دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مکان های تماشایی و دیدنی های روتردام هلند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

روتردام از شهرهای بزرگ هلند است و در سواحل نیوه ماس واقع شده است این گذرگاه مهم در دنیا به مبادله کالاهای تجاری در این منطقه کمک می کند دیدنی های روتردام بسیار جذاب و با مکان های گردشگری که در این شهر قرار گرفته است می توانید تجربه سفری دلنشین را داشته باشید.

در شهر زیبای روتردام شما می توانید شاهد ساختمان های بلند با معماری به روز و مدرن باشید این ساختمان ها و آسمان خراش ها نمای این شهر را بسیار زیبا کرده است و گردشگران زیادی را به سمت خود کشانده است. همچنین ساختمان هایی با معماری قرون وسطی از دیدنی های روتردام محسوب می شوند که دارای معماری ویژه ای است.

 روتردام و طبیعت بی نظیر آن

روتردام هلند

نمایی زیبا از روتردام آسمان خراش روتردام

دیدنی های روتردام در هلند   دیدنی های شهر روتردامکلیسای روتردام هلند ساختمان قدیمی روتردام   شهر دوست داشتنی روتردام مرکز خرید روتردام

آشنایی با شهر روتردام قایق رانی روتردام

ساختمان های روتردام      معماری روتردامقایق رانی در روتردام   مرکز شهر روترداممراکز حیات وحش روتردام مکان های دیدنی روتردام

  •  آرون گروپس

راهنمای سفر به روتردام جاذبه های شهر روتردام

جاذبه های توریستی روتردامشهر زیبای روتردام

مرکز خرید در روتردام مرکز فروش روتردام

مکان های دیدنی روتردام مکان های گردشگری روتردام

دیدنی های روتردام شهر زیبای هلند:

از مکان های دیدنی و جذاب در شهر روتردام می توان به موزه های تاریخی آن اشاره کرد که دارای معماری بی نظیر با جاذبه های خاص خود است این شهر به دلیل پیشنه غنی که دارد شهری ثروتمند و موفق محسوب می گردد.

دیدنی های روتردام هلند

کلیسای سنت لانز کرک:

ساختمان های این کلیسای بزرگ در زمان قرون وسطی ساخته شده اند و در اثر جنگ جهانی دوم تخریب شده اند که با مرمت و معماری های جدید هنوز پا برجاست نمای زیبای این کلیسا آن را  دیدنی تر و جذاب کرده است.

دریاچه روتردام

موزه بویمنس فن بنینگ:

این موزه از تشکیلات و قسمت های مختلفی تشکیل شده است و آثار هنری بی نظیری همچون نقاشی، مجسمه سازی و سایر هنرها در این موزه نگهداری می شود و در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

آسیاب های بادی روتردام

آسیاب های بادی کیندرداک:

این آسیاب های از دیدنی های روتردام محسوب می شود و در گوشه هایی از این شهر قرار گرفته اند که بیشتر در مناطق روستایی آن دیده می شود این آسیاب ها با ارتفاع ۱۰۰ متر احداث شده اند.

ساختمان های مکعبی روتردام

ساختمان های عجیب مکعبی:

این ساختمان ها با معماری عجیب مکعبی درست شده اند و به عنوان جاذبه های روتردام محسوب می شوند این ساختمان میراث این شهر هستند و نشان دهنده معماری به روز و توانمند آن ها است.

جلوه ای از روتردام

مناطق قایق رانی روتردام

مناطق دیدنی قایق ران ها:

از جاذبه ها و دیدنی های روتردام می توان به مناطق مخصوص قایق رانی اشاره کرد که بسیار بی نظیر طراحی شده اند و موجب حیرت شما خواهد شد گشت و گذار در کنار این دریاچه ها و دیدن این مناظر بی شک می تواند خاطره انگیز باشد.

بازار شهر روتردام

روتردام شهر گردشگران

مرکز شهر:

در مرکز شهر می توانید از فروشگاه های لوکس و زنجیره ای دیدن کنید و تجربه یک خرید آسان و لذت بخش را داشته باشید در برخی از مناطق داخل شهر شما قایق هایی را مشاهده می کنید که درون آب ها قرار دارند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *