دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین آش رشته با ایده ها و طرح های جدید

  • یلدا محمدی
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

تزیین آش رشته برای مجالس و مهمانی ها و همچنین تزیین آش نذری یکی از کارهای هنری جذاب و پرطرفدار است که در این مطلب به چگونگی انجام آن و مدل های زیبای تزیین اَن می پردازیم.

تزیین مخصوص آش رشته با توجه به اینکه آش رشته برای چه منظوری تهیه شده است و همچنین چه مواد خوراکی و وسایلی برای دیزایین داریم، متغیر است و به شکل های مختلف انجام می گیرد. در این مطلب مجموعه از انواع مختلف تزیینات آش را گردآوری نموده ایم که با الگوبرداری از این تصاویر متنوع و زیبا می توانید آش رشته را به بهترین شکل تزئین نموده و بعد نوش جان فرمایید. در ادامه با این مدل ها و تزیینات زیبا و جدید همراه ما باشید.

تصاویر جدید تزیین آش رشته مجلسی و نذری :

برای دیزایین آش رشته می توانید از انواع کشک، سیر و پیاز سرخ شده، نعناع و همچنین حبوبات پخته شده استفاده نمایید و به کمک آنها طرح های زیبایی را روی ظرف آش ایجاد نمایید و از این طریق زیباترین تزیینات را داشته باشید.

برای انجام این کار بعد از پخت و تهیه آش رشته آن را در ظرف های مورد نظر بکشید و بعد از اینکه چند دقیقه در فضای اتاق ماند روی آن را با مواد ذکر شده دیزایین نمایید. در صورتی که بلافاصله آش را تزئین نمایید و خیلی داغ باشد طرح مناسب ایجاد نمی شود و ممکن است موادی که به کار برده اید نامرتب و درهم دیده شود، پس بعد از گذشت چند دقیقه شروع به دیزایین نمایید. در ادامه مدل های زیبا و متنوع تزیینات آش را ملاحظه می فرمایید که می توانند ایده مناسبی برای شما باشند.

تزیین آش افطاریتزیین آش رشته جدیدتزیین آشتزیین آش رشته مجلسیتزیین آشتزیین آش جدیدتزیین آش مجلسی

دیزایین آش رشته نذری :

آش رشته یکی از غذاهایی است که اغلب در مراسم مذهبی و یا به صورت یک غذای نذری مورد استفاده قرار می گیرد. با آشنایی با مدل های تزیینات این نوع آش می توانید به راحتی انواع آش رشته نذری را دیزایین نمایید. تصاویر زیر در این جهت به شما کمک می کنند.

تزیین آش نذریتزیین آش مجلسیآش رشتهتزیین آش نذریتزیین آشتزیین جدید آش رشتهمدل جدید تزیین آش

تزیینات آش رشته مجلسی :

از دیگر کاربردهای اساسی آش رشته استفاده از آن در مهمانی ها خصوصا افطاری است که این آش حضور مفیدی در سفره افطار ماه رمضان دارد. در این بخش نمونه های زیبا و متنوعی از انواع تزیینات آش رشته مجلسی را ملاحظه می فرمایید که هر یک از این تصاویر ایده جالبی برای تزئین به حساب می آیند و می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین غذای سادهتزیین آش با کشکتزیین آش رشته نذریمدل تزیین غذاتزیین آش جدیدتزیین آش ساده

مدل تزیینات جدیدتری از آش نذری

آش را می توان به روشهای مختلفی تهیه کرد، اما آش رشته یکی از انواع آش های سنتی و معروف ایران است که طرفداران زیادی دارد و همانطور که گفتیم آش رشته در مراسم های مذهبی، نذری و نیز افطاری ماه رمضان کاربرد زیادی دارد و معمولا تزیینات شکیل و زیبایی برای آن, با استفاده از پیاز داغ، نعناع داغ، کشک و … انجام می گیرد، حال در صورتی که به دنبال مدل تزئیناتی شیک و جدیدتر برای آش رشته هستید، می توانید در ادامه تصاویر بالا مجموعه ای متنوع تر از این نوع تزیینات زیبا را ببینید و برای سفره آرایی آش در منازلتان به کار برید.

تصاویری از تزیینات آش رشته

حال در صورتی که علاقمند به تزیینات آش رشته و تزیین سوپ هستید، باید بدانید که کار چندان سخت و زمانبری نمی باشد و اغلب افراد یک روش ساده و قدیمی را برای این نوع تزیینات انتخاب می کنند، حال در صورتی که علاقمند به استفاده از تزیینات شیک تر و رنگین از مهمانان تان هستید، ایده ها و طرحهای جذاب و متنوعی در این زمینه وجود دارد، از این رو در این قسمت جدیدترین تزیینات آش رشته و غیره را به اشتراک گذاشته ایم که با الهام گرفتن از این مدل تزیینات می توانید سفره آرایی شیک و متفاوتی داشته باشید.

تزیینات فانتزی آش رشته

تزیینات مجلسی آش رشته

تزییناتی زیبا از آش رشته

جدیدترین تزیینات آش رشته

انواع تزیینات آش رشته

تزیینات خلاقانه آش رشته

تزیینات ساده آش رشته

ایده تزیین آش رشته

مدل تزیینات آش رشته

تزیینات آش رشته افطاری

عکس تزیین آش رشته

تزیینات سنتی آش رشته

تزییناتی از آش رشته

تزیینات متفاوت آش رشته

تزیینات خوشمزه آش رشته

تصویری از تزیین آش رشته

تصاویر و مدل های زیبای تزیینات آش رشته برای مناسبت های مختلف را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الهام گرفتن از این طرح ها و تصاویر زیبا بهترین تزیینات را ارائه دهید. پیشنهاد می کنیم با با مراجعه به بخش تزیین غذا از دیگر مدل ها و ایده ها برای تزیین غذاهای مختلف و سفره آرایی شیک و زیبا استفاده نمایید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *