دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل تیشرت دخترانه اسپرت و جذاب برای روزهای گرم سال

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل تیشرت دخترانه با جدیدترین مدل های اسپرت ساده و اسپرت طرح دار را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل تیشرت دخترانه از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین دختران جوان است و از این مدل لباس برای پوشاندن بالاتنه استفاده می شود. تیشرت های دخترانه اغلب به صورت بدون دکمه و بدون یقه دوخته می شوند و آستین های کوتاهی نیز دارند.

لباس های دخترانه تنوع زیادی دارند و اگر به کمد لباس های دختران جوان سری بزنید کلکسیونی از انواع مدل تاپ دخترانه، تیشرت و بلوزهای و …. را مشاهده خواهید کرد که هر کدام از مدل لباس های دخترانه برای مکانی خاص مناسب هستند.

تیشرت سبز و طرح دار دخترانه

انواع مدل تیشرت دخترانه

بلوزها از انواع مدل لباس های راحتی هستند و از این مدل لباس ها اغلب در فصول گرم سال استفاده می شود. بلوز های دخترانه در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود است و شما می توانید از بین این طرح های متنوع تیشرت زیبا و شیکی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

از تیشرت های زنانه علاوه بر منزل می توانید در سالن های ورزشی و باشگاه ها نیز در روزهای گرم سال استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهتر است مدل بلوزها را با شلوار و شلوارک و یا ساپورت مناسبی بپوشید تا شیک پوش و خوش اندام تر به نظر برسید.

مدل تیشرت شیک دخترانه

تیشرت زیبا رنگی

  •  آرون گروپس

مدل تیشرت سفید و خاکستری دخترانه

مدل تیشرت سفید و خاکستری

مدل تیشرت مشکی دخترانه

مدل بلوز مشکی دخترانه

مدل تیشرت سفید دخترانه

مدل لباس راحتی سفید و ساده

مدل تیشرت طرح دار و شیک دخترانه

مدل تی شرت طرح دار و زیبا دخترانه

مدل تیشرت ساده دخترانه

 تیشرت ساده و خاکستری

مدل تیشرت سفید دخترانه

مدل بلوز سفید دخترانه

مدل تیشرت طرح دار دخترانه

اگر شما به پوشیدن لباس های ساده علاقه زیادی دارید بهتر است تیشرت های ساده را برای پوشیدن انتخاب کنید این مدل تیشرت ها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند و شما می توانید برای انتخاب رنگ تیشرت ساده به رنگ پوست و فرم اندام خود توجه کنید. تیشرت های رنگ روشن و رنگ تیره برای دختران جوان با فرم اندام لاغر و متناسب انتخاب ایده آلی هستند و دختران جوان با فرم اندام چاق و درشت بهتر است از تیشرت های رنگ تیره استفاده کنند تا فرم بالاتنه آن ها متناسب تر به نظر برسد.

تیشرت های طرح دار برای دخترانی که به پوشیدن لباس های خاص علاقه مند هستند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند. در اغلب مدلهای تیشرت طرح دار دخترانه طرح مورد نظر در قسمتی از پارچه بلوز طراحی شده است و در برخی از مدلهای دیگر طرح بلوز در همه قسمت های پارچه طراحی شده است که انتخاب این تیشرت ها کاملا سلیقه ای است.

   مدل تیشرت شیک دخترانه

مدل تیشرت آستین پفی

مدل تیشرت شیک و ساده دخترانه

بلوز اسپرت و شیک دخترانه

تیشرت طرح دار دخترانه

مدل بلوز طرح دار و جذاب دخترانه

  مدل تیشرت شیک دخترانه

مدل تی شرت خاکستری تیره

مدل تیشرت شیک و سفید دخترانه

تیشرت سفید عروسکی

مدل تیشرت طرح دار و شیک دخترانه

مدل بلوز  جدید دخترانه

مدل تیشرت شیک دخترانه

مدل تی شرت اسپرت دخترانه

تیشرت طرح دار دخترانه

مدل بلوز دخترانه طرح دار فانتزی

مدل تیشرت زیبا و جدید دخترانه

لباس خانگی طرح دار دخترانه

مدل تیشرت شیک دخترانه

لباس راحتی بنفش دخترانه

مدل تیشرت خاکستری دخترانه

 تی شرت ساده و جدید دخترانه

مدل تیشرت طرح دار و جدید دخترانه

بلوز طرح دار و جذاب دخترانه

مدل تیشرت بنفش و زیبا دخترانه

مدل بلوز بنفش و طرح دار دخترانه

تیشرت ساده دخترانه

مدل بلوز ساده دخترانه

مدل های تیشرت طرح دار دخترانه

مدل تیشرت های شیک مجلسی

یکی از جذاب ترین پوشش ها برای مراسم های خانوادگی، جشن تولدها و دیگر مراسم های غیر رسمی مدل تیشرت مجلسی است که جذابیتی ویژه به استایل دختران جوان و نوجوان می بخشد و به همین جهت یکی از تن پوش های پر طرفدار اغلب دختران برای حضور و شرکت در مراسم های نام برده می باشد.

انتخاب تیشرت های مجلسی شیک و استفاده آن ها در ست لباس دخترانه مجلسی می تواند استایل ایده آل و مورد علاقه بسیاری از دختران جوان باشد. در این بخش سعی کرده ایم نمونه های بسیار زیبا از تیشرت های مجلسی دخترانه با طرح های زیبا و شیک را در اختیار شما قرار دهیم که هر یک دارای زیبایی به خصوصی هستند و انتخابی مناسب و جذاب برای شما عزیزان خواهد بود.

در این مطلب با انواع تیشرت های دخترانه با جدیدترین طرح های مد سال آشنا شدید که امیدواریم این مدلها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها تیشرتی با رنگ و طرح مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *