دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

عکس های جدید و متفاوت مصطفی زمانی + بیوگرافی

  • مرضیه شاکری
  • ۶ آبان ۱۳۹۴
  • ۱

مقاله امروز را به یک بازیگر مشهور اختصاص دادیم که با اولین کار بازیگری اش، چنان شهرتی پیدا کرد که حتی از جشنواره های خارجی نیز برای او دعوت نامه ارسال می شد و به گونه ای اعجاب انگیز در دل مردم جا باز کرد. مصطفی زمانی همان هنرمندی است که قصد داریم با او و بیوگرافی اش بیشتر آشنا شویم.

سریالی 45 قسمتی از تلوزیون پخش شد و بعد از آن موجی از سر و صدای طرفداران ایران را فرا گرفت. بازیگری تازه وارد به گونه ای در این سریال ایفای نقش کرد که تحسین و در عین حال تعجب بسیاری را برانگیخت. امروز دراین مقاله شما را به مطالعه و مشاهده عکس ها و بیوگرافی این بازیگر تازه وارد با نام مصطفی زمانی دعوت می نماییم.

جدیدترین عکس ها و بیوگرافی مصطفی زمانی:

مصطفی زمانی در تاریخ سیم از ماه خرداد در سال 1361 در فریدونکنار متولد شد. او بازیگر سینما و تلوزیون است که با بازی در سریال « یوسف پیامبر» به شهرتی باور نکردنی دست یافت. تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در رشته مدیریت صنعتی ادامه داد. از طریق یکی از دوستانش متوجه شد که برای سریال «یوسف پیامبر» به دنیال بازیگر هستند. برای تست اول بسیار هول کرده بود و نتوانست به خوبی بازی کند اما در تست دوم با اراده بهتر و با مطالعه کتاب «یوسف در آینه تاریخ» در صحنه حضور پیدا کرد و موفق شد تا از بین 3000 نفر دیگر در این تست قبول شود.

نمای نزدیک از مصطفی زمانی

پس از قبولی قراردادی 6 ماهه را امضا کرد و برای بازی بهتر در این سریال به کلاس های بازیگری و بدنسازی و سوارکاری رفت. به دلیل فشارهای کاری که برای بازی در این سریال متحمل شده بود 2 بار انصراف داد ولی با کمک های آقای فرج الله سلحشور مجددا به کار بازگشت. در همین باشگاه های بدنسازی با محمد رضا فروتن آشنا می شود. از بازی محمد رضا فروتن و هدیه تهرانی در فیلم « قرمز» بسیار تعریف می کند. یکی از آرزوهایش این بوده که حتی برای یک بار در کنار مرحوم خسرو شکیبایی ایفای نقش کند.

مصطفی زمانی در تصویری زیبا

بازیگری که نقش کودکی او را در این سریال ایفا کرد، پسر عمه اوست که تا حدودی شبیه به اوست و می توانست بهترین گزینه برای این نقش باشد. او درباره این سریال می گوید:” می دانستم که سریال یوسف سروصدای زیادی به پا می کند”. نام مصطفی را مادرش برایش انتخاب کرده است و از نام خانوادگی اش نیز بسیار راضیست.

  •  آرون گروپس

تصویر جالبی از مصطفی زمانیعکس جدید مصطفی زمانی

گریم نقش حضرت یوسف روی صورت مصطفی زمانی بیش از 3 ساعت زمان می برد. چهره گریم شده و نشده اش بسیار با هم فرق دارد و اگر کسی او را بدون گریم ببیند باورش نمی شود که او همان بازیگر نقش حضرت یوسف است. می گوید :” به حضرت علی (ع) ارادت خاصی دارم و آقای سلحشور با استفاده از همین ارادت یکی از سکانس هایی را که نمی توانستم به خوبی ایفا کنم را گرفت و باعث شد تا آنطور که باید از عهده آن برآیم.” در سکانسی که یوسف باید به ماورا می رفت و فرشتگان به دور او می چرخیدند نمی توانست خوب بازی کند. آقای سلحشور به او گفته بود که تصور کن گناهان زیادی انجام داده ای و حالا حضرت علی برای شفاعت تو آمده چه می کنی؟ می گوید:” با این جمله آقای سلحشور بهم ریختم و توانستم به خوبی نقش را بازی کنم.”

چهره خندان مصطفی زمانی

مجموعه فیلم های سینمایی با حضور مصطفی زمانی:

  1. جیب بر خیابان جنوبی
  2. یک عاشقانه ساده
  3. جامه دران
  4. قصه پریا
  5. بدرود بغداد
  6. من همسرش هستم
  7. ماهی سیاه کوچولو
  8. سوت پایان
  9. بوی گندم
  10. آینه شمعدون
  11. برلین ۷-
  12. آل
  13. خط ویژه
  14. قصه عشق پدرم
  15. کیفر
  16. ملکه
  17. پریناز

یک عکس زیبا از مصطفی زمانی

مجموعه سریال های تلوزیونی با هنرمندی مصطفی زمانی:

  1. در چشم باد
  2. یوسف پیامبر
  3. شهرزاد

ژست های زیبای مصطفی زمانیعکس سیاه و سفید مصطفی زمانی

جدیدترین عکس های مصطفی زمانی:

با ما در ادامه همراه باشید تا جدیدترین عکس های مصطفی زمانی را در حالات و گریم های مختلف برایتان به نمایش بگذاریم.

مصطفی زمانی در عکسی زیبا

مصطفی زمانی در کنار هانیه توسلی

مصطفی زمانی و هانیه توسلی گریم متفاوت مصطفی زمانی تصویری دیگر از گریم متفاوت مصطفی زمانی

مصطفی زمانی در کنار آنا نعمتی

مصطفی زمانی و آنا نعمتی عکس آتلیه ای مصطفی زمانی ژست زیبای مصطفی زمانیمصطفی زمانی در کنار امیر جعفری

مصطفی زمانی و امیر جعفری

مصطفی زمانی در کنار الناز شاکردوست

مصطفی زمانی و الناز شاکردوست نمای نیم رخ مصطفی زمانی  مصطفی زمانی در جشنوارهمصطفی زمانی در هلند

مصطفی زمانی در هلندمصطفی زمانی می گوید که از محمد رضا فروتن برای بازی در سریال « یوسف پیامبر» بسیار قوت قلب می گرفتم. او می تواند برای جوانان بسیاری الگوی خوبی باشد. برای او و دیگر بازیگران آرزوی موفقیت و کامیابی داریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *