دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی جذاب ترین خودوهای تولیدی تا سال ۲۰۲۱

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اگر چه دنیای تولیدی خودرو بر حسب عرضه و تقاضا دارای افت و خیز است و ممکن است بسیاری از خودروهای قرار گرفته تا سال ۲۰۲۱ وارد بازار نشوند اما بیشتر این خودروها قطعاً به مرحله تولید خود خواهند رسید. با لیست خودوهای تولیدی همراه ما باشید.

لیست خودروهای تولیدی تا سال ۲۰۲۱ توسط وب سایت موتور۱ منتشر شده است. در این لیست می توانید اسامی بسیاری از خودروهای شیک و جذاب را بیابید.

بی ام و M2 نسخه CSL

اگر چه درباره نسخه نهایی M2سخنی وجود ندارد اما شایعات مبنی بر رونمایی نسخه CSL آن تا سال ۲۰۲۱ می باشد. بی ام و به تازگی از کامپیتش M2 با ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توئین توربوشارژر S55 رونمایی کرده است.

بی‌ام‌و M2 نسخه‌ی CSL

هیوندا جنسیس اسنشیا

جنسیس اشنشیا در نمایشگاه ۲۰۱۸ نیویورک رونمایی شد. این خودرو بر مبنای پلتفرم یک خودروی برقی ساخته شده است. مدیر عامل جنسیس موتورز قصد دارد خودرویی مشابه اسنشیا به خط تولیدی کره اضافه کند.

 

خودروهای تولیدی

کادیلاک اسکالا

احتمال تولید نسخه نهایی اسکالا بر اساس مدل ۲۰۱۶ بسیار بالاست. اسکالا و CT6 دارای پلتفرم مشترک هستند. این خودرو به عنوان خودوهای نمونه آمریکا به فروش خواهد رسید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

 

کادیلاک اسکالا

مدل برقی اینفینیتی

این مدل خودرو با وجود برقی بودن در میان خودورهای برقی جایگاهی ندارد. با ارائه اولین از این کلاس، شرایط این خودروی ژاپنی بهتر خواهد شد. این خودرو قرار است بر مبنای کیو اینسپریشن(Q Inspiration)ساخته می شود. مدل برقی اینفینیتی

شاسی بلند تمام برقی استون مارتین لاگوندا

استون مارتین برند بریتانیایی است که علاوه بر این برند، آن را با برند دیگری به نام لاگوندا نیزمی شناسند. اخبار منتشر شده نشان می دهد که این خودرو قرار است بر مبنای ویژن کانسپت(Vision Concept) طراحی شود.

شاسی‌بلند تمام برقی استون مارتین لاگوندا

سدان لامبورگینی

سال ۲۰۰۸ لامبورگینی از سدان مفهومی استوک رونمای کرد. پیش بینی می شود در سدان لامبورگینی مانند اوروس(Urus) از پلتفرم MSB استفاده شود. پیشرانه این لامبورگینی ۸ سلندر ۷ شکل ۴ لیتری توئین توربو شارژ پیش بینی شده است.خودروهای تولیدی

نیسان ۳۷۰Z نیسمو

نیسان ۳۷۰Z از سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد. در طی این مدت نیز تغیر کی داشته است. قرار است سال آینده مدل اسپرت Zنیسان با پیشرانه توربوشارژنیسان و مرسدس بنز عرضه شود. ضمن اینکه نسخه قدرت این مجموعه یعنی نیسمو نیز در سال ۲۰۲۱ عرضه می شود. قدرت پیش بینی شده برای آن برابر با ۴۷۵ اسب بخار است.

نیسان 370Z نیسمو

نسل جدید مرسدس بنز SL

خبر طراحی خودروی جدید مرسدس بنز SL توسط مقامات این خودرو تایدد شده است. شایعه های درج شده درباره آن حاکی از آن است کهمدل جدید آن تنها باسافت تاپ(Softtop) یا سقف نرم  همراه است و از پیشرانه V12 در آن نیست. خصوصیات این پیشرانه شامل ۶ سیلندر خطی با قدرت ۴۳۵ تا ۸۰۰ اسب بخار و بیشتر و گشتاور بیش از ۱۰۰۰ نیوتن متر در مدل تجهیز شده به موتور برقی خواهد بود.

نسل جدید مرسدس‌بنز SL

پورشه تایکان کراس توریزمو

قرار است مدل جدیدی از تایکان در سال آیند رونمایی شود. مقامات پورشه می خواهن در کراس اور آینده خود از قوای فنی الکتریکی بهره ببرند. این خودو دارای توانایی آف رود و طراحی متفاوت می باشد. هر چند که خیلی خودروی مناسب آف رود نیست. از دو موتور برقی با قدرت ۶۰۰ اسب بخار و سیستم تمام چرخ محرک(AWD) بهره مند است.

پورشه تایکان کراس توریزمو

تویوتا GT86

برای نسل جدید تویوتا ۸۶ قرار است از پیشرانه و پلتفرم جدید استفاده شود. قرار است طراحی به شکل تهاجمی تر انجام شود و ارتفاع خودرو نیز در حد  کمتر باشد. پیشرانه توربوشارژر ۲.۴ لیتری مانند سوبارو اسنت با قدرت ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۶ نیوتن متر باشد.

تویوتا GT86

آئودی Q1

آئودی قرار است کوچک ترین کراس اور خود را با کد Q1 رونمایی کند. در این طراحی قطعاً از پلتفرم مدل A1اسپرت بک استفاده خواهد شد.

 Q1

جگوار J-Pace

بریتانیایی ها به دنبال طراحی کراس اور بزرگ تر هستند. البته ممکن است نام J-Pace نیز تغییر کند. این ماشین برای رقابت با پورشه کاین ارائه خواهد شد. J-Pace

بی ام و INEXT

قدرت در نظر گرفته برای خودرو INEXT معادل ۱۳۴ تا ۸۰۰ اسب بخار است و قرار است این خودرو پرچمدار خودروهای برقی بی ام و باشد.

بی ام و INEXT

جگوار XK

نسل جدید جگوار احتمالاً با ظرفیت ۲+۲ سرنشین و بر مبنای پلتفرم F تایپ جدید ساخته خواهد شد. در F تایپ جدید و XK از پیشرانه ۴ و ۶ سیلندر اینجینیوم(Ingenium) استفاده می شود. ضمن این که برای نسخه SVR آن نیز پیشرانه ۸ سبلندر V شکل سوپرشارژ در نظر گرفته شده است.

خودروهای 2021

نسل جدید لنرور رنجرور

از ماشین های شاسی بلند بازار جهانی است. نمونه ۲۰۱۲۱ آن قرار است وزن کمتری داشته باشد. ضمن اینکه در طراحی آن از پیشرانه های دیزلی و بنزینی و پلتفرم MLA استفاده خواهد شد.

خودروی تولیدی 2021

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر

تولید میتسوبیشی نسل جدید با پلتفرم کراس اور کامپکت نیسان روگ در ابعاد بزرگ و نسخه پلاگین هیبرید خواهد بود. گویی در این طراحی اکلیپس کراس و اوتلندر اسپرت به یکدیگر پیوند می خورند.

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر

نسل جدید ولوو XC90

نسل جدید ولوو XC90 

قرار است این مدل تا سال ۲۰۲۱ وارد بازار گردد و مقامات ولوو نیز آن را تایید کردند. قرار است در این طراحی از فناوری خودران سطح ۴ استفاده شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *