دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۴۶ مدل تی شرت مردانه شیک برای جذابیت مردان در روزهای گرم سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ۴۶ مدل تی شرت مردانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال برای آقایان با فرم اندام مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

تیشرت از انواع لباس های محبوب و پرطرفدار برای آقایان است و تیشرت های مردانه در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود هستند و شما می توانید از بین این مدل های متنوع، تی شرت مردانه مناسبی را برای خود انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

تیشرت مردانه و پیراهن مردانه از انواع لباس های پرکاربرد برای آقایان هستند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است از تی شرت استفاده کنید همچنین اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی رسمی داشته باشید مدل پیراهن های مردانه می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

تی شرت مردانه

مدل تی شرت مردانه با جدیدترین طرح های مد سال

تیشرت های مردانه از انواع لباس های مناسب برای روز های گرم سال هستند و شما می توانید در فصل تابستان برای جلوگیری از تعریق زیاد از این مدل لباس اسپرت مردانه استفاده کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل تیشرت مردانه با طرح و رنگ های متنوع را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

 تی شرت مردانه

مدل تیشرت شیک و زیبا مردانه برای فصل تابستان

اگر شما تمایل دارید در فصل تابستان و روزهای گرم سال تیپی غیر رسمی و اسپرت داشته باشید بهتر است تیشرت های مردانه را برای پوشیدن انتخاب کنید. در هنگام انتخاب مدل تیشرت های مردانه بهتر است به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود توجه کنید تا بتوانید تیشرت با تن پوش مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید بهتر است در هنگام انتخاب رنگ و طرح تیشرت علاوه بر موارد ذکر شده به موقعیت اجتماعی خود نیز توجه کنید. اگر سن شما بالای ۳۵ است تیشرت های مردانه ساده با رنگ های سنگین می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشند و اگر تمایل دارید از تیشرت های مردانه با رنگ روشن در روزهای گرم سال استفاده کنید تیزشرت های سفید و کرم می توانند برایتان مناسب باشند.

  •  آرون گروپس

تی شرت زیبا و شیک مردانه

تیشرت مشکی مردانه

تی شرت طرح دار مردانه

تیشرت طرح دار مردانه

تی شرت شیک و طرح دار مردانه

تیشرت مشکی و طرح دار مردانه

مدل نی شرت سفید و مشکی مردانه

تیشرت مشکی و سفید مردانه

مدل تی شرت ساده مردانه

تیشرت شیک و ساده مردانه

مدل تی شرت شیک مردانه

مدل زیبا و شیک تیشرت مردانه

تی شرت شیک و زیبا مردانه

تیشرت مشکی مردانه

تی شرت مردانه زیبا

تیشرت طرح دار و قهوه ای مردانه

تی شرت طرح دار مردانه

تیشرت خاکستری مردانه

تی شرت زیبا و طرح دار مردانه

تیشرت اسپرت و جذاب مردانه

تی شرت قرمز مردانه

تیشرت شیک و قرمز مردانه

تی شرت رنگی مردانه

تیشرت سه رنگ مردانه

برای جلوگیری از تعریق زیاد بدن در فصل تابستان بهتر است از تیشرت هایی استفاده کنید که در دوخت آن ها از پارچه های خنک استفاده شده است و علاوه بر این تیشرت های رنگ روشن برای روز های گرم سال انتخابی مناسب هستند. آقایان با فرم اندام لاغر و متناسب می توانند از انواع تیشرت های مردانه رنگ روشن و رنگ تیره استفاده کنند و آقایان چاق و درشت اندام بهتر است تیشرت های مردانه با رنگ تیره را برای پوشیدن انتخاب نمایند تا فرم اندام آن ها لاغر و متناسب تر به نظر برسد.
توجه داشته باشید بهتر است برای خوش تیپ و خوش فرم به نظر رسیدن اندام تان از تیشرت هایی استفاده کنید که دقیقا سایز شما است. برای داشتن استایل جوان پسند و جذاب می توانید تیشرت های مردانه را با شلوار کتان و یا شلوار جین مردانه و کفش اسپرت مناسبی بپوشید همچنین بهتر است تیشرت های مردانه را به همراه اکسسوری های مناسب مردانه نظیر انگشتر و ساعت و گردنبند و کمربند بپوشید.

مدل تی شرت ساده و زیبا مردانه

تیشرت زیبا و ساده مردانه

تی شرت مشکی و طرح دار مردانه

تیشرت مشکی مردانه

تی شرت ساده و زیبا مردانه

تیشرت شیک و زیبا مردانه

  مدل تی شرت

تیشرت اسپرت و جدید مردانه

تی شرت طرح دار مردانه

تیشرت طرح دار و زیبا مردانه

تی شرت ساده و زیبا مردانه

تیشرت شیک و ساده مردانه

تی شرت جدید مردانه

تیشرت طرح دار و زیبا مردانه

تی شرت طرح دار و قرمز مردانه

تیشرت قرمز مردانه

تی شرت شیک و خاص مردانه

تیشرت مشکی و شیک مردانه

تی شرت سفید مردانه

تیشرت سفید مردانه

تی شرت شیک و خاص مردانه

تیشرت مردانه طرح دار

تی شرت مردانه

تیشرت شیک و ساده برای آقایان خوش تیپ

تی شرت سفید

تیشرت سفید و جذاب مردانه

تی شرت ساده و زیبا مردانه

تیشرت خاکستری مردانه شیک و اسپرت

تی شرت مشکی مردانه

تیشرت شیک و خاص مردانه

مدل تی شرت مشکی و خاکستری مردانه

تیشرت خاکستری و مشکی مردانه

مدلهای تیشرت پسرانه سه بعدی و جدید

تیشرت ها تن پوشی زیبا به شکل T هستند که برای پوشاندن بالاتنه به کار می روند؛ انواع تیشرت پسرانه را می توان در مدلها و طرحهای متنوع و مختلف سه بعدی، فانتزی، طرحدار، آستین بلند و … با جنس پارچه های مختلف ریون، نخی، پنبه ای، پلی استری و کتان طراحی و تولید کرد؛ تیشرت های سه بعدی یکی از انواع مدلهای جدید و زیبا این نوع لباسها هستند که طرفداران خاص خود را دارند و می توانند شامل طرحهای مختلف هندسی، حیوانات، گیاهان، اشیاء و نیز تصاویری از انسان باشند، در ادامه مجموعه ای متنوع از مدلهای جدید تیشرت پسرانه سه بعدی با طرحهای زیبا گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلهای تیشرت مردانه

همانطور که گفتیم، تیشرت هایی با طرح سه بعدی از انواع طراحی های زیبای این نوع لباسها هستند که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند و در انواع آستین کوتاه و آستین بلند با یقه های گرد، هفت و برگردان وجود دارند که هر کسی با توجه به سلیقه اش می توان مدل و طرح دلخواهش از تیشرت را انتخاب و خریداری نماید، حال در صورتی که علاقمند به این مدل لباس اسپرت مردانه با طرح سه بعدی و جذاب هستید، می توانید در اینجا از انواع تیشرت پسرانه شیک و زیبا دیدن کنید و لذت ببرید.

تیشرت مردانه جدید زیباترین تیشرت مردانه مدلی از تیشرت مردانه تصاویر تیشرت مردانه تیشرت مردانه و پسرانه تیشرت مردانه خاص تی شرت مردانه و پسرانه تیشرت مردانه جالب تیشرت مردانه طرحدار مدل تی شرت مردانه تیشرت مردانه زیبا تیشرت مردانه سه بعدی مدل تیشرت مردانه تیشرت مردانه جدیدترین تی شرت مردانه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل تی شرت مردانه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها تی شرت با طرح و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *