۱۳۸۹)، پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۹)، زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷)، در شهر خبری نیست، هست (۱۳۸۵)، نصف مال من، نصف مال تو (۱۳۸۵)، خواستگار محترم (۱۳۸۵)، عاشق (۱۳۸۵)، شکلات (۱۳۸۲)، مکس (۱۳۸۲)، عروس خوش قدم (۱۳۸۱)، عطش (۱۳۸۱)، سیندرلا (۱۳۸۰)، عزیزم من کوک نیستم (۱۳۸۰)، نورا (۱۳۸۰)، شب های تهران (۱۳۷۹)

بیوگرافی جذاب فرهاد آئیشنمایی از بازی فرهاد آئیش در سینما

مجموعه های تلویزیونی

دیوار به دیوار ۲ (۱۳۹۶)، دیوار به دیوار (۱۳۹۵)، پرده نشین (۱۳۹۳)، باغ سرهنگ (۱۳۹۲)، کلاه پهلوی (۱۳۹۲-۱۳۹۱)، همه خانواده من (۱۳۹۲)، سه پنج دو (۱۳۹۰)، از پذیرفتن خانواده معذوریم (۱۳۸۹)، لطفا دور نزنیم (۱۳۸۸)، شمس العماره (۱۳۸۸)، تله تئاتر «خرده جنایت های زن و شوهری» (۱۳۸۷)، تله فیلم «اتوبان» (۱۳۸۷)، تله تئاتر «خانواده تت» (۱۳۸۶)، تله تئاتر «شام آخر» (۱۳۸۶)، تله تئاتر «پریش» (۱۳۸۶)، کتاب فروشی هد هد (۱۳۸۵)، تله تئاتر «یغمای با شکوه خورشید» (۱۳۸۵)، تله تئاتر «ببر گراز دندان» (۱۳۸۵)، باجناغ ها (۱۳۸۳)، بانکی ها (۱۳۸۲)، تله تئاتر «نکراسف» (۱۳۸۲)، داستان یک شهر (سری دوم، ۱۳۸۰)، قطار ابدی (۱۳۷۹)

زندگینامه و عکس فرهاد آئیشهنرنمایی فرهاد آئیش در تلویزیون

تئاتر

چمدان (۱۳۹۵-۱۳۹۴)، سقراط (۱۳۹۵-۱۳۹۲)، کرگدن (۱۳۸۷)، پنجره ها (۱۳۸۴)، آیا شما خانمی با مانتوی آبی دیده اید؟ (۱۳۸۴)شام آخر (۱۳۸۰-۱۳۷۹)، شام اول (۱۳۸۰)، هنر (۱۳۸۰)، تقصیر و ۳۲ دقیقه از ماجرا (۱۳۷۹)، دختر گافروش (۱۳۷۸)، یک رابطه ساده (۱۳۷۸)، گزارش به آکادمی (۱۳۷۸)، شب روی سنگ فرش خیس (۱۳۷۷)، هفت شب با مهمانی نا خوانده (۱۳۷۳)، چمدان (۱۳۷۱)، نمایشنامه خوانی، سقوط (۱۳۸۴)، پارسیفال (۱۳۸۲)، صندوق (۱۳۸۰)

بیوگرافی جدید فرهاد آئیشفرهاد آئیش و مهران رنجبر

در پایان ضمن سپاس از شما به خاطر همراهی مجله آرگا، امیدواریم مطلب ارائه شده در مورد بیوگرافی فرهاد آئیش برای شما جذاب بوده باشد. در این قسمت با کلیک بر روی عکس بازیگران می توانید از جدیدترین عکس های بازیگران داخلی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *