دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آنچه باید درباره زندگی در هلند و شرایط مهاجرت به هلند بدانید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

افرادی که قصد زندگی درهلند را دارند از قشرهای مختلف جانعه دانشجویان، محصلان و افراد شاغل و بیکار است که هر یک برای هرف و مقصود خاصی و در نهایت پیشرفت به این سرزمین ها مهاجرت می کنند. مهم ترین عاملی که در بیشتر مهاجرت ها مهم است پول و میزان نقدینگی است بنابراین اولین مقصد در هلند بانک و افتتاح حساب بانکی خواهد بود.

برای زندگی در هلند باید بعد از گرفتن کارت اقامت و انجام مراحل مختلف ثبت نام شهروندی با ارجاع مدارک شخصی خود به بانک های هلند می توانید طبق شرایط افتتاح حساب داشته باشید و با دریافت رمز اینترنتی فعالیت های بانکی خود را به طور اینترنتی انجام دهید برای راحت تر شدن کار شما می توانید از اپلیکیشن های طراحی شده در این زمینه استفاده کنید و آمار دقیقی از تراکنش های مختلف خود داشته باشید تا به طور حساب کرده و دقیق عمل کنید.

مکان های گردشگری هلند

شرایط زندگی در هلند:

زندگی در کشورهای اروپایی بیش از هر چیز نیازمند برنامه ریزی دقیق است اگر می خواهید به همراه خانواده خود زندگی راحت و شادی را داشته باشید باید علاوه بر داشتن فعالیت های روزانه کاری تفریحاتی سالم در کنار خانواده داشته باشید اگر قصد مهاجرت به هلند را دارید باید بدانید این شهر نیز مانند سایر شهرهای اروپایی دارای مکان های گردشگری و تفریحی زیادی است که برای داشتن یک روز تفریحی در کنار خانواده مناسب خواهند بود.

از مهم ترین شهرهای گردشگری و توریستی هلند شهر روتردام است مکان های تماشایی و دیدنی های روتردام به قدری جذاب و بی نظیر اند که می توانید برای داشتن یک روز رویایی به همراه خانواده به این مناطق سفر کنید.

مکان های دیدنی هلند

شرایط تحصیل در هلند:

 تحصیل فرزندان یکی از مواردی است که برای زندگی در هلند باید به آن توجه کرد. در هلند کودکان ۴ ساله به طور اجبار باید به مدرسه بروند و بعد از آن دوران ابتدایی را آغاز می کنند که بیشتر به صورت آموزش های کیفی است بعد از اتمام این دوره تحصیلی و اخذ آزمون سنجشی می توانند وارد مقطع دبیرستان شوند و برای گروه های مختلف سنی دبیرستان های مختلف در نطر گرفته می شود و با توجه به نوع دبیرستان مدارک تحصیلی فنی حرفه ای، تحقیقاتی و علمی و کاربردی را دریافت می کنند. بیشتر دانش آموزان در این کشور در کنار تحصیل مشغول به کار نیز هستند.

چگونه اقامت هلند را بگیریم

  •  آرون گروپس

خرید خودرو در هلند:

بهتر برای خرید خودرو از خودروهای کار کرده و دست دوم استفاده کنید خرید این خودروها مبلغ کمتری را برای شما خواهد داشت و به دلیل بالا بودن کیفیت محصول در این کشور خرید این خودروها کاری اشتباه نیست. خودروهای دست دوم در این کشور از میزان قیمت ۲۰۰۰ یورو ارزش گذاری می شوند.

پرداخت بیمه خودرو:

بیمه خودرو و پرداخت آن از هزینه های لازم و اجباری برای زندگی در هلند است که شامل بیمه بدنه و شخص ثالث خواهد بود بیمه های خودرو در این کشور نیز به طور یکساله می باشد.

زندیگ در هلند و آشنایی با آن

بیمه خدمات پزشکی:

این بیمه اجباری برای تمام اعضای خانواده است و با داشتن سن ۱۸ سال از پرداخت بیمه معاف خواهید شد. ه میزان پرداختی آن در هر ۱ ماه ۱۱۰ یورو می باشد و برای خدمات پزشکی مورد استفاده خواهد بود.

خوراک:

از مهم ترین ویژگی های خوراک در هلند تنوع غذایی آن است و برای مذهب های مختلف خوراک وجود دارد قرار گرفتن انواع فروشگاه زنجیره ای با اتنوع مختلفی از محصولات غذایی می تواند برای انتخاب یک غذای مناسب و خوشمزه به شما کمک کند.

شرایط اقامت در هلند

محل سکونت:

از موارد مهم دیگر برای زندگی در هلند اجاره یا خرید منزل است که با ثبت نام در شهرداری می توانید آپارتمان دلخواه خود را انتخاب کنید هزینه مصرفی انرژی های مختلف نیز در این کشور در میانگین ۷۰ تا ۱۵۰ یورو قرار دارند. در ادامه بهتر است شرایط اخذ ویزا و مدارک لازم برای ویزای هلند و نکات زندگی در هلند را بیشتر مطالعه کنید تا اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

آموزش عالی:

از مهم ترین علت های مهاجرت به کشورهای اروپایی تحصیل فرزندان در مقاطع تحصیلی بالا و پیشرفت تحصیلی است با ثبت نام در دانشگاه ها و دریافت وام های تحصیلی می توانید به راحتی در این کشور تحصیل کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *