دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بررسی خودروی هیوندا مدل النترا اکو 2018

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
  • ۰

هینوندا النترا در نسخه ای جدید با مدل اکو، توسط هیوندا تولید شده است این خودرو کم مصرف دارای پیشرانه 1.4 لیتری است که در قیمتی مناسب در بازار رقابتی خودرو عرضه می گردد.

خودرو هیواندا در بازار کره جنوبی به فروش می رسد و تا کنون در 6 نسخه مختلف طراحی و تولید شده است این خودرو به لحاظ اقتصادی دارای قیمتی مناسب است و در بازارهای رقابتی و پر فروش خودرو عرضه می شود.

      هیوندا مدل النترا اکو

طراحی زیبای بدنه النترا اکو:

با وجود طراحی زیبا در این خودرو تغییرات ویژه و متفاوتی در طراحی بدنه و ظاهر آن مشاهده نمی شود اما در قسمت طراحی پنجره های جلویی تغییراتی دیده می شود. در طراحی این خودرو چراغ های  LED، تزیینات کرومی، رینگ 15 اینچ و طراحی اسپرت به چشم می خورد.

هیوندا مدل النترا اکو

طراحی فضای داخلی:

در طراحی های مختلف النترا در فضای کابین و بدنه آن طراحی تهاجمی دیده نمی شود در فضای داخلی خودرو می توانید دکمه هایی با آپشن های مختلف را مشاهده کنید. این خودرو جادار دارای امکانات مناسب اطلاع رسانی و سرگرمی است.

هیوندا مدل النترا اکو

ویزگی های فنی:

خودرو النترا دارای پیشرانه 4 سیلندره 1.4 لیتری به شکل خطی است گیربکس 7 سرعته با دو کلاچ می تواند لذت یک رانندگی راحت را در اختیار شما قرار دهد همچنین بهره مندی از 128 اسب بخار قدرتی در این خودرو امکان طی کردن مسافت 195 کیلومتری را در 7.9 ثانیه بر ساعت را فراهم می کند.

  •  آرون گروپس

هیوندا مدل النترا اکو

قابلیت های رفاهی و ایمنی:

صفحه نمایشگر 7 اینچ لمسی با تجهیزات بلوتوث و رابط های دیگر امکانات رفاهی خاصی را فراهم می کند دکمه های کنترلی در این خودرو اطلاعات مهمی را درباره خودرو در اختیار شما قرار خواهد داد. النترا دارای استانداردهای ایمنی است و از سیستم هشدار برخوردار است.

هیوندا مدل النترا اکو

میزان سوخت مصرفی:

این خودرو از مدل های کم مصرف خودور محسوب می شود و میزان سوخت مصرفی آن در شهر 7.3 و در بزرگراه 5.8 لیتر می باشد و در این آپشن توانسته جایگاه خوبی نسبت به رقیبان خود داشته باشد.

هیوندا مدل النترا اکو

قیمت پیشنهادی برای این خودرو با توجه به مدل ها و امکانات مختلف آن متفاوت خواهد بود و دارای قیمت های 14هزار و 450 دلار تا 19 هزار و 600 دلار به فروش می رسد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *