دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نحوه پوشش مناسب در مردانی که کچل هستند؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

ریزش مو در میان مردان امری مشهود است و بیشتر مردان در سنین بالای ۴۰ سالگی دچار ریزش مو و کچلی خواهند شد که از این موضوع خوشحال نیستند.

برای مردانی که کچل هستند در رابطه با نوع پوشش و ظاهر نکاتی وجود دارند که توجه به آن می تواند کمی از مشکل این افراد را حل کرده و ظاهری مناسب را برای آنها ایجاد کند.

آشنایی با نحوه پوشش مردان کچل

پوشش مردان کچل

در این مطلب  با راهکارهای جالب و ساده ای برای داشتن تیپی مناسب و متناسب با آقایان کچل آشنا می شوید که بسیار کلیدی و کاربردی خواهند بود.

انتخاب رنگ متفاوت با پوست:

رنگ پوست در افراد کچل از جمله عواملی است که بیشتر دیده می شود و توجه به این نکته می تواند شما را در انتخاب رنگ مناسب لباس کمک کند. اگر پوست شما روشن است باید از رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و سبز یشمی استفاده کنید.

ست کردن لباس با رنگ چشم:

ست کردن لباس ها با رنگ چشم موجب می شود تا در نگاه اول توجه افراد به سمت رنگ چشم و لباس شما کشیده شود در نتیجه کمتر کچل بودن شما به نظر می رسد.

پوشش مردان کچل

استفاده از اکسسوری:

اکسسوری شامل هر گونه تزیینات و لوازمی می شود که در پوشش مردان کچل تأثیرگذار خواهد بود به عنوان مثال: شما می توانید از عینک یا کلاه های مختلف استفاده کنید که در ظاهر شما دید بیشتری داشته باشد.

  •  آرون گروپس

توجه به یقه لباس:

یقه برگردان از مدل های مناسب یقه برای مردان کچل خواهد بود که کمتر توجه افراد را به سمت کچلی شما می کشاند.

پوشش مردان کچل

بلند کردن ریش ها:

داشتن ریش در ظاهر شما تغییراتی را ایجاد می کند که موجب می شود تا تیپ و ظاهر شما جذاب تر و خاص تر به نظر برسد.

پوشش مناسب سن:

بیشتر مردان کچل در سنین بالا تصور دارند که با داشتن تیپی جوان پسند کچل بودن آنها کمتر به چشم می خورد در صورتی که داشتن تیپی متناسب با سن ظاهر شما را جذاب می کند.

پوشش مردان کچل

داشتن اعتماد به نفس:

اعتماد به نفس از نکات مهم دیگری است که در داشتن ظاهری خاص مؤثر خواهد بود اعتماد به نفس در هر تیپ شخصیتی و هر استایلی می تواند شما را مرکز توجه قرار دهد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *