دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجموعه عکس پاندا های بامزه و دوست داشتنی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

حیوانات را می توان یکی از بهترین سوژه ها برای عکاسی دانست و عکاسان زیادی سعی می کنند وقت خود را صرف گرفتن عکس های زیبا از حیوانات مختلف نمایند. پاندا یکی از این حیوانات بامزه است که اغلب ما بارها شاهد انواع عکس پاندا از زوایای مختلف بوده ایم.

پاندا از گونه های  خرس ها است و بیشتر در مناطق جنوب غربی و مرکزی چین یافت می شود این حیوان به تنبلی معروف است و همین عادت رفتاری در این حیوانات موجب شده است تا بسیار جذاب و خواستنی به نظر برسند و طرافداران زیادی داشته باشند. بیشتر تصاویر و عکس پاندا از زمان استراحت این حیوان بر روی درختان گرفته شده است.

عکس پاندا بانمک و باحال

عکس پاندا با سوژه عکاسی:

پاندا نوعی حیوان بامزه است که طرفداران زیادی دارد. تصاویر پانداها بسیار دوست داشتنی و خاص هستند، بیشتر این تصاویر به طور انفرادی از این حیوانات گرفته می شود چرا که حیوان پاندا یک زندگی فردی دارد و نمی توانند به طور گروهی زندگی کنند، بیشتر پانداها حتی حضور نوع ماده و هم نوع خود را نیز نمی پذیرند.

عکس پاندا خسته و بامزه

حیوان پاندا بیشتر از درختان بامبو تغذیه می کند و این درختان همیشه محل مناسبی برای استراحت این حیوانات هستند بنابراین شما می توانید با درایت بیشتر از این حیوان در استراحتگاه یا در زمان غذا خوردن عکاسی کنید. همانطور که گفتیم پاندا از گونه های خرس است و تصاویر متنوعی از گونه های خرس وجود دارد. مجموعه عکس خرس های زیبا و دوست داشتنی و خرس های وحشی دارای نمونه های متنوعی از تصاویر خرس است.

سوژه عکس پاندا عکس خرس پاندا

  عکس سوژه ای از پاندا پاندای بامزه و دوست داشتنی

  •  آرون گروپس

عکس بچه پاندا عکس بچه پاندا

 

پاندای خسته خنده دار عکس از خوابیدن پاندا  گالری عکس از پاندا عکس جالب پاندا

عکس حیوان پاندا با انسان عکس دیدنی از پاندا

پاندا در برف پاندا بامزه در برف

عکس آتلیه ای پاندا عکس جالب پاندا

برای کسب اطلاع بیشتر درباره پاندا، جالب است بدانید که این گونه از حیوانات از طریق صدا با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند پناه گیری این حیوانات در درختان روش جالب و بامزه ای است که می توان از این حیوان مشاهده کرد.

عکسی از پاندا پشت درخت عکسی جالب از پاندا

حیوان پاندا و بچه پاندا مادر به همراه فرزندش

عکس پاندا برای کودکان نیز بسیار جالب و تعجب برانگیز است، کودکان دوست دارند با دنیای حیوانات آشنا شوند و شما می توانید آنها را با حیوانات به روش آموزشی بیشتر آشنا کنید.

عکس خبرنگاران از پاندا

عکس از استراحت پاندا

پاندا حیوانی گوشتخوار است و رنگ های سفید و سیاه ترکیبی بر روی بدن این حیوان به دلایل ارثی و ژنتیکی است که باعث جذابیت و زیبایی بیشتر این حیوان شده است تا جایی که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و محققان زیادی بر روی این گونه ها مطالعه می کند.

عکس از پاندا بالای درخت

نمونه هایی از عکس پاندا های بامزه و خنده دار را در این بخش از مجله آرگا در اختیار شما قرار دادیم، که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز لذت بخش بوده باشد. در صورتی که به دنیای حیوانات و مشاهده عکس های بامزه و دیدنی از آنها علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم به بخش عکس حیوانات مراجعه نموده و از دیگر مجموعه عکس های ارائه شده دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *