دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

10 خودروی معتبر که با پیشرانه برندهای دیگر تولید شده اند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

در صنعت خودرو سازی بسیاری از شرکت های معتبر در جهان برای تولید خودروهای مشهور خود از پیشرانه های برندهای دیگر استفاده می کنند.

تولید خودرو با پیشرانه برندهای دیگر در مورد چند شرکت خودروسازی دیده شده است فولکس واگن از جمله برندهایی است که در تولید خودرو از پیشرانه دیگر شرکت ها استفاده می کند. در ادامه با چند خودرو که از پیشرانه های خود استفاده نمی کنند آشنا خواهید شد.

 

10 خودروی معتبر

مرسدس بنز مدل A کلاس با پیشرانه رنو:

این مدل خودرو نسخه چهارم تولیدی است و با موتورهای دیزلی و بنزینی تعبیه شده است پیشرانه 1.5 لیتری این خودرو توسط برند رنو طراحی شده است که دارای 116 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن متر است.

10 خودروی معتبر

آلفارومئو جولیا مدل QV با پیشرانه فراری:

خودروی ایتالیایی آلفارومئو جولیا با پیشرانه آلمانی تولید شده است و دارای 510 اسب بخار است که پیشرانه آن 2.9 لیتر است و به شکل V طراحی شده است.

10 خودروی معتبر

  •  آرون گروپس

بی ام و مدل 116i با پیشرانه پژوی سیتروئن:

در تولید این خودرو از پیشرانه EP پژو سیتروئن استفاده شده است و در دو مدل 1.4 لیتری و 1.6 لیتری طراحی شده است این خودرو در سری 1، 3 و مینی قرار خواهد گرفت.

10 خودروی معتبر

پاگانی هوآیرا با پیشرانه مرسدس مدل  AMG:

پاگانی توسط شرکتی ایتالیایی طراحی شده است این و از پیشرانه 12 سیلندری AMG برخوردار است حجم این پیشرانه 6 لیتر است و دارای قدرت 789 اسب بخار قدرتی است.

10 خودروی معتبر

اسمارت فورتو با پیشرانه رنو:

اسمارت توسط برند مرسدس پشتیبانی می شود و بیش از 60 قطعه به کار رفته شده در خودرو اسمارت توسط رنو تولید می شود که که شامل قوای حرکتی و پیشرانه این خودرو می باشد.

10 خودروی معتبر

استون مارتین ونتیج با پیشرانه مرسدس AMG:

این خودروی اسپرت دارای یک پیشرانه V شکل با توربو شارژ 4 لیتری است که توسط برند مرسدس طراحی می شود این مدل خودرو نسخه به روز شده استون مارتین است.

10 خودروی معتبر

لامبورگینی پرفورمنس هوراکان با پیشرانه آئودی:

این خودروی پر سرعت در پیست های مشهور بسیار دیده می شود و توسط برندی ایتالیایی تولید می شود که از پیشرانه V10 با قدرت 600 اسب بخار در آن استفاده شده است.

10 خودروی معتبر

دانکروورت مدل D8 GTO RS با پیشرانه آئودی:

این خودروی سبک با وزن 700 کیلوگرم دارای پیشرانه 5 سیلندری با توربوشارژ 2.5 لیتری است که توسط برند آئودی طراحی و تولید می شود این خودرو به دلیل سبک بودن قابلیت های مناسبی دارد.

10 خودروی معتبر

لوتوس اوورا با پیشرانه تویوتا:

این خودرو در سال 2009 وارد بازار شده است و پیشرانه 6 سیلندری آن توسط تویوتا طراحی شده است لوتوس دارای قدرت 436 اسب بخار است که در نسخه های قوی آن در نظر گرفته شده است.

10 خودروی معتبر

تویوتا مدل  GT86 با پیشرانه سوبارو:

این خودرو دارای کوپه اسپرت با قیمتی مناسب است که به لحاظ ظاهری و فنی آپشن های مناسبی دارد پیشرانه 4 سیلندری با قدرت تنفسی بالا 200 اسب بخار را شامل می شود که توسط سوبارو پشتیبانی می شود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *